کد خبر: 632586
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
رکوردشکنی درمصرف گاز در استان لرستان
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: میزان مصرف گاز طبیعی طی روزهای اخیر با توجه به شدت برودت هوا و بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان، به بیش از هشت میلیون و 500 هزار مترمکعب در روز رسیده است.
بهروج

به گزارش جوان حشمت اله شمس درجمع خبرنگاران  با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، افزود: این میزان مصرف گاز طبیعی، بالاترین رقم مصرفی روزانه استان در سال جاری است.

وی اظهار کرد: دراین میان بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی استان با 95 درصد مربوط به بخش خانگی و تجاری است.

شمس افزود: درهمین راستا و به منظور مدیریت مصرف گاز طبیعی با هماهنگی های بعمل آمده، سوخت واحدهای صنعتی از گاز طبیعی به سوخت دوم انتقال یافته است.

وی ضمن هشدار به مشترکان گاز طبیعی استان در خصوص لزوم صرفه جویی برای پیشگیری از بروز مشکل و قطعی شبکه گاز، اظهار کرد: در هفته جاری و با توجه به سرد شدن هوا در بیشتر مناطق کشور از جمله استان لرستان، میزان مصرف گاز استان به شدت افزایش یافته و به بیشترین میزان در طول سال جاری رسیده است.

به گفته وی، در چنین شرایطی و با توجه به تداوم سرما در روزهای آینده، ضروری است مشترکان گاز در سطح استان، با رعایت اصل صرفه جویی مصرف، شرایط برای تداوم خدمت رسانی مطلوب و بهینه را فراهم کنند.

وی افزود: با صرفه جویی در مصرف و برقراری تعادل در عرضه گاز طبیعی به ویژه در بخش سوخت جایگاههای سی ان جی و بخش خانگی می توان مانع از افت فشار و کمبود گاز در سطح استان شد.

وی اظهار کرد: انتظار می رود مشترکین گاز طبیعی به ویژه در بخش خانگی با کاهش معقول مصرف گاز ، زمینه انتقال پایدار و مستمر این نعمت الهی را برای تمامی هموطنان فراهم کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار