کد خبر: 651539
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
سرمربي تيم ملي واليبال برزيل گفت: در حال حاضر بايد قبول كنيم كه ايران بهتر از ماست. تيم ملي واليبال كشورمان فردا شب چهارمين بازي سرنوشت‌ساز را...
وحيد صابري
گران‌قيمت‌ترين بازيكن ايران در جام جهاني
هافبك تيم ملي فوتبال كشورمان در بين بازيكنان گرانقيمت جام جهاني ۲۰۱۴ قرار گرفت. جام جهاني ميدان بسيار خوبي براي بازيكنان حاضر در اين مسابقات و باشگاه‌هاي مختلف اروپايي براي انتخاب بازيكن است و  ويترين خوبي براي بازيكناني است كه مي‌خواهند به تيم‌هاي بهتري بروند و دستمزد خود را افزايش دهند. سايت بليچر ريپورت طي گزارشي در آستانه جام جهاني 2014 برزيل در خصوص بازيكنان گران قيمت تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات پرداخته كه اشكان دژاگه، هافبك هجومي تيم ملي كشورمان كه در فولام انگليس بازي مي‌كند، گران‌قيمت‌ترين بازيكن ايران در جام جهاني محسوب مي‌شود. در اين گزارش نام 32 بازيكن گران قيمت اعلام شده كه در صدر آن مسي از آرژانتين با 105 ميليون يورو قرار دارد. رونالدو با 88 ميليون يورو و نيمار با52 ميليون يورو در رده دوم و سوم قرار گرفته‌اند.
 
در حال حاضر واليبال ايران بهتر از برزيل است
سرمربي تيم ملي واليبال برزيل گفت: در حال حاضر بايد قبول كنيم كه ايران بهتر از ماست. تيم ملي واليبال كشورمان فردا شب چهارمين بازي سرنوشت‌ساز را برابر تيم پر قدرت حال جهان كه 9 بار قهرماني ليگ جهاني را در كارنامه افتخارات خود دارد، انجام مي‌دهد. برناردو رزنده، سرمربي تيم ملي واليبال برزيل معتقد است: ما مثل بازي ديروز، بازي سختي را برابر ايران خواهيم داشت. براي اولين بار است كه به ايران مي‌آيم و لازم مي‌دانم از ميزباني خوب ايراني‌ها تشكر كنم. رزنده با اشاره به اينكه هميشه فكر مي‌كردم ژاپن و كره بهترين‌هاي آسيا هستند، اظهار داشت: در برزيل وقتي سه گيم را به ايران واگذار كرديم باورش كمي برايم سخت بود. البته علت اصلي باخت، ضعف ‌روحيه بازيكنان بود اما آنچه مهم بود اينكه هميشه فكر مي‌كردم  ژاپن و كره در آسيا بهترين هستند اما فكر مي‌كنم حالا نوبت ايران است. واليبال ايران حتي در مهارت‌هاي فيزيكي هم رشد خوب داشته است.
 
تيم ملي به شدت مراقب نيجريه باشد
بي شك يكي از تاثيرگذار‌ترين بازيكنان ايران در جام جهاني فرانسه كريم باقري است. بازيكن سابق تيم ملي و پرسپوليس درباره عملكرد تيم ملي در جام جهاني مي‌گويد: صرف در نظر گرفتن ضعف‌ها يا نقاط قوت تيم ملي بايد انتظار يك نمايش خوب را از ملي‌پوشان داشته باشيم و آنها را با تيم‌هاي ملي ادوار گذشته مقايسه نكنيم. نيجريه تيم قدرتمند يا آساني نسبت به بوسني نيست. معتقدم تيم ايران تنها در صورتي كه تمركز بالايي در زمين داشته باشد شانس كسب امتياز خواهد داشت. از طرفي تجربه حضور تيم ملي در جام‌هاي جهاني نشان داده بايد به شدت مراقب بازي اول جام باشيم. وي با اشاره به اينكه همه تيم‌ها در جام جهاني اول به فكر دفاع هستند، اظهار داشت:درست است كه تيم ما تدافعي بازي مي‌كند اما تصور نمي‌كنم اين شيوه فقط مختص ما باشد، همه تيم‌ها در اين بازي‌ها ابتدا سعي مي‌كنند گل نخورند و بعد از آن به فكر گلزني هم خواهند بود. از اين رو تيم ما هم همين‌طور است و معتقدم با اين رويكرد وارد مسابقات مي‌شود.
 
 
سپاهان، نكونام را مي‌خواهد
هر چند رقابت‌هاي جام جهاني همه چيز را تحت‌الشعاع خود قرار داده اما بحث نقل و انتقالات هم در كشورمان از حساسيت خاصي برخوردار است. نكونام كه فصل قبل را در الكويت توپ زده، گفته مي‌شود قرار است در اين فصل در ليگ خودمان بازي كند. يكي از تيم هايي كه سفت و سخت دنبال كاپيتان تيم ملي كشورمان است سپاهان است. خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان در مورد شايعه حضور جواد نكونام در سپاهان براي ليگ برتر چهاردهم گفت: تماس‌هايي در اين رابطه انجام شده و با كادر فني ما هم صحبت كرده‌ايم اما هنوز به نتيجه نهايي نرسيده‌ايم. فعلاً اين موضوع در شور و مشورت قرار دارد و نه قطعي است و نه منتفي. در كل درباره اين وضعيت و ديگر بازيكناني كه قرار است به سپاهان بيايند بررسي‌هايي صورت گرفته اما قرار است كه فردا كرانچار به اصفهان برگردد و تمرينات تيم هم شروع و در اين باره صحبت‌هايي انجام شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار