کد خبر: 641826
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

عضو كميسيون فرهنگي كشور گفت: همه اقشار زحمت مي‌كشند اما برخي اقشار كارشان نمود دارد و برخي ندارد، بنابراين اينكه ويژه برنامه‌ها منحصراً از بازيگران و ورزشكاران به عنوان ميهمان دعوت كنند، چندان مناسب نيست.

به گزارش فارس، علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگويي در مورد ويژه‌برنامه‌هاي شبكه‌هاي صدا و سيما در زمان سال تحويل گفت: به نظر من بهتر است كه در چنين ويژه‌برنامه‌هايي، مثلاً يك پزشك موفق، يك معلم موفق و از همه اقشار و طيف‌هاي جامعه حضور داشته باشند.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ضرورت بهره‌گيري از فرهيختگان و افراد موفق ديگر حوزه‌ها در ويژه برنامه‌هاي صدا و سيما خاطر نشان كرد: نبايد ارزش بيش از حد براي يك قشر خاص قائل باشيم و فقط از آن افراد در برنامه‌هاي تلويزيون دعوت كنيم.

مطهري همچنين ادامه داد: همه اقشار زحمت مي‌كشند اما برخي اقشار كارشان نمود دارد و برخي ندارد، بنابراين اينكه ويژه برنامه‌ها منحصراً از بازيگران و ورزشكاران به عنوان ميهمان دعوت كنند، چندان مناسب نيست. عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ويژه برنامه سال تحويل شبكه آموزش در نوروز 93 گفت: دعوت از چهره‌هاي ادبيات مثل علي موسوي گرمارودي، ساعد باقري و بهاء‌الدين خرمشاهي كار خوبي بود. اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس نهم، با اشاره به ويژه برنامه نوروز شبكه آموزش سيماي جمهوري اسلامي و دعوت از بزرگان ادبيات كشور تأكيد كرد: اين اقدام كار خوبي بود كه شبكه آموزش در ويژه‌برنامه نوروز انجام داد و در راستاي همان صحبتي است كه من به آن اشاره كردم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار