کد خبر: 650642
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
عضو شورای شهر اردل گفت:مردم شهر اردل خواهان و خواستار احداث سد بهشت آبادند اما نه با شیوه ای که برای استان مضر باشد باید با بهترین شیوه کارشناسی احداث شود تا باعث پیشرفت شهرستان و استان شود.
حمیرا رحیمی

عباس خلیلی با اعلام این خبر گفت:یکی از مطالبات مردم شهرستان اردل که چندین سال انتظار مردم بوده است احداث سد بهشت آباد می باشد و این طرح بزرگ می تواند بحث اشتغالزایی ،گردشگری و... را در شهرستان و حتی در استان به نتیجه خوبی برساند که از مسئولین استانی و کشوری تقاضا داریم هرچه زودتر این طرح را به مرحله اجرایی برسانند.

وی در خصوص اخبار اخیری که از زبان اعضای شوراهای اردل روز سایتها انتشار داده شد اظهار داشت:این اخبار به صورت یک نامه به چیت چیان وزیر نیرو ارسال شده که احداث سد بهشت آباد را پیگیری کنند و در این نامه ذکرشده که در حال حاضر با توجه به اینکه انتقال آب با تونل برای استان مضر است به نحوه دیگری همانند پمپاژ صورت گیرد  و در این نامه ما هیچ گونه حرکتی نکردیم که بخواهد به ضرر استان باشد و فقط بیشتر تاکید داشتیم که سد بهشت اباد با شیوه کارشناسی اجرایی شود.

وی افزود:شوراهای اردل با شیوه ای  که محیط زیست و آب های زیر زمینی استان را به خطر بیندازد کاملا مخالف بوده و ما بهترین شیوه انتقال آب را با نظرات کارشناسی شده خواستاریم  و انشالله که هر چه زودتر سد بهشت آباد با بهترین نحوه کارشناسی که هم برای شهرستان و هم برای استان مفید باشد احداث شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر