کد خبر: 650728
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
رسايي از سفر به برزيل انصراف داد. واكنش‌هاي دنباله‌دار به سفر نماينده مردم تهران به برزيل براي بررسي فساد در فوتبال ايران موجب شد تا...
شيوا نوروزي
مقصر اصلي ناكامي استقلال من بودم
امير قلعه‌نويي خودش را يكي از دلايل ناكامي استقلال در فصل گذشته مي‌داند: مسائلي مثل محروميت، مصدوميت و فشار بازي‌ها بسيار بر عملكرد تيم تاثيرگذار است. از سويي ديگر وقتي كه تعداد بازيكنانتان كم باشد به لحاظ تغيير تاكتيكي كارتان دشوار مي‌شود و نمي‌توانيد آن طور كه مي‌خواهيد كار را ادامه دهيد. حيدري و بيگ‌زاده اكثر فصل مصدوم بودند و تيموريان هم به همين دليل نتوانست آن طور كه بايد و شايد به ما كمك كند. باور كنيد با جدايي پژمان منتظري به شدت مخالف بودم. جدايي جباري و حمودي را هم كه من اصلاً نبودم كه اتفاق افتاد. واقعاً دست ما در فصل گذشته خالي بود. پارسال در برخي از بازي‌هايمان با 13 يا 14 بازيكن به مصاف حريف مي‌رفتيم. البته اين را هم بگويم كه ما در فصل گذشته بدشانس هم بوديم؛ چراكه با سه امتيا‌ز اختلاف پنجم شديم. اين هم دليلش به خاطر مصدوميت‌ها بود و البته مسئوليت اشتباهاتم را مي‌پذيرم. من هم اشتباهاتي داشتم و مقصر اصلي من بودم.
 
از اول هم نمي‌خواستم به برزيل بروم!
رسايي از سفر به برزيل انصراف داد. واكنش‌هاي دنباله‌دار به سفر نماينده مردم تهران به برزيل براي بررسي فساد در فوتبال ايران موجب شد تا عضو كميسيون اصل 90 قيد ديدن بازي‌هاي جام جهاني را بزند: «بنا ندارم به سفر برزيل بروم. بنده از روز اول به رئيس محترم كميسيون اصل 90 گفتم كه به خاطر مشكلات شخصي امكان چنين سفري را نخواهم داشت، خصوصاً كه رسانه‌هاي بيمار(!) نسبت به نام بنده حساس هستند و جوسازي خواهند كرد. رئيس كميسيون اصل 90 اصرار داشت كه اين سفر لازم است و البته به نظر بنده هم وجود يك نماينده مجلس با عنوان ناظر نسبت به 95 درصد ديگر سفرهايي كه نمايندگان مي‌روند، ضروري‌تر بود. از نظر رئيس كميسيون اصل 90 بنده به اين موضوع اشراف داشتم و كميته سفرهاي خارجي هيئت رئيسه مجلس نيز اين موضوع را به همين دليل تصويب كرده بود. در طول هفته گذشته بيش از 270 خبر از سوي چند سايت خاص درباره اين سفر بازنشر يافت. اين تخريب‌ها به دليل ديدگاه‌هاي سياسي بنده صورت گرفت كه البته برايم شيرين است و براي اين تخريب‌ها دست از مواضعم نمي‌كشم.»
 
راه‌آهن نبايد به سرنوشت پاس دچار شود
مهدي تاج نسبت به انتقال امتياز تيم راه آهن واكنش نشان داد. رئيس سازمان ليگ با بيان اينكه نبايد اجازه دهيم اين تيم ازدست برود، گفت: بنده شخصاً مخالف خريد و فروش سهام باشگاه‌ها و انتقال آنها از شهري به شهر و استان ديگر هستم زيرا باشگاه‌ها اگر به صورت اصولي و زير‌بنايي در شهر خود از سطح پايين به بالاترين سطح برسند، اين موضوع در مجموع به سود فوتبال كشور است و اقتدار ليگ را بيشتر مي‌‎كند. سرنوشت تيم پاس پس از انتقال را همه ديدند. راه‌آهن قدمتي 70 ساله دارد و نبايد به همان مسيري برود كه پاس رفت. البته در جلوگيري از اين انتقال تنها سازمان ليگ نقش ندارد، بلكه اداره كل ورزش و جوانان و هيئت فوتبال استان تهران هم تاثيرگذار هستند. هنوز اتفاق رسمي در خصوص اين انتقال رخ نداده. مالكان باشگاه راه‌آهن اعلام كرده‌اند كه قصد تيمداري ندارند زيرا به لحاظ مالي دچار مشكل شده‌اند. اينكه تيم‌هايي كه نتيجه نگرفتند، بخواهند براي بازگشت به ليگ سهام اين باشگاه را بخرند منطقي نيست اما اگر سهام آن براي از بين نرفتن و حذف نشدن آن فروخته شود، ايرادي ندارد.
 
 
توانايي شكست تيم‌هاي مطرح دنيا را داريم
سرمربي تيم ملي واليبال ايران ابراز اميدواري كرد شاگردانش در بازي‌هاي خانگي عملكرد بهتري داشته باشند. اسلوبودان كواچ كه از پيروزي مقابل برزيل حسابي خوشحال است در بازگشت به ايران نويد روزهاي خوبي را براي واليبال كشورمان داد: ما در گروه بسيار سختي در ليگ جهاني قرار داريم. همه حريفان ايران در دور مقدماتي ليگ جهاني تيم‌هاي قدرتمندي هستند. من از همان ابتدا توان و پتانسيل بالايي در بازيكنان ايراني ديدم. از آنها خواستم كه در هر بازي تمام تلاش خود را به كار ببندند.  خوشحالم كه در هر بازي بهتر كار كرديم. معتقدم توانايي شكست تيم‌هاي مطرح دنيا را داريم.  اميدوار هستم كه در چند روز آينده باز هم مقابل برزيل نتيجه بگيريم. من از بازيكنانم مي‌خواهم همانطور كه در بازي با برزيل تلاش زيادي براي پيروزي داشتند در ساير مسابقات هم تلاش بيشتري به خرج دهند. من پتانسيل بالاي بازيكنان ايراني را باور دارم. مي‌دانم كه آنها مي‌توانند در بازي با تيم‌هاي بزرگ پيروز شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار