کد خبر: 651976
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
حبیب الله کارگر
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از تعامل با فرمانداران در جهت حذف آموزشگاها ومؤسسات غیر مجاز و صدور مجوز برای آموزشگاه های مجاز خبر داد .

حبیب الله کارگر در نشست با مسئولین اداره کل راهکار دیگر برای مقابله با آموزشگاه های غیرمجاز را مشارکت دیگر آموزشگاه ها برای ارائه آموزش های مجاز دانست وگفت:درحال حاضر شرایط خوبی برای ارائه آموزشهای خصوصی برای آموزشگاههای فنی وحرفه ای آزاد فراهم شده است.

وی با اشاره به مبحث آزمون اظهار داشت : صدور گواهینامه های فنی و حرفه ای به صورت الکترونیکی از 9ماه قبل آغاز شده واین روند رو به افزایش است که از مزایای این نوع گواهینامه ها،کاهش هزینه صدور و دسترسی سریع وآسان به سابقه افراد است .

این مقام مسئول در ارتباط با استخدام 5 هزار و 800 نفر در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار کرد : مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان این مصوبه را تأیید کرده اند اما هنوز مجلس ابلاغ نکرده است که برخی از شرایط استخدام در این مصوبه برای مربیان،داشتن مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالاو سابقه همکاری سه تا پنج سال با اولویت مناطق محروم است .

کارگر نیاز سنجی آموزشی ، حضور تیم ورزشی اداره کل در مسابقات کشوری ، حضور مهارت آموختگان نخبه در مسابقات جهانی برزیل و رتبه اول اداره کل در استقرار دولت الکترونیک و ارزیابی عملکرد را از دستاوردهای این اداره کل دانست .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر