کد خبر: 636324
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، گفت: کانون های مساجد، مراکز بصیرت افزایی و معرفت بخشی به جوانان در برابر دسیسه های دشمنان هستند.
فاطمه ملکی
حجت الاسلام سید علی موسوی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان،گفت: مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان تاکنون عملکرد مثبتی داشته اند، افزود: کانون های مساجد مراکز برای پروش معرفت و بصیرت عموم بخصوص جوانان و نوجوانان در برابر دسیسه های دشمنان هستند.


حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: در کانون های فرهنگی و هنری مساجد تلاش می شود در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و هنری جوانان و نوجوانان را به مساجد و امور دینی جذب کرد.


این مقام مسئول، عنوان کرد: کانون های فرهنگی وهنری مساجد با محوریت مسجد و آموزه های دینی و تلاش در تربیت نسل جوان با بصیرت و دین محور سدی محکم در برابر دسیسه های دشمنان هستند.


وی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ دینی در جامعه از مهم ترین رویکرد های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: این هدف در قالب برنامه های مختلف در طول سال اجرایی می شود.


حجت الاسلام موسوی، اذعان داشت: امروز کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سایه برنامه ریزی های درست و کارشناسی شده، توانسته است با جذب جوانان و نوجوانان به نیاز های فرهنگی و دینی آنان پاسخ دهد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، توسعه کیفی برنامه های کانون های مساجد را از مهم ترین برنامه های دبیرخانه مساجد لرستان خواند و ادامه داد: کانون های فرهنگی وهنری مساجد می توانند در جهت پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان و ارتقای سطح آگاهی عقیدتی و دینی نقش مهمی ایفا کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار