کد خبر: 658438
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
استاندار گلستان در مراسم تجلیل از صنعتگران برتر استان :
گام اول برای حل مشکل در مدیریت اینست که وضع موجود را آسیب شناسی کنیم و برای حل آن در استان نقشه ی راه جهت تعامل هرچه بهتر را پیگیری نماییم
 دکتر حسین صادقلوبا بیان این مطلب گفت:. بیشتر مشکلات صنعت مشکلات زیربنایی است چون از دل آمایش اساسی نبوده مسئله ساز شده است.

استاندار گلستان که در نشست صمیمی تجلیل از صنعتگران برتر استان سخن میگفت همچنین افزود: از تمام عزیزان که درعرصه صنعت و معدن تلاش داشته اند  تشکر ویژه دارم.

وی با بررسی علل ناکامی در برخی مقوله ها تصریح نمود: گاهی صحبتهایی را در تریبونها انجام میدهیم که بقیه انتظار دارندنتیجه ی آنهاراهم ببینند و چون همه  جهات آن را در نظر نگرفته ایم،پس باید برای اینکه مشکلات حل شوند همه ی وجه های آن را بررسی کنیم.

صادقلو با رد بی حوصلگی در مطالعات که منجر به رد مسئله منجر میشود گفت: درست است که  مشکلاتی در همه ی زمینه ها  داریم  ولی ما نسبت به حل آنها حساس بوده   وسعی داشته  با تدبیر آنها را حل نمائیم

استاندار گلستان تصریح نمود: شعار ما اینست که استان را از مدیریت توزیع به مدیریت تولید ببریم یعنی به یک منبع بسنده ننموده و به سراغ منابع دیگر هم برویم

دکتر صادقلو با  امید واری  همکاری بیشتر بانک ها  در عرصه اقتصادی وعدم نگاه مطلق به بانکها تصریح نمود:   در عین تلاش اکثر بانکی ها،  استثناهایی بودند که من از روسای بانکها میخواهم استثناها را درهمه ی تلاشگران خوب صنعت نبینند.

استاندار گلستان با بیان اینکه وام صنعت بطور کامل باید در زمینه صنعتی و تولیدی بهره وری شود گفت: اندک افرادی بودند که بطور مثال برای امور صنعتی وام گرفته اند ولی در جای دیگر از آن استفاده کرده اند یعنی امکانات استان را گرفته اند ولی تلاشگر نبو ده اند.

وی در خصوص معوقات بانکی باید گفته شود که بعضی کسانیکه بنگاههای اقتصادی دارند مقصر این تعویق نبو ده وضمن حمایت دولت از آنان  از صندوق توسعه هم که شده به آنها کمک کند.

دکتر صادقلو با نقل قولی از رهبرعظیم الشان انقلاب مبنی بر رونق دادن صنعت برای جلوگیری از رکود افزود:دولت  در این زمینه اکیدا بدنبال احیاء،شادمانی  فعالیتهای صنعتی است.

استاندار گلستان همچنین گفت: یکی از دغدغه های دولت در هدفمندی یارانه ها بخش صنعت بوده و میخواهد هر چه سریعتر سوبسید حوزه های صنعتی را بپردازد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در استان گلستان5هزار فارغ التحصیل آی تی وجو دارد خاطر نشان نمود: اولین بار اشتغال در حوزه ی آی سی تی در گلستان زنگش به صدا درآمد و ما خود را مالک معنوی آن در کشور میدانیم.ما انتظار داریم  این جونان در کنار تلاشگران کار کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر