کد خبر: 641017
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳

رئيس دفتر رئيس‌جمهور كه تا قبل از عيد تقريباً يكي از سخنرانان تمام برنامه‌هاي اقتصادي بود به طرز مشكوكي در گام دوم هدفمندي سكوت پيشه كرده است.

به گزارش سايت خبري سخن دكتر نهاونديان كه در گردشي عجيب از سخنگويي ولايتي يكي از نامزدهاي يازدهمين دوره رياست جمهوري به سوي دكتر روحاني چرخيد و رئيس دفتر يازدهمين رئيس‌جمهور ايران اسلامي شد، مدتي است كه هيچ اظهار‌نظري از وي انعكاس نمي‌يابد.

بنابر شنيده‌ها رئيس سابق اتاق بازرگاني ايران كه پس از پيروزي دولت يازدهم تقريباً در تمام برنامه‌هاي تلويزيوني، افتتاحيه‌ها، همايش‌هاي اقتصادي يك پاي ثابت سخنران و كارشناس برنامه بود، از ابتداي سال 93 از انظار پنهان شده است و به نظر مي‌رسد از سوي رسانه‌هاي حامي دولت و حتي موسوم به اصلاح طلب نيز بايكوت خبري شده است.

اين سكوت طولاني در حالي رخ داده است كه كابينه همه دولتمردان را براي اقناع افكار عمومي در طرح انصراف از يارانه‌ها بسيج كرده و با استفاده از همه ابزار، مسئولان و كارشناسان هم طيف فكري تلاش مي‌كنند تا گام دوم هدفمندي را براي مردم قابل توجيه كنند.

بنابر اين گزارش، شايعه‌اي در جريان است كه رئيس دفتر رئيس‌جمهوري بر سر اختيارات و حيطه فعاليت‌هايش با حسين فريدون، برادر رئيس‌جمهور با اختلاف نظرهاي جدي مواجه شده و در اين ميان روابط كاري‌اش هم با معاون اول و معاون اجرايي همچون گذشته نيست.

برخي افراد حتي اين غيبت نهاونديان در سال 93 را مقدمه‌اي براي جدايي‌اش از دولت و سمت كنوني‌اش مي‌دانند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
1
تا نباش چیزکی ، مردم نگویند چیزها
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
0
1
این تازه شروع تدبیر وامید است که وای اگه بادبد بوزد هرکس که مخالف است باید محو شود این تازه اول کاراست در شش ماه اول هرکس که موافق نبود تاپایین ترین رده عوض کردند رکورد خیلی خوب درشش ماه تعویض 3000 مدیر....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار