کد خبر: 643958
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
با همت شورا و مجمع خیرین
به همت مجمع خیرین مدرسه‌ساز، شورا و شهرداری اردبیل مسجد خیرین در منطقه گردشگری شورابیل اردبیل کلنگ‌زنی شد.
به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، ‌در این مراسم که با تقبل هزینه از سوی بانوی خیر در زمین اهدایی شهرداری آغاز شد، قرار است مسجد خیرین مهدی (عج) در مجتمع گردشگری شورابیل اردبیل اجرایی و عملیاتی شود.

در آیین کلنگ‌زنی این طرح که با حضور فرماندار اردبیل، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز اردبیل در محل اجرای پروژه واقع در بوستان جدیدالتأسیس گردشگری شورابیل برگزار شد، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از بهره‌برداری این طرح تا پایان امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری تصریح کرد: این نمازخانه با مساحت 125 متر مربع در زمین اهدایی شهرداری و با هزینه شخصی آمنه هادی‌زاده ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این نمازخانه 100 میلیون تومان برآورد شده است، خاطر نشان کرد: این بانوی خیر پیش از این نیز دو مدرسه در شهرستان‌های اردبیل و آبادان ساخته است.

به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، فرماندار اردبیل نیز همزمان با کلنگ‌زنی طرح نمازخانه حضرت مهدی موعود (عج) اجرای این طرح را در رفع مشکل کمبود فضای نمازخانه‌ای در مجتمع تفریحی، گردشگری دریاچه شورابیل به ویژه در ایام حضور گردشگران تأثیرگذار خواند.

جواد زنجانی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما از پروژه‌های مشارکتی در سطح شهر استقبال می‌کنیم و تلاش و جدیتمان بر این است تا یک حرکت جهشی را در توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی شاهد باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده باید جبهه فرهنگی تقویت شده و یک فرآیند رو به جلو را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ـــــــــــــــــــــــــــ

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر