کد خبر: 657031
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
فرمانده انتظامی گلستان خبر داد :
فرمانده انتظامی استان گلستان از اعتراف سارقان باند سرقت‎های مسلحانه بانک‎ها و مؤسسات مالی و اعتباری این استان خبر داد

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان گلستان پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان از اعتراف باند متلاشی‌شده سرقت مسلحانه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری این استان خبر داد.

وی در ادامه بیان کرد: یک باند سرقت مسلحانه در شهرهای استان گلستان اقدام به سرقت مسلحانه از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استان گلستان می کرد که پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و در یک عملیات غافلگیرانه اعضای این باند در تاریخ سوم تیرماه سال جاری دستگیر شدند و این باند متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری اعضای این باند و طی مراحل قانونی، نسبت به تحقیقات تخصصی بیشتر درباره زوایای مختلف اقدامات اعضای این باند، در نهایت به جرم خود اعتراف کردند.

هلاکت یکی از سارقان در عملیات دستگیری

وی متذکر شد: در عملیات دستگیری این باند پس از آنکه سارقان به سمت ماموران تیراندازی کردند، ماموران نیز با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح پس از تیراندازی به سمت متهمان یکی از آنها را کشته و دیگری نیز مجروح و بازداشت شد.

میرفیضی در پایان ابراز داشت: از این باند سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات، کلاه گیس، دستبند، نقاب پارچه ای، افشانه و تعدادی سلاح سرد کشف شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر