کد خبر: 650956
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
يك روز تا آغاز جام جهاني
دانش‌آموزان دبستاني تمرين تيم ملي را تماشا كردند. تمرينات تيم ملي فوتبال ايران در...
شيوا نوروزي
دانش‌آموزان دبستاني تمرين تيم ملي را تماشا كردند. تمرينات تيم ملي فوتبال ايران در شهر سائوپائولو در حال پيگيري است و شاگردان كارلوس كرش خود را براي رويارويي با حريفان خود در جام جهاني آماده مي‌كنند. در حالي كه 70 نفر از دانش‌آموزان منطقه گوارالوس سعي داشتند خودرا به كمپ تيم كشورمان برسانند مأموران مانع حضور اين بچه‌ها در كنار زمين شدند. سرمربي پرتغالي با ديدن اين صحنه به سمت مأموران رفت و از آنها خواست تا دانش‌آموزان را به محل تمرين هدايت كنند. پس از آن بازيكنان با دانش‌آموزان دبستاني عكس يادگاري انداختند.
 
زانتي: مسي جام را بالاي سر مي‌برد
خاوير زانتي مدافع پيشين آرژانتين معتقد است كه اين بار نوبت ليونل مسي است كه جام را بالاي سر ببرد: مسي براي من بهترين بازيكن باشگاهي و ملي جهان است. او پيش از اين ثابت كرده نيازي به بردن جام جهاني ندارد تا ثابت كند بهترين بازيكن جهان است. من مي‌توانم مسي را ببينم كه جام قهرماني 2014 را بالاي سر برده است.
  نيمار مصدوم شد
در فاصله يك روز تا آغاز جام بيستم مهاجم برزيل با مصدوميت روبه رو شد. نيمار كه گلزن اول سلسائو به شمار مي‌رود در تمرينات اين تيم از ناحيه مچ پا مصدوم شد. هنوز ميزان آسيب ديدگي مهاجم بارسا مشخص نيست اما هواداران اين تيم نگران نرسيدن نيمار به بازي افتتاحيه مقابل كرواسي هستند.
 
 برخورد موج سوار با فان پرسي
مهاجم تيم ملي هلند با آسيب‌ديدگي عجيب روبه رو شد. روبين فان پرسي در سواحل برزيل مشغول قدم زدن بود كه يك موج سوار به شكلي عجيب با او برخورد كرد. بر اثر همين برخورد فان پرسي دچار جراحات سطحي شد و بعيد است كه اين مسئله موجب نيمكت‌نشيني او شود.
  ركورد شهريار يكي از 10 ركورد ويژه جام جهاني
ركورد گلزني علي دايي در انتخابي جام جهاني يكي از 10 ركورد ويژه تاريخ جام جهاني از ديد سايت ياهو معرفي شد. در گزارش ياهو آمده است: علي دايي در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني موفق شده است 35 گل را به ثمر برساند كه يك ركورد بسيار ويژه محسوب مي‌شود.
 
 رونمايي از كليپ‌هاي جام‌جهاني
مركز موسيقي و سرود صداوسيما براي هم‌آوايي با جام‌جهاني از هفت قطعه نماهنگ و 40 قطعه موسيقي بي‌كلام و باكلام رونمايي مي‌كند. امير تاجيك‌، احسان خواجه‌اميري‌، مجيد سيادت‌، گروه كر مركز موسيقي، محسن ميرزازاده و ساجد ناهيدي از جمله هنرمنداني هستند كه در هم‌آوا با جام جهاني هنرنمايي كرده‌ و در ساخت اين نماهنگ‌ها همكاري كرده‌اند.
 
 تمرين مراسم افتتاحيه جام بيستم
تمرين مراسم افتتاحيه جام جهاني برزيل عصر ديروز در ورزشگاه كورينتيانس شهر سائوپائولو برگزار شد. مراسم افتتاحيه جام جهاني، قرار است 25 دقيقه‌ به طول بكشد و در آن 600 هنرمند به اجراي نمايش مي‌پردازند.
 
 برخورد پليس برزيل با آشوبگران آرژانتيني
در حالي كه پليس برزيل خود را براي مقابله با معترضان به هزينه‌هاي برگزاري جام جهاني آماده مي‌كند، نيروهاي امنيتي اين كشور بخشي از تلاش خود را براي مقابله با گروه‌هاي آشوبگر آرژانتيني متمركز كرده‌اند. گروه‌هاي موسوم به باراس براواس در آرژانتين به سرعت به خشونت متوسل مي‌شوند و همين امر موجب شده مقامات برزيلي اقدامات امنيتي خود را در استاديوم‌هاي محل برگزاري ديدارهاي تيم ملي آرژانتين تشديد كنند.
 
 9 چهره منفور تاريخ جام جهاني
سايت يورواسپورت در گزارشي 9 چهره منفور تاريخ مسابقات جام جهاني را معرفي كرد. اوبرومير ژكوف از بلغارستان، آنتونيو راتين از آرژانتين، نابي استيلز از انگليس، ژائو مورايس از پرتغال، هرالد شوماخر از آلمان غربي، كلوديو جنتيله از ايتاليا، ديه گو سيمئونه از آرژانتين، زين الدين زيدان از فرانسه و ماركو ماتراتزي از ايتاليا از جمله چهره‌هاي منفور رقابت‌ها محسوب مي‌شوند.
  پايان اعتصاب كاركنان مترو سائوپائولو
با نزديك شدن به زمان آغاز جام جهاني كاركنان مترو شهر سائوپائولو دست از اعتصاب كشيدند. اتحاديه كارگران مترو سائوپائولو تصميم گرفت به اعتصاب پنج روزه خود خاتمه دهد. كاركنان مترو خواستار افزايش 12 درصدي حقوق خود شده‌اند؛ در حالي كه شركت مترو سائوپائولو افزايش 7/8 درصدي را مي‌پذيرد.
 
 بلاتر: منتقدان قطر نژادپرست هستند
سپ بلاتر رئيس فدراسيون بين‌المللي فوتبال با حمايت از قطر براي ميزباني جام جهاني 2022 اعلام كرد منتقدان ميزباني قطر نژادپرست هستند: فكر مي‌كنم كه اتفاقاتي براي ميزباني قطر در جام جهاني رخ داده است بيشتر با تبعيض و نژاد پرستي ارتباط دارد تا چيز ديگر. تنها كاري كه بايد انجام دهيم اين است كه متحد باشيم. اين بهترين راه براي مقابله با كساني است كه قصد تخريب فوتبال را دارند.
  تشديد مصدوميت جرارد
استيون جرارد، كاپيتان تيم ملي انگليس، در تمرينات تيمش از ناحيه ران دچار مشكل شد تا نگراني‌هاي روي هاجسون در آستانه اولين ديدار سه شيرها در جام جهاني مقابل ايتاليا افزايش پيدا كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار