کد خبر: 641385
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه دولت به استان بوشهر شد.

عبدالکریم جمیری با بیان اینکه بوشهر عمده نیازهای اقتصادی کشور را تامین می‌کند، گفت: بوشهر در زمینه نفت، انرژی اتمی، اداره بنادر و دریانوردی، گمرک، شیلات، گردشگری ظرفیت‌های فراوانی دارد و اگر در یکی از این حوزه‌ها توجه ویژه به بوشهر صورت بگیرد استان بوشهر از سایر منابع درآمدی بی‌نیاز خواهد بود.

وی افزود: در مقابل تحمل و بردباری مردم بوشهر در برابر مشکلات دولت نیز باید تلاش‌های خود را در راستای محرومیت‌زدایی از استان بوشهر بالا برد.

نماینده مردم بوشهر با اشاره به اختصاص نیافتن اعتبار لازم برای جابجایی دو روستای هلیله و بندگاه گفت: با توجه به تصویب رسیدن اعتبار 150 میلیارد تومانی راه‌آهن شیراز ـ بوشهر، این اعتبار تخصیص داده نشد و دولت باید با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر در اقتصاد کشور این طرح مهم را عملیاتی کند.

وی افزود: مشکل فاضلاب شهرهای بوشهر، گناوه، دیلم و چغادک نیز از مشکلاتی است که مردم را با مشکل مواجه کرده و در این امر نیز نیاز به اراده دولت داریم تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات ساکنان شهرهای مذکور را برطرف کنیم. با توجه به اینکه شرایط زندگی مردم بوشهر شرایط خاصی است نیاز توجه ویژه دولت به استان بوشهر امری ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار