کد خبر: 656619
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
حمید کلاسنگیانی،عضو هیئت رئیسه بستکبال کشور:
حضور آدم های ضعیف مثل آقای ابراهیم کریمی و وجود آدم های غیر کارشناسانه ما را در بسکتبال استان گلستان عقب انداخته و اگر این روند ادامه باشد در ۱۰سال آینده بسیار عقب تر خواهیم بود
بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال و شهرداری گرگان گفت: بسکتبال گرگان در یک دهه اخیر مخروبه شده و در این ۱۰ سالی که زمان پسرفت و عقب گرد بسکتبال ما بوده مدیر بسکتبال، ابراهیم کریمی بوده است.
به گزارش گرگان خبر به نقل از خبرگزاری مهر؛ حمید رضا کلاسنگیانی  در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال گلستان افزود: حلقه مفقوده این انتخابات وجدان بوده ، هرچند که خیلی ها وجدان خودشان را نادیده می گیرند و می توانند مجمع را بخرند، سر مردم را کلاه بگذارند و آدم ها را تطمیع کنند.
کلاسنگیانی با تشکر از کسانی که در انتخابات مجمع  هیات بسکتبال به او رای داده اند ادامه داد: آن ها به خودشان و به بسکتبال رای دادند و آن ها هم که رای ندادند از خانواده بسکتبال نیستند و کسانی هستند که سال ها بر حسب رابطه در این بسکتبال حضور دارند.
وی که در مجمع انتخاباتی بسکتبال گلستان تنها با اختلاف دو رای نتوانست بر مسند ریاست بنشیند افزود: آن ها خائنین بسکتبال هستند به دلیل این که وضع بد این رشته را می بینند و فقط به این دلیل که خودشان بر مسند کاری که دارند باقی بمانند در آن هیچ تغییری ایجاد نمی کنند.
کلاسنگیانی  با بیان این که حداقل ۱۴ نفر از اعضا مجمع با حضور او موافق بودند گفت: خیلی از این کسانی که در مجمع بودند خودشان به من ابراز علاقه کردند و خودشان گفتند که از این مدیریت خسته شده ایم.
این ستاره سابق بسکتبال در خصوص دلیل ثبت نامش برای ریاست هیات بسکتبال استان گفت: سال ها بود خیلی ها به من ایراد می گرفتند که چرا کنار نشسته و وارد گود نمی شوی و از طرفی خیل عظیم پیشکسوتان، مشتاقان و بزرگواران ورزش به خاطر نتایج ضعیفی که بسکتبال داشت این حضور را از من خواستند.
حمید کلاسنگیانی ادامه داد: در شرایطی قرار گرفتم که فکر می کردم اگر بگویم نه، به خانواده بسکتبال بی احترامی کرده ام البته منظورم از خانواده بسکتبال این ریزه پاش ها نیست و درشت تر ها مد نظرم است، کسانی که حرفشان قابل ارزش است و اگر حرفی می زنند آدم می تواند روی حرف آن ها حساب باز کند به این خاطر وارد عرصه انتخابات شدم.
وی ادامه داد: یکی از بزرگان بسکتبال ایران گفت که اگر مدیر کل تربیت بدنی استان با شما رابطه خوبی ندارد و تو را نمی خواهد اصلا به مجمع ورود پیدا نکن اما من با تمام این حرفا باز هم آمدم و ایستادم، فقط به این خاطر که به خیلی از اهالی بسکتبال ثابت کنم که ما می خواهیم به بسکتبال کمک کنیم اما واقعا نمی گذارند و این اجازه به کسانی که می خواهند کمک کنند داده نمی شود.
وی گفت: یک عده نمی خواهند این بسکتبال پیشرفت کند و به جلو برود چند سالی است که دست های پشت پرده بسکتبال را گرفته و اختاپوس هایی که روی بسکتبال افتاده اند ریشه دوانده و کندن آن ها کار راحتی نیست.
وی ادامه داد: امروزه ورزش علم، تخصص، فنآوری، اطلاعات است و این طور نیست که اگر کسی را جایی راه ندهند و دستش از هر جایی کوتاه باشد بیاد و مدیر ورزشی بشود.
وی در خصوص افت بسکتبال در چند سال اخیر نسبت به دهه ۶۰ و ۷۰ گفت: در بازی های آسیایی سال ۹۴ شهری مثل گرگان درتیم ملی ایران ۳ نماینده داشت اما چرا کسی در حال حاضر برای ما ارزشی قایل نمی شود؟ چرا یک بازیکن خوب با وجود استعدادهای خوب نداریم؟.
وی با بیان این که مقام چهارمی ما در سوپر لیگ بر اساس داشته ها و لیاقت ما نبود و لطف خداوند شامل حال تیم شده بود گفت: چرا وقتی سال بعد با بودجه بیشتر تیم داری کردیم و همان آدم ها هم بودند نهم شدیم و در ۷ تا تیم هم نیامدیم.
وی گفت: اگر برنامه ریزی مدون و خوبی داشتیم و بستر سازی انجام می دادیم و از پتانسیل موجود در بسکتبال گرگان استفاده می کردیم و بله قربان گو ها را از کنار خود حذف می کردیم امروزه به مراتب بسکتبال پویا تری داشتیم.
کلاسنگیانی در خصوص اختلاف در خانواده بسکتبال افزود: یکی از دلایل عقب ماندگی همین اختلافات است و این که خیلی ها سر جای خودشان نیستند و هیچ کس به فکر وصل کردن خانواده بسکتبال نیست و همه به دنبال فسخ کردن هستند چون می دانند اگر دانه های درشت بسکتبال سر جای خودشان باشند این ها دیگر جایگاهی ندارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر