کد خبر: 646817
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
رئیس کل دادگستری
رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی ۶۷ مددجو جرائم غیر عمد با بدهی بیش از ۶۷ میلیارد ریال در سال گذشته در این استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در اولین جلسه ستاد دیه استان گفت:با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته 67 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد زندان های استان با مجموع بدهی 67 میلیارد و 418 میلیون و 696 هزار ریال بخشوده شدند.

غلامحسین حیدری افزود:از مجموع این مبلغ 49 میلیارد و 766 میلیون و 696 گذشت و رضایت شاکی جلب شد و مقدمات آزادی این افراد با پرداخت مبلغ 17 میلیارد و 652 میلیون ریال فراهم گردید.

وی همچنین از آزادی 8 نفر دیگر از مددجویان غیر عمد زندان های استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و افزود: این تعداد مددجو با بدهی بیش از 7 میلیارد ریال با پیگیرهای ستاد دیه آزاد شده اند.

 حیدری بیان داشت: برای این مددجویان بیش از 4 میلیارد ریال رضایت شاکیان جلب و3 میلیارد و 169 میلیون 683 هزار ریال با تلاشهای ستاد دیه پرداخت شده است.

رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد ، حضور و تلاش در ستاد دیه را عملی مأجور در درگاه الهی دانست و گفت: برای هر چیزی کلیدی است و کلید بهشت دوستی با مستمندان و فقراست و ایفای نقش در ستاد دیه با هر نقش و تلاشی ، خود تبلور این حدیث نبوی محسوب می گردد.

مدیر عامل ستاد دیه استان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در استان گفت: برای جذب کمک های خیرین ، برگزاری جشن گلریزان در 5 شهر بزرگ استان برنامه ریزی شده است.

اسلام افشون افزود:این جشن ها در هرستان های یزد ، اردکان ، ابرکوه ، بافق و میبد و پس از فراهم شدن مقدمات لازم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته پنج میلیارد و 400 میلیون ریال تعهد خیرین در جشن های گلریزان جذب شد که از میزان سه میلیارد و 600 میلیون ریال اخذ گردید.

مدیر عامل ستاد دیه استان برگزاری باشکوه و موفق جشن های گلریزان را منوط به انجام تبلیغات مناسب و همکاری اصحاب رسانه دانست و ابراز داشت: پخش تیزرهای تبلیغاتی و زیر نویس از صدا و سیما مد نظر است و آماده سازی و همراه سازی افکار عمومی نقشی است که اصحاب مطبوعات می توانند ایفا نمایند.

وی بر طراحی و انتشار تبلیغات میحطی نیز تأکید کرد و بیان داشت : در این زمینه نیز به جهت پوشش تبلیغات اثر بخش محیطی از فرهیختگان عرصه تبلیغات نظر خواهی صورت خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر