کد خبر: 636153
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
حميد رسايي در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»:
رسايي گفت: رهبر معظم انقلاب تا به حال حدود سه بار اعلام كردند كه من اين مذاكرات را مفيد و بلامانع مي‌دانم به شرط آنكه مردم بدانند چه اتفاقي رخ داده است.

جوان‌آنلاين: حميد رسايي، عضو كميسيون اصل 90 در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص  نامه رییس سازمان صداوسیما درباره درخواست نمایندگان برای برگزاری مناظره در موضوع هسته‌ای، اظهار داشت: آقاي ضرغامي جواب خود را در نامه نوشته است. آقاي ضرغامي در نامه خود نوشته است منطق نمايندگان براي درخواست‌شان مستدل و منطقي است و اين در حالي است كه نامه آنها نيز داراي اهميت است. بعد هم اشاره مي‌كند كه خود رئيس جمهور هم به اين موضوع تاكيد دارد اما ظاهرا آقاي ضرغامي به دليل فشارهايي كه دولت به او وارد مي‌كند در حال حاضر معذور از دعوت منتقدين است.

عضو كميسيون اصل 90 افزود: البته ما موضوع را از طريق هيئت نظارت بر صدا و سيما پيگيري مي‌كنيم تا در حقيقت آن هيئت صدا و سيما را ملزم كند تا نمايندگان و كارشناسان بيايند و در خصوص توافق‌نامه ژنو و نكات مثبت و منفي آن و همچنين محاسن و معايب اين توافق‌نامه گفت‌وگو كنند تا بدانيم چه چيزهايي به دست مي‌آوريم و چه چيزهايي از دست مي‌دهيم. مخالفان و موافقان در خصوص اين موضوعات بحث مي‌كنند.
رسايي تصريح كرد: تاكيد مي‌كنم رهبر معظم انقلاب تا به حال حدود سه بار اعلام كردند كه من اين مذاكرات را مفيد و بلامانع مي‌دانم به شرط آنكه مردم بدانند چه اتفاقي رخ داده است؛ بنابراين براي آنكه مردم بدانند چه اتفاقاتي مي‌افتد صداوسيما بايد اقداماتي را انجام دهد و مردم را در جريان اخبار قرار دهد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: صدا و سيما اگر بخواهد خود به تنهايي كاري انجام دهد متهم مي‌شود به اينكه دولت را تضعيف مي‌كند، پس بهترين كار اين است كه اين سازمان موافقين و مخالفين را دعوت كند و موافق و مخالف در خصوص توافق‌نامه ژنو و عملكرد موجود دولت در اين باره به گفت‌وگو بنشينند و نتيجه‌گيري هم به عهده مردم باشد.

غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۴
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
11
8
با سلام وخسته نباشيد خدمت شما نماينده محترم: آقاي رسائي امنيت كشور را شوراي عالي امنيت ملي كشور تشخيص ميدهد نه نمايندگان مجلس پس چرا وقتي پول نفت را به بابك زنجاني ...؟ يا اينكه هديه كارت ... به مردم نميگفتيد؟ حالاچرا ...ميگوئيد مردم بايد بداند. مگر امنيت كشور را به مردم ميگويند؟ ... اگر در مذاكرات مشكلي بود رهبر فرزانه وهميشه بيدارمان مقام معظم رهبري گوشزد ميكنند . چنانچه رئيس جمهورمنتخب گفتند كه ما روي استقلال وامنيت ملي و ارزشهايمان معامله نميكنيم . ...
پاسخ ها
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
آقا مهدی عزیز ، فتنه سال 78 کوی دانشگاه و فتنه سال 88 ریاست جمهوری ، از بی خبری و بی بصیرتی امثال من و شما شکل گرفت ، پس بخاطر اینکه دشمن خارجی و داخلی از غفلت ما استفاده نبرد بهتر است با پرسش و پاسخهای محترمانه و درخور نظام اسلامی در همه موارد از مسئولین محترم سه قوه انجام شود تا با هوشیاری کامل بتوانیم جلوی فتنه آینده را از همین حالا بگیریم .
ما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اینکه اینهمه امتیاز داده اند وچیز قابل توجهی هم نگرفته اند اسمش جلب منافع وتامین امنیت ملیست؟سخنان رهبری هم بسیار واضح است.
"بعضى از مسئولين و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان اين دولت - فكر ميكنند در قضيّه‌ى هسته‌اى ما با آمريكايى‌ها مذاكره كنيم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتيم خيلى خب، اصرار داريد شما، در اين موضوعِ بالخصوص برويد مذاكره كنيد؛ ولى در همان سخنرانى اوّل امسال گفتم من خوشبين نيستم؛ مخالفتى نميكنم امّا خوشبين نيستم. ببينيد مرتّب پى‌درپى اظهارات سخيف آمريكايى‌ها را؛ سناتور بى‌آبروى آمريكايى از صهيونيست‌ها پول ميگيرد تا برود در مجلس سناى آمريكا به ملّت دشنام صريح بدهد، نه اينكه اهانت كند؛ دشنام ميدهد. رؤساى كشورشان هم همين‌جور، در سطوح مختلف به ملّت ايران [اهانت كند]. البتّه تودهنى را روز بيست‌ودوّم بهمن از مردم خوردند. يكى از علل اجتماع گرم‌تر مردم امسال همين بود كه مردم ديدند كه چطور مسئولين آمريكا گستاخ، پررو، زياده‌طلب، بددهن، بى‌ادب روبه‌رو ميشوند؛ غيرت دينى مردم آنها را به ميدان كشاند تا به دشمن بگويند: اشتباه نكن، ما هستيم. ملّت ايران در اين راهپيمايى بيست‌ودوّم بهمن به همه‌ى ما - به اين حقير، به مسئولين گوناگون، به زحمت‌كشانى كه دارند در امور اداره‌ى كشور حقيقتاً زحمت ميكشند؛ چه آنهايى كه در باب سياست خارجى كار ميكنند، چه آنهايى كه در باب سياست داخلى كار ميكنند - خواستند بگويند: خاطرتان جمع باشد، ملّت ايران ايستاده است، در صحنه است، در مواجهه‌ى با دشمن احساس ضعف نكنيد؛ يكى از پيامهاى بزرگ ملّت ايران اين بود.۱۳۹۲/۱۱/۲۸
بيانات در ديدار مردم آذربایجان"
کلاهتان را قاضی کنید فکر کنید میخواهید سخنان خودتان را تفسیر کنند.شما از این سخنان رضایت اقا از مذاکرات را میفهمید یا تن دادن ایشان به مذاکره بنا بر اصرار برخی وبرای اتمام حجت با ان برخی افراد؟؟
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
من با "ما "موافق هستم.
مردم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
احسنت به متن منطقی و مستدل ما ، همه ما هستیم.
هم نظر با "ما"
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
کاملا معلوم است که رهبر انقلاب موضع خوشبینانه ای به مذاکره ندارند ولی خوب چه کنیم که کار دست خوشبینها!!! افتاده
بوالفضول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
مگر اين دولت راستگو و حقوقدان چه ...در اين مذاكرات كرده است كه از اطلاع مردم از متن آن . واهمه دارد و مي ترسد ؟!
مگر از قديم نگفته اند كه : آن را كه حساب پاك است از محاسبه باكي نيست ؟!!!
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
جملات آقا [امام خامنه اي] را برايتان بخوانم: «متن توافق نامه ايرادهاي اساسي دارد و مهمترين آن اينست که استقلال ما را هدف گرفته است و هر حرکتي را منوط به توافق آمريکا کرده است» و در ادامه آقا دستور فرموده اند: «لااقل تيم مذاکره کننده را تقويت کنيد».
بسیجی
|
-
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
3
5
اقای رسائی ...
بسیجی
|
-
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
9
7
اقای رسائی در این هشت سال...مردم را مطلع کردید ... ملت به دستگاه دیپلماسی اعتماد دارد...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اسم ...
بعد هر ...
بلاشك شما فرزند صهيونيست و آدم آمريكايي و پول گرفتي در سايت هاي مختلف- كه اسمت رو ديدم- به اسم ...
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
سلام ،... چرا مغلطه و سفسطه میکنی؟ موضوع بحث،در جریان قرار گرفتن مردم در خصوص توافق ژنو میباشد. بر فرض که در دولت قبل تخلفاتی بوده که اینچنین بوده آیا باید خطاهای راهبردی در مذاکرات هسته ای را که بر خلاف اوامر و رهنمودها و هشدارهای ولایت فقیه صورت پذیرفته نادیده گرفت!!!؟آیا مردم باید متن مذاکرات را از زبان مسئولین آمریکا و صهیونیستها بشنوند یا از زبان مسئولین خودشان !!!؟آیا آنقدری که آقای ظریف مشتاق مصاحبه با خبرگزاریهای غربی آنهم با زبان انگلیسی!!! میباشد برای مصاحبه با خبرگزاریهای داخلی و مستقل اشتیاق نشان میدهد!!!؟نکته کلیدی آنکه در طول انقلاب ثابت شده هر زمانی که مردم در جریان امور قرار گرفتند بطور شایسته از نظام و دولت حمایت کردند.شیوه امام(ره) و امام خامنه ای بر این بوده و هست که مردم را ولی نعمت خود دانسته و امور مهم و اساسی را در سخنرانیهای خود با مردم در میان میگذارند.
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
سلام،آقای... بسیجی،مگر حضرت آقا نقل به مضمون نفرمودند : مردم مذاکرات را بدقت زیر نظر بگیرند مردم عملکرد و رفتار دشمن را ببینند.... مگر همین آقای روحانی نبود که حدود ده سال قبل در مذاکرات به دشمن اعتماد کرد و تمام مراکز هسته ای را تعطیل و پلمب کرد در مقابل چه بدست آوردیم!!!؟ کدخدا ما را محور شرارت اعلام کرد.مردم زمانی به دولتها اعتماد پیدا میکنند که آنها در راستای فرامین،رهنمودها و هشدارهای رهبری عمل نمایند.چه دولتهای قبلی باشند چه دولت کنونی یا آینده باشد.مردم اگر در جریان مذاکرات قرار بگیرند در موقع لزوم از نظام و دولت حمایت میکنند.چرا مردم باید متن مذاکرات را از زبان آمریکا و صهیونیستها بشنوند!!!؟
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
ولی ظاهرا دستگاه دیپلماسی به کدخدا بیشتر از مردم اعتماد دارد
بسیجی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
آقای بسیجی ...شما از هیج چیز خبر ندارد پس خواهش می کنم اظهار نظر نفرمایید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
4
آقای ضرغامی چیزی از دست نمی دهد ...
تند زبان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
6
11
نه بابا مردم كه مشتي لبو فروش و راننده تاكسي و كم سواد هستند . چكار دارند به انرژي هسته اي ؟!!! توافق ژنو توافقي است بين دو نفر مردم بدانند كه چي ! تازه مردم اگر بدانند ديگر رآيي به ما نمي دهند پس دانستن حق مردم است را ولش !!
پاسخ ها
جوک قرن 21
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
مهر نوشت:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، 12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.
ناصر سراج روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: در یکی از استانها فردی 12 میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین 530 میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است.
او گفت: همچنین در پرونده دیگری که در یکی از استانهای کشور تشکیل شده است عده ای 70 میلیارد تومان حقوق عوارض دولتی را در خصوص گمرک پرداخت نکرده اند. احتمال می دهیم ارزش مالی این پرونده به یکصد میلیارد تومان برسد. افراد در این پرونده فیش های گمرک را با استفاده از فتوشاپ جعل می کردند.
...
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اتفاقا کم سواد نيستند ، منتها آقاي رسايي و همفکرانشان توضيح دهند که اين همه فساد بجا مانده از دولت قبل که ايشان تمام قد از آنها دفاع ميکرد و هر روز که ميگذرد بر ابعاد آن اضافه ميگردد ، نتيجه شفاف سازي و مطلع بودن مردم از امور بوده يا برعکس؟
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
10
7
من بعنوان یکی از این مردم و همفکرانی که دارم میگوییم هر چه ظریف کند شیرین بود ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
اولاً شما يك نفري.
ثانياً شما در جايگاهي نيستي كه بگي هر كاري ظريف كند، شيرين است. اگر قرار باشد، ظريف يا هر مسئولي، هر كاري دلش خواست بكند، مي فرستيمش پيشمشا واسه هم خاطره تعريف كنيد.
حق گو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
جناب مهرداد

خداوند به بهترين بندگانش كه عبارت از رسول خدا باشد مي فرمايد كه اگر از جانب خود چيزي يگويي. ...
آنوقت توي ابله به ديگران مي گويي كه هر چه آن ظريف آمريكايي كند شيرين بود ؟!!

جدا" كه ... شما جماعت حقوقدانيه باسواديه . حد و مرزي ندارد !!!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
5
3
مگر می شود اسرار نظام را به در و دیوار نوشت کجا دولتها می آیند مسائل سری حکومتی را عمومی کنند کشورهای به اصطلاح مهد دموکراسی این کار را می کنند که ما اینکار را بکنیم جناب رسایی شما اول برادری را ثابت کن مردانه بیا به مردم بعنوان وکیل بگو اسرار اختلاس های میلیاردی چه بوده از کجا شروع شد چند نفر در کار اختلاس بوده اند چندهزار میلیارد اختلاس شده در دورانی که مردم از طرف دشمن تحت فشار اقتصادی بوده اند بعد خود ظریف می آید بخاطر اینکه ناتنیاهوی صهیونیست نفهمد در گوش شما موضوع ژنو را خواهد گفت بعد شما هم به مردم بگوئید کار تمام است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
+++++++++++
راستگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
1
4
مردم باید از بدبختیها ... هم با خبر شوند
پاسخ ها
ناشناس
| -
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
++++++++++++++++
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
6
4
مردم به خوبی از همه چیز آگاه هستند بخصوص از عملکرد 8 ساله ...
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
بهتر است از عملکرد 100 روزه هم آگاه باشند
کرمانشاه
|
-
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
8
...،متاسم ...
کرمانشاه
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
1
3
جوان جان، لطف نموده مطالب را کامل منعکس نمایید.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
3
... با 600 هزارتومتن حقوق
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
5
خب بر فرض که دولت قبل را کنترل نکردند وانحراف ات اتفاق افتاد آیا این دلیل می شود که همان اشتباه برای این دولت هم اتفاق بیافتد و این دولت نیز مانند دولت قبلی هر کار دلش خاست انجام دهد چون که این اشتباه در دولت قبلی اتفاق افتاده دوستان چرا از روی کینه کامنت می گذارند حقیقت این است که باید دولت عملکردش شفاف باشد
در دولت قبل هم ما گفتیم اگر احمدی نژاد پایش را کج بگذارد ...و دست از حمایتش بعد از انحرافات رخ داده کشیدیم
حالا دوستان طرفدار دولت نه از کین احمدینژاد بلکه از صلاح کشور و انقلاب آی واقعا انحرافات این دولت را آنهم از روز اول نمی بینند میشود این دوستان پاسخ دهند سود این سبد کالا در جیب چه گروهی رفت میشود بفرمایند اینهمه اتومبیل خارجی با واویلای محدودیت ارزی دولت چگون وارد می شود
می شود بفرمایندد هواپیمای تشریفاتی برای آقایان چه مفهومی دارد
می توانند بگویند این 650 میلیارد رانت چگونه به آن تاجر اختصاص یافت
این که روزهای اول حکومت آقای روحانی است تا پایان 4 سال آنوقت آیا خواهید گفت در این دولت چه اتفاقی افتاد امید وارم آنروز هم این کامنتها را ببینیم
...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
3
3
مردم باید در موارد زیر هم در جریان قرار گیرند مثل اختلاسهای دهههها هزار میلیاردیو...
مهر نوشت:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، 12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.
ناصر سراج روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی گفت: در یکی از استانها فردی 12 میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین 530 میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است.
او گفت: همچنین در پرونده دیگری که در یکی از استانهای کشور تشکیل شده است عده ای 70 میلیارد تومان حقوق عوارض دولتی را در خصوص گمرک پرداخت نکرده اند. احتمال می دهیم ارزش مالی این پرونده به یکصد میلیارد تومان برسد. افراد در این پرونده فیش های گمرک را با استفاده از فتوشاپ جعل می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
مردم هم باید در جریان فساد های اقتصادی باشند هم توافقنامه زنو و هم فسادهای سیاسی نظیر تغییرات اتوبوسی
farzad
|
UNITED STATES
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
5
2
با سلام
آقای رسایی و سایر دوستان که دنبال متن توافق نامه هستن میتونن از سایت وزارت امور خارجه اصل متن انگلیسی و. ترجمه و دریافت کنن شاید این بهانه بیش نباشه و اگه دنبال مشروح مذاکرات هستین که انها قابل انتشار نیست کدوم مذاکرات بین المللی تا به حال مشروحش منتشر شده ...
پاسخ ها
بوالفضول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
مگر در اين مذاكرات چه جنايتي انجام شده است كه از انتشار آن . مي ترسند ؟!!!
عسکری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
آقای فرزاد همه که مثل جنابعالی از سایت بهرهمند نیستند مگر چه اشکالی دارد که ملت بدانند در مملکت چه می گذره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
2
2
سخت نگیرید ...
مهرداد
|
-
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
1
1
...

خسته مون ...
بوالفضول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
1
1
آقاي رسايي جان

مردم در اين دولت كيلويي چند ؟!!

اينان فقط ملت را براي نوكري ابدالاباد جناب ... مي خواهند و بس !!!

والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| -
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
نه که در دولت قبل تنی چند بودند!!!!!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
1
0
...شاید دوباره بر مسند قدرت بماند !
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
0
1
ای ...
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
0
0
بنظر من یک واقعه ترکمن چای دیگر درحال شکل گیری است. ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار