کد خبر: 655717
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
همایش افتتاحیه دوره آموزشی ـ تربیتی شهید مصطفی احمدی روشن «فصلی برای آغاز»،، در بنیاد نخبگان استان یزد برگزار شد.

در این همایش که با حضور دانش‌پژوهان، خانواده های آن‌ها و عده ای از فعالین فرهنگی یزد برگزار شد، عبدالله مروتی با اشاره به اهمیت بالا بردن سواد رسانه‌ای، به اثر غیرقابل چشم‌پوشی رسانه در تربیت فرزند اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروزه در کنار والدین مربیانی برای فرزندان ما وجود دارند و اثر تربیتی آن را به وضوح در نسل جدید می بینیم.

مدیر کشور مجازی ایرانیان (VCI.IR) در ادامه با اشاره به جهت‌داری امکانات ارائه شده در فضای مجازی نظیر نرم افزارهای مکالمه رایگان اندروید، عدم تحریم کالاهای برخی  رکت‌های وابسته به صهیونیست را مطرح و خاطرنشان کرد: در زمانی که بیشترین تهدیدها علیه کشور جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌شود، بازار برخی کالاهای رسانه‌ای صهیونیستی در کشور از رونق نمی‌افتد و برخی این برندها همچنان جزء پرفروش‌ترین کالاهای رسانه‌ای ایران خواهند بود.

در این مراسم، پیش از صحبت‌های عبدالله مروتی، محسن میرجلیلی، مسئول گروه سایبری شهید مصطفی احمدی روشن، ضمن بیان اهداف و عملکرد مجموعه در مدت 2 سال گذشته، به تشریح فعالیت‌های دوره یک‌ساله «فصلی برای آغاز» پرداخت و خانواده‌های دانش پژوهان را در جریان روند برگزاری این دوره قرار داد.

دوره آموزشی ـ تربیتی «فصلی برای آغاز»، با هدف تربیت نیروی متخصص و متعهد در عرصه فضای مجازی، از بین دانش‌آموزان نخبه، علاقه مند و برگزیده، از ابتدای تابستان 1393 کلید خورده است. این طرح در راستای فعالیت های دانش‌آموزی در حوزه فضای مجازی و در کنار وب‌سایت دانش‌آموزی جامدادی (jamedadi.ir) بوده است و توسط گروه سایبری شهید مصطفی احمدی روشن برگزار خواهد شد.

این دوره یکساله شامل 4 ترم بوده که هر ترم شامل آموزش‌های تخصصی رایانه، پاتوق‌های گفتگوی معرفتی، فعالیت‌های مهارتی (نظیر نویسندگی) و برنامه های تفریحی و ورزشی خواهد بود و ترم تابستان با یک اردوی 4 روزه به پایان خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر