کد خبر: 651977
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
حبیب الله کارگر
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از اجرای طرح باقرالعلوم در راستای ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به خانواده نیروهای مسلح نظامی وانتظامی استان یزد خبر داد .

حبیب الله کارگر با اعلام این خبر اظهار داشت : این طرح با هدف توانمندسازی تحصیلی و مهارتی  ، ویژه خانواده کارکنان ، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نیروهای مسلح و با ارائه خدمات کمک آموزشی به خانواده آنها اجرا می شود .

وی ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی با مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را از دیگر ویژگی‌های این طرح دانست .

کارگر ابراز کرد : با اجرای این طرح برای سه عضو از خانواده نیروهای مسلح یارانه آموزشی تعلق می گیرد که نیمی از آن را دولت و نیمی را در اقساط شش ماهه پرداخت می کنند تا بتوانند در آموزشگاه های آزاد و در رشته های مورد نیاز،مهارت آموزی داشته باشند .

وی با بیان اینکه طرح باقرالعلوم در حال حاضر در مرحله پذیرش و ثبت نام برای شرکت در دوره های تابستان قرار دارد عنوان کرد : این طرح مربوط به کل ایام سال است و محدود به ایام تابستان نیست .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان حرفه هایی که در حال حاضر در آموزشگاه ها برای خانواده نیروهای مسلح ارائه می شود را فناوری اطلاعات ، مالی بازرگانی ، کشاورزی ، صنایع غذایی ، هنرهای تجسمی ، هنرهای تزئینی ، صنایع دستی و بهداشت و ایمنی ذکر کرد .

کارگر یادآور شد : تاکنون 40 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر