کد خبر: 644836
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
مراسم اختتامیه دوازدهمین اجلاس توسعه و فناوری رسانه شب گذشته با حضور سید عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما، عسکری معاونت فناوری و توسعه و مدیران فنی مراکز مختلف سازمان صداوسیما برگزار شد.
مراسم اختتامیه دوازدهمین اجلاس توسعه و فناوری رسانه شب گذشته با حضور سید عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما، عسکری معاونت فناوری و توسعه و مدیران فنی مراکز مختلف سازمان صداوسیما برگزار شد.
 
بنا بر این گزارش، در این مراسم کیومرث طهماسبی معاون امور استانهای صداوسیما، مصطفی محمدی دبیر اجلاس و علی عسکری معاون فناوری و توسعه سخنرانی کردند.
 
همچنین در ادامه مراسم گروه جمعه ایرانی به اجرای برنامه پرداختند که در میانه برنامه ضرغامی رئیس رسانه ملی نیز به جمع مهمانان پیوست و نیم دیگر برنامه که با فضای شاد و ریتمیکی همراه بود با حضور وی اجرا شد.
 
پس از این بخش ضرغامی برای ایراد سخنرانی به روی سن آمد و در توضیحاتی عنوان کرد که پیش از این اذانی پخش شد که ساعت پخش آن اشتباه بود و هنوز دقایقی به اذان مغرب باقی مانده است و گفت که اذانی که راه افتاد، زود بود.
 
در ادامه ضرغامی عنوان داشت: مصوبه مجلس برای تکمیل فیبر نوری از مراکز صداوسیما به فرستنده های اصلی کار مهمی است و در فاز اول به 300 میلیارد احتیاج داشت که با پیگیری های جدی تعدادی از عزیزان و هماهنگی با مجلس انجام شد. این طرح یک معارض و مخالف داشت که یک دستگاه بود.
 
وی همچنین در ادامه سخنانش به مزاح خطاب به گروه جمعه ایرانی گفت که هرچه قابل پخش نبود، اینجا گفتید و دلی از عزا درآوردید.
 
ضرغامی ضمن تشکر از همکارانش در بخش فنی سازمان صداوسیما تصریح کرد: در این 10 سال یک بحث ارزشمند ما حوزه توسعه فناوری رسانه بود. هرقدر جنگ نرم سخت است، جنگ سخت در حوزه جنگ نرم سخت اگر نگویم سخت تر از جنگ نرم است، آسان تر نیست. پیچیدگی های کار فنی در جنگ سخت اهمیت و پیچیدگی دارد و حداقل 10 محور از تهدیدات و سختی ها را خدمت مقام معظم رهبری ارائه کردیم.
 
وی افزود: دقت و توجهی که رهبری در حوزه فنی دارند، کمتر از حوزه های دیگر نیست. یک بار خدمتشان جلسه اضطراری داشتیم . کل بحث در حوزه فنی بود و یک کلمه هم درباره بحث محتوایی که البته آن هم از جایگاه مهمی برخوردار است، ورود نکردند و دستوراتی صادر کردند و پیگیری فرمودند که نشان می دهد حوزه فنی مورد غفلت نیست.
 
رئیس رسانه ملی ادامه داد: این ظرفیت و قابلیت بسیار خوبی که در حوزه توانمندی های فنی در حوزه رسانه ملی ایجاد شده به تنهایی برای بیان عملکرد موفق شما همکاران کافی است. هرکدام اگر خوب شکافته شود، کفایت می کند.
 
به گزارش فارس، در ادامه صدای اذان از گوشی تلفن همراه ضرغامی بلند شد و منجر شد تا با توجه به فرا رسیدن زمان اذان مغرب، رئیس رسانه ملی با گفتن جمله این یکی موبایل خودم بود، صحبت های خود را به پایان برساند.
 
به گزارش فارس، این همایش پس از دو روز برگزاری فشرده با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
 
کمیته ارزیابی این اجلاس ضمن قدردانی و تشکر از کلیه واحدهای نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات مراکز، واحد نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات مرکز کرمانشاه و آقای مهندس حمیدرضا قربانی مدیر نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات این استان را به عنوان رتبه سوم، مرکز فارس و مهندس محمد دوکوهی مدیر نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات این استان را به عنوان نفر دوم معرفی و رتبه اول و تندیس اجلاس دوازدهم را به مهندس محمود هزار جریبی مدیر نگهداری و تعمیرات ساختمان و تاسیسات خراسان شمالی اهدا کرد.
 
همچنین این کمیته مهندس سید اکبر سجادی نسب مدیر انفورماتیک مرکز اصفهان را به عنوان نفر سوم و جمال‌الدین حاتمی مدیر انفورماتیک استان فارس را به عنوان نفر دوم معرفی و تندیس اجلاس را به مهندس امید رشوند مدیر انفورماتیک مرکز قزوین اهدا کرد.
 
در بخش نگهداری و تعمیرات فرستنده های تلویزیونی و اف ام تندیس اجلاس را به عبدالرضا تندرو مدیر نگهداری و تعمیرات فرستنده‌های تلویزیونی و اف ام مرکز فارس اهدا و یوسفعلی قربان از آذربایجان شرقی و اردشیر پرویزی مقدم از استان کرمانشاه را حائز رتبه برتر معرفی شدند.
 
کمیته ارزیابی دوازدهمین اجلاس توسعه و فناوری رسانه ضمن تقدیر از واحدهای نگهداری و تعمیرات فرستنده‌های رادیویی مراکز استان‌ها، مسعود ظاهری مدیر واحد نگهداری و تعمیرات فرستنده‌های رادیویی مرکز کرمانشاه را به عنوان رتبه برتر، محمود دلجوان قدرتی از استان آذربایجان شرقی و سید حجت‌الله میرجوادی از مرکز اراک را حائز مقام‌های دوم و سوم دانست.
 
در بخش ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای علیرضا نادری از مرکز اصفهان رتبه اول، حسن مداد از مرکز فارس رتبه دوم و رضا رحمتی از مرکز خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کردند.
 
کمیته ارزیابی دوازدهمین اجلاس توسعه و فناوری رسانه ضمن قدردانی و تشکر از کلیه واحدهای پشتیبانی فنی صدا و تصویر مراکز، محمد سلمان دلشاد مدیر فنی صدا و تصویر مرکز قم را به عنوان رتبه اول، سید نادر رضا زاده از استان فارس را به عنوان رتبه دوم و مجید ساقی از خراسان رضوی را به عنوان رتبه سوم معرفی کرد.
 
کمیته ارزیابی در بخش واحدهای مانیتورینگ فنی تنها از مهندس پیمان بابایی از مرکز گیلان قدردانی کرد.
 
در بخش معاونین فنی، مهندس مسعود مجرد از استان آذربایجان غربی، مهندس فرزاد فیروزی از مرکز فارس و مهندس مهران غفوری از مرکز کرمانشاه رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
 
همچنین کمیته ارزیابی دوازدهمین اجلاس توسعه و فناوری رسانه با ارج نهادین به زحمات والای کلیه مراکز صدا و سیما در حوزه فنی و قدردانی از همکاران تلاشگر و خدوم این حوزه، مرکز خراسان رضوی و حجت‌الاسلام علی نهاوندی را به عنوان مدیرکل خراسان رضوی به عنوان نفر برتر، محمد باقی کشفی  مدیرکل مرکز فارس را به عنوان نفر دوم و علی نواداد مدیرکل مرکز آذربایجان شرقی را به عنوان نفر سوم انتخاب کرد.
 
کمیته ارزیابی اجلاس دوازدهم با توجه به احراز بیشترین مقام واحدهای مختلف فنی، تندیس اجلاس دوازدهم و جایزه برگزیده این کمیته را به مرکز فارس و محمدباقر کشفی مدیرکل این مرکز اهدا کرد.
 
در بخش برگزیدگان فنی سایر معاونت‌ها کمیته ارزیابی با تقدیر از تلاش مخلصانه و خستگی ناپذیر واحدهای فنی مرکز تولید و فنی سیما، از حمید رضازاده مدیر امور کارشناسی و ارزیابی فنی سیما، مهندس داوود اسماعیلی مدیرکل فنی سیاسی و مهندس مهران زرین پور مدیر واحد فنی معاونت آموزش و پژوهش قدردانی کرد.
 
کمیته ارزیابی اجلاس دوازدهم ضمن قدردانی و سپاس از تلاش‌های بی وقفه ادارات کل و واحدهای ستادی تهران و همت والای همکاران معاونت توسعه و فناری رسانه، در بخش واحدهای ستادی برتر از مهندس حسین عابدیان مدیرکل گسترش فرستنده‌های تلویزیونی و اف ام به عنوان رتبه برتر، مهدی سیاسی فر مدیرکل ارتباطات ماهواره‌ای به عنوان رتبه دوم و رضا علیدادی مدیرکل ارتباطات زمینی به عنوان رتبه سوم تجلیل کرد.
 
این کمیته همچنین اعلام کرد با توجه به نتایج ارزیابی سال گذشته جایزه بالاترین رشد و رتبه ارزیابی واحدهای ستادی تهران به علیرضا پورصابر مدیر کل فنی پخش اهدا می‌شود.
 
هیئت داوران این اجلاس ضمن تقدیر و تشکر از کلیه معاونین محترم فنی مراکز به جهت تدوین، تهیه و تولید گزارش‌های مستند تصویری از فعالیت‌ها و دستاوردهای فنی 10 ساله اخیر، از بین آثار ارسال شده به روابط عمومی معاونت توسعه و فناوری رسانه، لوح تقدیر به همراه رتبه اول آثار را به مهندس مرتضی مرسلی معاون فنی مرکز زنجان اهدا، لوح تقدیر به همراه رتبه دوم را به مهندس احمد شریفی مطلق معاون فنی مراکز قزوین و لوح تقدیر و رتبه سوم آثار را به مهندس علیرضا همدانی پور معاون فنی مرکز گیلان اهدا کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار