کد خبر: 649324
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
فريدون حسن
تيم‌ملي فوتبال كشور‌مان آماده سفر به برزيل است، امشب هم مراسم بدرقه شاگردان كرش بر‌گزار مي‌شود. تيم‌ملي در حالي راهي جام جهاني مي‌شود كه مطابق هميشه و پيش از هر تورنمنت مهم بين‌المللي حرف و شعار همه همدلي و حمايت ملي از تيم‌ملي است، اين مسئله از سوي مردم و رسانه‌ها تاكنون به خوبي اجرا شده و همه سعي دارند با كمرنگ كردن مشكلات موجود بر سر راه تيم‌ملي، ملي‌پوشان ايران را با روحيه‌اي مضاعف و بالا راهي برزيل كنند اما در اين ميان هستند كساني كه سعي دارند به هر نحو ممكن آرامش و فضاي خوب حاكم بر تيم‌ملي را بر هم بزنند.
ديروز يكي از خبر‌گزاري‌ها به نقل از سر‌پرست تيم‌ملي از عدم وجود اختلاف ميان كرش و مجيد صالح مربي تيم‌ملي خبر‌داد، اختلافي كه كسي به درستي نمي‌داند از كي و كجا شروع شده كه در اتريش اثري از آن ديده نشده است.متأسفانه در آستانه اعزام تيم‌ملي به رقابت‌ها هستند عده‌اي كه مي‌خواهند براي رسيدن به اهداف خود شرايطي را فراهم كنند كه تيم‌ملي با حاشيه وارد مسابقات شود و نتواند نتيجه در‌خور نام و شأن ايران كسب كند تا بهانه‌ لازم براي تخريب بيشتر سر‌مربي و بازيكنان را بعد از جام جهاني داشته باشند.  اين عده كه متأسفانه بايد اذعان داشت از همكاران رسانه‌اي ما هستند براي رسيدن به اهداف خود با وارونه‌ جلوه دادن اخبار و اغراق در برخي مشكلات ريز درست بر خلاف شعاري كه روي لب دارند و همه را به همدلي و اتحاد دعوت مي‌كنند خود چوب بر‌داشته و سعي دارند آن را لاي چرخ حركت رو به جلوي تيم‌ملي بگذارند.
در اين كه تيم‌ملي با حاشيه‌ها و معضلات ريز و درشتي در‌گير و رو‌به‌روست هيچ شكي نيست اما بنا
بر ‌اين هم نيست كه ما به عنوان رسانه اين حاشيه‌ها و معضلات را در بوق كرده و به دنيا اعلام كنيم. در حال حاضر وظيفه همه ما اين است كه به طور كامل و بي‌نقص از سر‌مربي و تيم‌ملي حمايت كنيم، حالا اين حمايت به هر طريق ممكن كه مي‌خواهد باشد و به هر كسي هم كه مي‌خواهد بر‌بخورد. حمايت قاطع اصحاب رسانه و مسئولان فوتبال و ورزش از تيم‌ملي پاسخ محكم و كوبنده‌اي است به آنها كه سعي دارند با بزرگ‌نمايي مشكلات شرايط آينده را به سود خود رقم بزنند، آنها به طور حتم از اين حمايت و موفقيت و سر‌بلندي تيم‌ملي به خشم مي‌آيند و ساكت نمي‌نشينند پس همين مسئله لزوم علني شدن حمايت اصحاب رسانه و مسئولان ورزش از تيم‌ملي را بيشتر مي‌كند. بايد اينقدر شعار همدلي و اتحاد براي موفقيت تيم‌ملي رسا و بلند باشد كه ديگر زمزمه‌هاي اين جماعت تفرقه‌انگيز به گوش نرسد و تيم‌ملي با خيالي آسوده و در آرامش كامل بازي‌هاي خود را در جام جهاني انجام دهد.
فراموش نكنيم جام‌جهاني ميداني است كه علاوه بر امكانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري بايد با روحيه‌اي بالا و ايمان به پيروزي در آن شركت كرد. كم نبوده‌اند تيم‌هايي كه در طول تاريخ جام جهاني با كمترين امكانات پيروزي‌ها و موفقيت‌هاي تاريخي به دست آورده‌اند. ملي‌پوشان ايران به رهبري كرش با تجربه نيز از اين قاعده مستثني نيستند، آنها با روحيه‌ بالا و ميل به پيروزي مي‌توانند در جام جهاني برزيل تاريخ‌ساز شوند، البته به شراط حمايت و عدم تفرقه‌افكني و حاشيه‌سازي!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار