کد خبر: 650632
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی:
کیفیت ویزیت در کلینیک های استان یزد ارتقاء می یابد.

جزئیات برنامه افزایش کارآیی و رضایت‌مندی بیماران و افزایش کیفیت ویزیت در کلینیک‌های استان یزد ابلاغ شد که در این برنامه بر شرح حال گیری دقیق، ثبت پرونده‌ها، ویزیت بادقت، راهنمایی و مشاوره بیماران توسط متخصصین و بکارگیری پرونده الکترونیکی برای ارتقاء عملکرد کلینیکها تاکید شده است.

دکتر زارع گفت : در راستای اجرای چهارمین برنامه طرح تحول نظام سلامت مبنی بر ارتقاء کیفیت ویزیت در بیمارستانهای دولتی، سرعت ارائه خدمات در کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی نیز افزایش یافته و مردم با رضایت بیشتری از خدمات تخصصی استفاده خواهند کرد.

وی کلینیک امام علی یزد را یکی از کلینیکهای توانمند در ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دانسته  اظهار امیدواری کرد با همکاری ریاست و مدیریت این کلینیک جزئیات طرح تحول به خوبی اجرا شود.

همچنین در راستای طرح تحول نظام سلامت ، جزئیات برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب‌العلاج، خاص و نیازمند بررسی شد. طی جلسه ای ویژه ، جزئیات ششمین برنامه طرح تحول نظام در خصوص حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند بررسی شد. در این برنامه بیماران مبتلا به بیماریهای خاص و صعب العلاج تحت عنوان مشترک بیماریهای ویژه تحت پوشش معاونت درمان وزارت بهداشت قرار گرفته و هزینه های بالای تشخیصی و درمانی بیماری آنها که مشمول بیمه نمی باشند طبق بسته خدمتی تعیین شده تحت حمایت قرار خواهد گرفت. نحوه شناسایی بیماران و چگونگی حمایت مالی و دیگر جزئیات این طرح با حضور مسئولین بیماریهای خاص دانشگاه، نمایندگان درمان کمیته امداد امام خمینی و مسئولین مددکاری بیمارستانهای استان بررسی شد. قاسمی مسئولی بیماریهای خاص دانشگاه علوم پزشکی در خصوص بیمارانی که توانایی پرداخت فرانشیز ده درصد خود را هم ندارند گفت: طبق برنامه بررسی این گروه از بیماران نیز توسط سیستم مددکاری بیمارستان و طبق همین ردیف دیده می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر