کد خبر: 644119
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم :
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان استان بوشهر باید مسئولان کشور نگاه خود را به بوشهر تغییر دهند.

عبدالکریم جمیری در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی، شهرداران و فرمانداران اظهار داشت: دلایل استحکام نظام جمهوری اسلامی مبتنی‌ بودن این نظام بر نظر و تفکرات مردم است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وجود حاکمیت دینی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. شکل‌گیری شوراها امری کلیدی برای آشنایی با مشکلات مردم و تصمیم‌گیری برای حل مشکلات آنها محسوب می‌شود.

نماینده بوشهر تصریح کرد: مردم بوشهر از روحیه دینی و اعتقادی بالا و از صلابت و سلامت بالایی نیز برخوردار هستند. کمتر استانی در کشور وجود دارد که این همه ظرفیت را یکجا داشته باشد و از این ظرفیت‌های موجود باید برای پیشرفت و توسعه خود بوشهر نیز استفاده شود.

جمیری با تاکید بر حل مشکلات مردم توسط شوراها اضافه کرد: شورا باید از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات مردم نهایت استفاده را ببرند. اگر برای توسعه بوشهر یک افق با دید بلند نداشته باشیم برای حل مشکلات موجود در سطح شهر راه به جایی نخواهیم برد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید با یک اراده قوی و همتی بلند از فرصت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم و برای رسیدن بوشهر به جایگاهی والا تلاش کنیم.

جمیری خاطرنشان کرد: بوشهر به عنوان خط مقدم مبارزه با استعمار باید نگاه‌ها به آن عوض شود و مسئولان کشوری نیز باید نگاه فعلی به بوشهر را تغییر دهند. مشورت اصلی مهم در شوراها به شمار می‌رود و آنها باید در راستای تصمیم‌گیری صحیح از خرد جمعی برای حل مشکلات استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر