کد خبر: 646544
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران خبر داد !
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در جریان زلزله‌ شنبه و طسوج در ۲۰ فروردین سال گذشته منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ضمن خدمات رسانی به آسیب دیدگان بازسازی سه مسجد تخریب شده انجام داد.

علی رزمجو با بیان اینکه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون نقش آفرینی می‌کند اظهار کرد: این نیرو ضمن انجام ماموریت‌های محوله در عرصه‌های دفاعی، در برنامه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی نقش مهمی دارد بگونه‌ای که در زلزله بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی در بازسازی و آواربرداری مناطق تخریب شده حضور فعالی داشت.

وی با اشاره به آواربرداری منطقه زلزله‌زده شنبه گفت: در این عملیات، آواربرداری روستاهای درویشی، اسلام آباد و شهر شنبه انجام و زمینه را برای بازسازی واحدهای تخریب شده فراهم شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به بازسازی سه مسجد و زینبیه در این منطقه زلزله‌زده تصریح کرد:مسجد امام حسین(ع) و زیبنیه شهر شنبه که بطور کامل تخریب شده بود با تلاش نیروهای مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بازسازی شد.

رزمجو با اشاره به اینکه این مسجد و زینبیه با زیربنای360 مترمربع ساخته شده عنوان کرد: این دو مکان مذهبی که در کنار  هم ساخته شده اکنون آماده پذیرایی از مومنان و خداجویان این منطقه است.

وی به بازسازی مسجد فاطمه زهرا(س) روستای زلزله‌زده چاهگاه اشاره کرد و گفت: این مسجد با زیربنای 255 مترمربع عملیات ساختمانی آن به پایان رسیده و بخشی ازفضای سرویس بهداشتی آن در حال اجراست که تا هفته آینده در اختیار مردم این منطقه قرار می‌گیرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به بازسازی مسجد رسول اکرم روستای زلزله‌زده اسلام آباد بخش شنبه گفت: این مکان مذهبی با زیربنای 118 مترمربع ساخته شده و سرویس‌های بهداشتی و محوطه بیرونی این مسجد تا دوهفته دیگر به اتمام می‌رسد.

رزمجو با بیان اینکه برای ساخت این مکانهای مذهبی 10 میلیارد ریال هزینه شده افزود: در ساخت این مکانهای مذهبی از توان مهندسی نیروی دریایی سپاه استفاده شده که دارای مقاومت بالایی است.

رزمجو با بازسازی منازل آسیب دیده پرداخت و گفت: چهار واحد مسکونی تخریب شده درشهر زلزله‌زده شنبه، مهندسان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بطور کامل بازسازی کردند وآبان ماه سال گذشته تحویل صاحبان آنان دادند.

وی افزود: علاوه بر چهار واحد یاد شده، دو واحد مسکونی دیگر که توان صاحبان منازل برای تکمیل آن ضعیف بود منطقه دوم نیروی دریایی سپاه آنها را تکمیل و در اختیار صاحبان آن قرار داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر