کد خبر: 651969
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور:
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: با استفاده از تسهیلات بانکی و تلاش همکاران در حوزه اشتغال و خودکفایی در سال های ۹۰ تا ۹۲ بیش از ۳۰۰ هزار خانوار به استقلال اقتصادی رسیدند.

محمد علی هاشمی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در نخستین گردهمایی مدیران کمیته امداد شهرستان های استان یزد با بیان اینکه توانمند سازی خانواده ها از اولویت های این نهاد می باشد اظهار داشت: در این راستا و با استفاده از تسهیلات بانکی و تلاش همکاران در حوزه اشتغال و خودکفایی در سال های 90 تا 92 بیش از 300 هزار خانوار به استقلال اقتصادی رسیدند.

وی افزود: خدمات ارزشمندی در حوزه فرهنگی و حمایت در جهت توانمند نمودن خانواده های تحت پوشش این نهاد در سطح کشور در حال اجراست.

هاشمی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: در مجموعه کمیته امداد تلاش می کنیم تا با روحیه جهادی گام های مؤثری در حل مشکلات محرومین و توانمند نمودن آنها صورت گیرد.

وی تصریح گرد: امدادگران کمیته امداد نیز باید در راستای تحقق شعار سال در جهت ارتقای فرهنگی و عزت نفس و کرامت خانواده ها برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

هاشمی با اشاره به تغییر نیازهای در بین خانواده های تحت پوشش این نهاد گفت: ما باید با استفاده حداکثری از امکانات تلاش کنیم که زمینه توانمندسازی خانواده ها را فراهم کرده و وابستگی اقتصادی و نیاز مادی آنها را به امداد به حداقل برسانیم.

وی اضافه کرد: مهم ترین و اصلی ترین وظیفه ما امدادگران تلاش شبانه روزی با روحیه جهادی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است و ما باید با ارائه خدمت بی منت به نیازمندان تکلیف خود را به انجام برسانیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور کمیته امداد امام خمینی (ره) را نهادی مردمی دانست و گفت: همه خیرین و نیکوکاران می توانند در هر زمینه ای که تمایل دارند در جهت حل مشکلات نیازمندان با این نهاد همکاری کنند.

وی استفاده از ظرفیت شبکه های نیکوکاری به منظور استفاده از امکانات مردمی و مشارکت مردم در جهت کاهش نیاز محرومان را از اولویت های مهم کمیته امداد در سال جاری دانست.

هاشمی اظهار امیدواری کرد: با گسترش شبکه های نیکوکاری خیرین و نیکوکاران، خود را درگیر حل مشکلات محرومان کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر