کد خبر: 652245
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای یزد گفت :
به منظور آموزش شاغلان در صنایع همگام با فناوری روز جهانی در استان ، مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه ای در کارخانه الکترود استان یزد با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و مدیر عامل کارخانه الکترود استان افتتاح و راه اندازی شد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای  یزد گفت : این مرکز با هدف ارتقای سطح مهارت کارگران با توجه به رویکرد سیاستهای اقتصادی کشور مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان راه اندازی شد .

کارگر در این مراسم صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران را از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی ضمن کار دانست .

وی اظهار داشت : در مرکز جوار بین کارگاهی کارخانه الکترود ف شناساندن آن همراه با توانمندسازی نیروی کار ، به روز شدن نیروها ، آموزش تکنیک های مورد نیاز با ارائه مجوز و گواهینامه معتبر انجام می شود .

کارگر عنوان کرد : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد برای آموزش صحیح نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران آمادگی توسعه آموزش های مهارتی در صنایع و صنوف سراسر استان را دارد .

مدیر عامل کارخانه الکترود نیز در این نشست با تأکید بر همکاري براي تأسيس مراکز جوار ديگر از اجراي آموزش هاي مهارتي استقبال کرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر