کد خبر: 639034
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای از مردم خواست از ۲۰ تا آخر فروردین ۹۳ نسبت به ثبت‌نام و تقاضای دریافت یارانه مرحله دوم اقدام کنند.
به گزارش سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، زمان ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از 20 تا آخر فرودین 93 اعلام شد.

ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی در سال 93 به طور همزمان از 20 فروردین ماه جاری در سراسر کشور و از طریق سایت رفاهی آغاز می‌شود.

براساس برنامه اعلام شده، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز 20 فروردین ماه جاری، به طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به نشانی www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی 21 فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز 22 فروردین، عدد «سه» در روز 23 فروردین، عدد «چهار» در روز 24 فروردین، عدد «پنج» در روز 25 فروردین، عدد «شش» در روز 26 فروردین، عدد «هفت» در روز 27 فروردین، عدد «هشت» در روز 28 فروردین و در نهایت عدد «9» در روز 29 فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی 10 روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند.

یادآور می شود ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداریها، بخشداریها و استانداریها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
France
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
1
1
برای ثبت نام مجدد، مردم دهات از کجا اینترنت پیدا کنند، تازه نحوهٔ انصراف از یارانه که در سایت هدفمندی هست، پول دارها اینترنت دارند اگر می خواستند می رفتند انصراف می دادند، این ژنرالهای اقتصادی رسوایی سبد کالا را تکرار نکنند، پس بهتره سقف درآمدی را مشخص کرده و خودتان مشمولین را حذف کنید،مگر اینکه دنبال قصد آزار واذیت مردم و ایجاد شورش باشید!
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
0
0
سلام بهتر نیست اعلام کنند کسانی که یارانه نمی خواهند ثبت نام کنند؟اینجوری زودتر به نتیجه میرسندو مشکل اینترنت نداشتن روستاها هم حل میشود
فریبرز منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
0
0
سلام یارانه حق مردم است و با برچسب اینکه نیازمند نیستید ، حق ما را از بین نبرید .
فغلعالعاخه
|
-
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
0
جوان انلاین کشتی که رو ان نشستید سوراخ نکنید
خیرآبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
0
0
این اقدام دولت فقط تکرار هزینه های قبلی است و نتیجه قابل توجهی نخواهد داشت.ضمنا سرعت اینتر نت و عدم دستررسی نیازمندان واقعی یعنی روستائیان را چگونه توجیه می کنند.
سیدمحمودشفائیان مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
خوشحالم که کاربران نظرات خوب ومحترمانه ای مطرح کردند،من عقیده دارم یارانه حق فقیرو غنی است اماازفقیروازغنی به نسبت پول، دارایی،دارایی وثروتشان مالیات بگیرند.مسولان ودولت اگربخواهند یا آنهارابگذارندمیتوانندبامصوب کردن قوانین جدیداینکاررابکنند.ایکاش یارانه راازهمه قطع میکردندواینقدرمردم شریف ایران راتحقیرنمی کردندوفضای رسانه ای کشوررابمباران یارانه ای نمی کردندکه بی نیازهاثبت نام نکنند و نیازمندهاثبت نام کنند.
کمی دقت کنیدبنظرمیرسداین یک فریب یا باوریک فریب بزرگ مردم است.چرا؟
چون مثلایه یک کارگریاکارمندویک کارخانه دار کوچک یابزرگ(یکمیلیونریامیلیاردربزرگ)نیز 45500تومان یارانه داده می شوداماازکارگر
یاکارمندتمام وکمال مالیات گرفته می شود اماآن میلیاردرباشگردهای گوناگون از پرداخت مالیات هائیکه بالغ برمیلیونهاتومان می شودولوتحت نام امورخیریه و نیکوکاری فرارمیکنند.البته هیچ آدم باانصافی نمی تواند
منکروجودآدمهای متشرع وخوبی درمیان میلیاردرهاویاهمه اقشارباشد.حالاشما محاسبه کنید:
-جوروانی به سود داراهایا نادارهااست؟
-پولدارهایابی پولها(فقرایااغنیا)تحقیرمی شود؟
-محاسبه کنید75/000/000راضربدر45/500تومان کنیدبااین هدف که ای کاش یارانه همه ملت رابدون تحقیرآنان قطع می کردند،حالا
محاسبه کنیدکه کمتر20درصدمردم بیش از
80درصدثروت کشوررادراختیاردارداینک:حدود
20/000/000رادر30/000/000تومان حداقل
درآمدماهیانه پولدارها ضرب کنید.
شمابه اعدادحساسیت نشان ندهیدخودتان
آنهاراکم وزیادکنیدبعدمتوجه می شویم که فقراچقدرمالیات می دهندواغنیاچقدر؟!!!.
واگرانصراف دهیم چه فریب بزرگی میخوریم واگرثبت نام کنیم یک ذلت تاریخی رابرخود پذیرفته ایم؟!!!
سیدمحمودشفائیان مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
0
0
سلام ووالسلام من تاهنگامی بر نظرات خوددر هرزمینه وازجمله درموردیارانه تاکید داشته ودارم که آیات عظام،مراجع معظم تقلیدعلماءبزرگ ورهبرمعظم انقلاب امر یا نهیی برآن موضوع نداشته باشنداماوقتی نظر مراجع عظام تقلیدمبنی برانصراف دادن داراهاازدریافت یارانه راازرسانه ملی شنیدم وازآنجائیکه نظررهبری انقلاب هم درهمه احوالات غالبااجرای قانون است هرگونه اظهارنظری رادرچهارچوب قانون ارزیابی کرده و میکنم لذانظرات آن بزرگواران رابدون چون چرابر نظرخودمقدم دانسته چنانچه گناهی مرتکب شدم ازخدای بخشنده ومهربان طلب عفو و بخشش می نمایم.
دوستان ازاین تغییرنظرتعجب نکنیدمن خودرا ازهمان عقب افتاده های قافله شهداء و مطیع امرعلماءدین وولایت وقانون می دانم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
واقعا خجالت دار...
سیدمحمودشفائیان مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
سلام بالاخره خوشحال شدم ازلایحه دولت درزمینه حسابهای بانکی،به نظرمن این بهترین لایحه ی دولت ها چه قبل ازاتقلاب وچه بعدازانقلاب است. آنان را که حساب پاک است ازمحاسبه چه باک است.
خوب ببینیدومحک بزنیدجیغ فقراومستضعفان و پابرهنه گان ازاین لایحه اسلامی-انقلابی به آسمان بلندمی شودیافریادو وامصیبتای پول پرستان وزراندوزان ومستکبران که خدا یی جز پول ندارندالبته منهای آندسته از مومنان آنها؟؟؟.
مردم به روشهای گوناگون ودرست ازاین لایحه واجرای آن حمایت کنندکه حامیان پولدارها،قانونی،اصلی،فرعی،چیزی برضد لایحه دولت وضع نکنندویه تصویب نرسانند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار