کد خبر: 633448
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ‌دولت یازدهم و نمایندگان استان باید منابع تأمینی برای گازرسانی به روستاها و مناطق محروم را تقویت کرده و به صورت ویژه به این حوزه کمک کنند.

به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، فیروز خدایی در مراسم گازرسانی به چهار روستای شهرستان نمین اظهار داشت: با عنایت ویژه مجلس و دولت پروژه‌های نیمه‌تمام گازرسانی به روستاها و همچنین پروژه‌های جدید باید به سرعت عملیاتی شود که در این باب نیازمند تأمین منابع اعتباری ویژه برای این بخش هستیم که امیدواریم در بودجه سال آینده مد نظر و ملاک کار باشد.

وی با اعلام اینکه تمامی شهرهای استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند شده و حدود نیمی از ساکنان مناطق روستایی نیز از این نعمت بهره‌مند هستند، تصریح کرد: برآورد ما این است که با تأمین منابع اعتباری کافی تا پایان دولت یازدهم بتوانیم جشن بهره‌مندی تمامی روستاهای استان را از نعمت گاز برگزار کنیم.

خدایی با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، پاسداشت دهه فجر و خدمت‌رسانی به مردم شهيدپرور استان را از وظايف مسئولان دانسته و بر ادامه راه شهدا تاكيد کرد.

این مسئول در تشريح جزئيات پروژه مذكور به ميزان خانوار بهره‌مند نيز اشاره كرد و ادامه داد: با بهره‌برداری از اين پروژه در مجموع بيش از 420 خانوار روستايی از اين نعمت الهی بهره‌مند شدند.

وی در ادامه به اعتبار مالی اختصاص يافته جهت اتمام گازرسانی به چهار روستای مذكور نيز اشاره كرد و یادآور شد: با بررسی‌های كارشناسانه و مديريت صحيح هزينه‌ها جهت گازرسانی به اين مناطق در مجموع 13 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.

به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، مديرعامل شركت گاز استان با بيان اينكه در اين پروژه 30 كيلومتر خط انتقال گاز طراحی و اجرا شده از همكاری صميمانه اهالی خونگرم شهرستان نمين و تشريک مساعی انجام يافته تشكر و در پايان بر لزوم استفاده صحيح و ايمن از اين نعمت الهی تاكيد كرد.

همزمان با طليعه سی و پنجمين سالگرد انقلاب پرشكوه اسلامی و در راستای گراميداشت ياد و خاطره شهدای گلگون كفن و در ادامه خدمت‌رسانی به ملت ايران منازل اهالی چهار روستای شهيدپرور نوشنق، اورنج، گلندرق سفلی و گرده از توابع شهرستان نمين با نعمت الهی گاز طبيعی گرم شد.

انتهای پیام/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر