کد خبر: 658213
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان جشنواره تهران شهر قرآنی و نیایش و نمایشگاه پردیس قرآنی در بوستان خلیج فارس جنوب شرق تهران افتتاح شد.

.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در مراسم افتتاحیه که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مشاور و رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران و جمع کثیری از شهروندان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این جشنواره به مدت 30 شب از ابتدای ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ـ مذهبی به فراخور ایام و برپایی حدود 50 غرفه در قالب چهار پردیس فرهنگ قرآنی، ورزش، دهکده سلامت و کارآفرینی برگزار می‌شود.

علی‌اکبر انجمنی در تشریح این برنامه آیینی، مذهبی و فرهنگی گفت: برنامه‌های قرآنی شامل ختم قرآن، تلاوت قرآن ویژه کودکان، مسابقات، قصص و مشاوره‌های قرآنی، ادعیه خوانی و ... برنامه‌های سلامت با اجرای برنامه‌های مشاوره پزشکی، تست فشارخون، آموزش تغذیه و سلامت و برنامه‌های ورزشی در رشته‌های تنیس روی میز، پرتاب دارت، طناب‌کشی، مچ‌اندازی، بازی‌های بومی محلی و ... برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جنوب شرق تهران از مناطق جنوبی تهران است، افزود: به برکت خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران و مدیریت محمدباقر قالیباف امروز مناطق جنوبی فاصله‌ای با مناطق شمال تهران ندارند و در بوستان خلیج‌فارس منطقه فضای قرآنی و نورانی برای شهروندانی که بسیار با صفا و خونگرم هستند فراهم شده است.

مدیر شهری جنوب شرق تهران یادآور شد: امروز زیرساخت‌های منطقه به مدیریت شهردار تهران فراهم شده و بیشتر تلاش ما بر نگهداشت، سرسبزی، زیبایی و بالندگی منطقه است ضمن اینکه سال آینده 5 بوستان دیگر نیز به منطقه اضافه می‌شود.

این گزارش حاکی است، مسئولان حاضر در ادامه مراسم از غرفه‌های مختلف به ویژه غرفه کارآفرینی، مجموعه‌های کوثر و کارآفرینان منطقه که پروسه تولید محصول خود را به نمایش عموم گذاشته بودند و صنایع دستی، سوغات و غذاهای سنتی دو چادر عشایر از استان‌های آذربایجان و خوزستان بازدید کردند.

گفتنی است، این مراسم به مدت پنج شب از طریق شبکه رادیویی تهران موج  FM94 به‌صورت زنده پخش می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار