کد خبر: 631907
تعداد نظرات: ۱۷۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
اتاق گفت‌وگو
دولت بالاخره تصميم خود را براي توزيع سبد حمايتي كالا نهايي كرد. اما شواهد نشان مي دهد كه اين كار با مشكلات زيادي مواجه است و نارضايتي هايي را در ميان مردم به همراه دارد...
دولت بالاخره تصميم خود را براي توزيع سبد كالا نهايي كرد. اما شواهد نشان مي دهد كه اين كار با مشكلات زيادي مواجه است و نارضايتي هايي را در ميان مردم به همراه داشته است.

نام برخي از كم درآمدها حذف شده است در حالي كه مديران همين افراد مي توانند از اين سبد بهره مند شوند.

حال سوال ما اين است كه آيا با اين نوع توزيع و حمايت موافق هستيد؟

حذف برخي از افراد به شكل كنوني را قبول داريد؟

و اينكه چه پيشنهادي براي بهتر انجام شدن يا حتي انجام نشدن آن داريد؟!


«جوان آنلاين» با رعايت اصول اوليه گفت‌وگو به حاضر است صداي شما را بشنود و آنرا به مسولان منعكس كند...


نظرهايتان را با ما در ميان بگذاريد...
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
2
32
بنده یک کارمندساده ام وبهم تعلق نگرفته کاملا نارضی ام
پاسخ ها
پریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
ناشناس عزیز فرقی نمی کنه کارمند باشی یا کارگر کارخونه یا پادوی مغازه یا کارگر فصلی و سرگذری به هیچ کدوم تعلق نمیگیره (حتما واجد شرایط نیستیم دیگه)...
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
...شما حالا از در صف بودن مردم ناراحت شدید اگر در این هشت سال با پول 700-800 میلیارددلاری به اقتصاد مردم رسیدگی میشد نه وامهای خرید خودرو مسکن داده میشد اول اشتغال اپایدار ایجاد میشد مردم خودشان هم ماشین میخریدند هم مسکن ولی صد افسوس که با بخشی از این ثروت فقط برخی صاحبخانه شدند وخانه هم گران شد و.. واختلاسهای میلیاردی (8هزار میلیاردیو..) باعث فقر وبدبختی ... شد این از آثار دولت پاک است که تا مدتها ادامه دارد
Arash
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
دوست عزیز به رئیسم دادن ولی به من ندادن .
شنیدم به حقوق بین 500هزار تومان تا 1200000هزار تومن تعلق نگرفت ولی به بقیه تعلق گرفت (ابتکار دولت راستگویان)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
32
این کاردرصورتی که اقشارنیازمندواقعی راشامل شودخوب است امادراین مرحله بی عدالتی کاملا مشهوداست زیرامشاغل آزادوبیکار جامعه یاکرگران فصلی که نامشان درهیچ ارگانی ثبت نشده حتی ازاین حق طبیعی خودنیزمحروم شده اند
رسول اسکویی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
4
24
این نوع توزیع حمایت نیست بلکه اجبار به مصرف این اقلام است . چرا پول نقد داده نمی شود تا آنچه نیاز داریم خریداری شود ؟ تکلبف کارگران فصلی ، رانندگان روزمزد و ..... چه می شود ؟ بهتر است به کلیه سرپرستان خانوار که یارانه پرداخت می شود سبد کالا داده شود ؟
پاسخ ها
علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
دولت مي خواهد نشان دهد كه يه كاري مثبت انجام داده در صورتي كه اين وسط فقط تامين كنندگان عمده سبد كالا سود مي برند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
18
بنده کارمندیک اداره ام همکارم هم خودش شاغله هم زنش وماهی نزدیک سه میلیون روهم میگیرن وبهشون سبدکالاتعلق گرفته ولی من باهفتصدوپنجاه تومن حقوق به من تعلق نگرفته حالا خداوکیلی خودتون قضاوت کنید
پاسخ ها
امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
عزیزم شما میگی 750 تومن میگیری من که هم بیکارم هم یه دختر 3ساله دارم هم درامدم همون یارانم هستش که بابت قسط بانک مسدوده پس چی بگم . بزار همون کارمندای دولتش بگیرن بابا خدایمام بزرگ بزرگ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
18
ناراضی ناراضی ام
محمد
|
-
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
12
پدر من كارگر ساختماني است دستمزد هر روزش مانرئز هزينه ميشه چهار تا دانشجوييم كه هزينه هامون رو با كارگري تامين ميكنيم سبد كالا رو هم به افرادي ميدن كه درامدشون از طرف دولت تضمين شده است اين چه معني ميده افرادي از اشناهاي خودمون ميشناسم كه درامدشان از 10-20 منبع هست باز بهشون سبد كالا تعلق گرفته باز هزار رحمت به محمود كه همه رو به يك چشم(برابر) ميديد نه مثل اقاي حقوقدان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
11
با سلام واحترام به استحضار میرساند الان تو اداره ما آنهایی که حقوق بیشترمیگرن بهشوتن تعلقگرفته ولی ماها که کمتر حقوق میگریم حذف شدیم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
13
سلام علیکم :من بعنوان یک معلم بازنشسته که فقط با حقوقم زندگی میکنم و جواب پیامک برایم منفی بود یعنی سبد بمن تعلق نمیگیرد اصلا ناراحت نیستم ولی از اینکه به بسیاری از خانواده های مستمند و مستحق تعلق نمیگیرد بسیار ناراحتم مثل کارگرانی که بیمه نیستند و باصطلاح کارکران سرگذر هستند.و امثال آنها زیادند که دولت بدرستی آنها را شناسایی نکرده است .توضیح سبد با وضعیت فعلی کاملا عادلانه نیست.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
12
كي به نظر ما گوش مي دهد.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
18
واقعا جالبه به کارفرما سبد کالا تعلق میگیره اما به کارگرزیردستش تعلق نمیگیره . واقعا این کار کارشناسی بوده وزحمت زیادی روش کشیده شده آفرین آفرین
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
13
سلام علیکم :من بعنوان یک کارگر لیسانس بیکار با بدترین شرایط زندگی میکنم .متاهل دارای دوفرزند .اینست عدالت اقای روحانی .توضیح سبد با وضعیت فعلی کاملا عادلانه نیست.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
4
سلام علیکم :من بعنوان یک کارگر لیسانس بیکار با بدترین شرایط زندگی میکنم .متاهل دارای دوفرزند .اینست عدالت اقای روحانی .توضیح سبد با وضعیت فعلی کاملا عادلانه نیست.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
10
اگربه همه بدن خوبه الاپولدارهای سطح بالا
پاسخ ها
Arash
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
موافق نیستم آنها هم حق خودشونه و خودشون باید تصمیم بگیرند انصراف بدن یا بگیرند و ببخشند به کسی که خودشون میشناسند
برهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
10
اجحاف در حق بقیه اقشار نیازمند است چون الان سقف خط قرمز فقر بالای یک میلیون تومان است نه پنج میلیون ریال
رضا
|
-
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
9
الان از طریق#799*وضعیت خودم رو چک کردم جالبه من که یک کارمند ساده با ماهی 600 هزارتومان حقوق تو یک کارخانه هستم مشمول سبدکالا نشدم اما رییس شرکت با درامد میلیونی مشمول سبد کالا شده (کد ملی رییس رو دارم)
رضا
|
-
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
5
الان از طریق#799*وضعیت خودم رو چک کردم جالبه من که یک کارمند ساده با ماهی 600 هزارتومان حقوق تو یک کارخانه هستم مشمول سبدکالا نشدم اما رییس شرکت با درامد میلیونی مشمول سبد کالا شده (کد ملی رییس رو دارم)
رضا
|
-
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
5
الان از طریق#799*وضعیت خودم رو چک کردم جالبه من که یک کارمند ساده با ماهی 600 هزارتومان حقوق تو یک کارخانه هستم مشمول سبدکالا نشدم اما رییس شرکت با درامد میلیونی مشمول سبد کالا شده (کد ملی رییس رو دارم)
عباس جباری فرزامی
|
-
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
9
باسلام بخدابی عدالتی هست مگه من دراین مملکت زندگی نمیکنم چرایارانه 28 هزارتومانی من وخانواده ام راقطع کردندوندادندواین هم سبدکالامن نمیخواهم بدهندولی بی عدالتی هم نباشدخیلی ازمردم ثروتمنداسمشان توی لیست هست ولی منی که برای نظام زحمت کشیده ام وآزاده وجانبازوبازنشسته نظامی هستم نیست فردای قیامت جلومسئولین رامیگیرم مخصوصادکترروحانی رامسئولین زیادی ازاین بیت المال دزدی کردندکسی جلوانهارانگرفت ومیلیاردهاتومان ازاین مملکت خارج شده ولی کسی جوابگونیست مگه مملکت قانون نداره بماکه میرسه یارانمان قطع میشودوشبدکالایمان خداراخوش میایدمگه ماازبیت المال سهم نداریم اونیکه زحمت نمیکشه نشسته توی خونه اش ووضع مالیش خوب نیست بما چه برودزحمت بکشدباتشکر
محمد
|
-
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
15
كار هر كسي نيست خرمن .... گاو نر مي خواد مرد كهن ! اين دولت سر درگم شده . توان حل مشكلات را ندارد.
پاسخ ها
جواد
| UNITED KINGDOM
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
اختلاسهای دهها هزار میلیاردی مرد کهن انجام دادوفقر وبی ارزشی ریال را به ارمغان آورد.
باتشکر از روزنامه جوان که نظرات مخالف را کمتر سانسسور میکند ومثل کیهان و.. نیست که اصلا منتشر نمی کند.با تشکر
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
11
این بی عدالتی مدعی عدالت است که به کارفرما ها ومسئولان وکرکنان رسمی سبد تعلق میگرد اما به کارکنان قراردادی که حقوق بسیار پائین تر دریافت مکنند تعلق نمی گیرد صد رحمت به آقا محمود که اینقدر بی عدالتی نمیکرد
حس ين
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
11
از اعتدال خارج است!!!!به كجا؟
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
7
سلام پدرمن ازکارافتاده اس وبازنشسته یاحقوق بگیرتامین اجتماعی نیس سالهاس که بیکاراس وسبدکالابه ماتعلق نگرفته
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
8
سلام اگر دولت واقعا به فکر قشر کم درآمد است و کارگرانی که حقوقشان زیر 500 تومان است سبدکالا می دهد پس برای کارمندان هم همین قانون باشد چرا معلمان با حقوق یک میلیون به بالا هم سبدکالا می گیرند عادلانه نیست به فکر کارگر جماعت نیستند فکر کنم از معلمان می ترسند این طور به آنها می رسند.
سیدج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
9
بالاخر ه معنی تدبیر وامید کارگزارن واصلاح طلبان معلومشد همچنان که حقو بشر ودمکراسی غربی های مترقی معلوم شده بود چشم اقای ربیعی ومحجوب و.. روشن
مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
9
الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد واخر تابعه
ابوالفضل نصیری
|
-
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
12
من از اقای رو حانی سوال می کنم واقعا حقوق کارمندان دولت بیشتر است یا کارگران به خصوص کارگران در کارخانه های خصوصی کار می کنند طلاب بیشتر حقوق دارند یا کارگران من با 17سال سابقه کار با حقوق 600000تو مان چه کار کنم ما اشتباه کردیم به شما رای دادیم
محسن
|
SWEDEN
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
7
خیلی ... است خب با احتساب حق مسکن و بن و خرده ریزه دستمزد به جای 487 هزار تومن داریم 514 هزار تومن میگیریم و سبد کالا به من تعلق نگرفته . خیلی جالبه مچکریم روحانی !
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
6
طريقه تعلق گرفتن سبدكالا بسيار نا عادلانست چونكه قشر زيادي از مردم هستن كه بيمه نيستن و اونايي هم كه بيمن سبد كالا بهشون تعلق نمي گيره.از دولت تدبير و اميد اين روش بعيد بود.
شهرام محسنی تکلو
|
-
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
9
اینجانب دریک تولیدی کوچک باحقوق 300000تومان ودارای بیمه تامین اجتماعی میباشم ودروضع بسیاربدی زندگی میکنم ولی متاسفانه این سبدکالا برایم تعلق نگرفته است.باتشکرشهرام محسنی تکلو از بافت کرمان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
11
سلام


پس کی باید صدای نماینده های مجلس از این بی عدالتی ها شنیده شود

پس کی دادستان محترم باید از این ظلم واسترسی که به قشر کم درامد وارد شده است وارد شود

چطور معوقات بانکی ویژه خواران به جای محاکمه بخشیده می شود و دوباره اقساط 5 ساله می بندند
.
.
.
هر چند این کالا فقط توهین به ملت است
امیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
6
دولت اگرتدبیر داشت مقداری ازپولها یی راک از بدهکاران غربی خودگرفته بجای خرج خوشگذرانی طلبکاران سیاسی سرسفره مردم میبرد ولی...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
7
سلام


پس کی باید صدای نماینده های مجلس از این بی عدالتی ها شنیده شود

پس کی دادستان محترم باید از این ظلم واسترسی که به قشر کم درامد وارد شده است وارد شود

چطور معوقات بانکی ویژه خواران به جای محاکمه بخشیده می شود و دوباره اقساط 5 ساله می بندند
.
.
.
هر چند این کالا فقط توهین به ملت است
پاسخ ها
محمد
| -
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
هر وقت قيا مت بشه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
6
...برادر و شوهرخواهر من هر دو کارمندن و سوای چند باب خانه و چند قطعه زمین حقوقشون بالای یک میلیونه و سبد کالا بهشون تعلق میگیره ولی به من که یک کارگر ساده ام نتونستم خودمو بیمه کنم و به برادر کوچکترم که با یک پراید در تاکسی تلفنی کار میکنه ومستاجر هستش تعلق نمیگیره بنازم به این عدالت وتدبیر. فقط یک سوال برای همه ی مردم ایران مطرح هست که آیا رهبر انقلاب از این بی عدالتی باخبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
معلومه که باخبره
اونم مثل بقیه سردمداران
قربان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
7
این روش را قبول ندارم حق خیلی ها ضایع شده
کیانوش بختیاری سوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
7
باسلام. بنده لیسانس بیکاره دانشگاه شهید بهشتی هستم وفارغ التحصیل سال87 هستم ولی بسته کمکی شامل حال ما نشده ولی نفراتی هستند اصلا به این بسته یا یارانه نیاز ندارند که بسته رو میگیرند. تقسیم بندی مرکز آمار رو چه حسابیه
درزی رامندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
10
دورد خدا وسلام فرشتگان بر احمدی نژاد باد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
این فقر وبدبختی حاصل اختلاسهای 3و8 و.. میلیاردی دولت پاک بود که آثارش ادامه دارد
اتنا
|
-
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
2
سلام چرا بهمون سبد کالا تغلق نگرفته ؟
در صورتیی قشر متوسط جامعه هستم
فرهنگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
3
اصلا" کار درستی نیست من که یک فرهنگی هستم و بیمه من تامین اجتماعی است و همکارانم بیمه خدمات درمانی دارند چرا من این سبد را نگیرم این بود دولت تدبیر و امید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
5
به نظر من دراین کار نه تدبیر هست نه امید دولت باید یک تجدید نظر بکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
5
به نظر من دراین کار نه تدبیر هست نه امید دولت باید یک تجدید نظر بکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
4
عجب چه میشه گفت واقعا متاسفم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
4
عجب چه میشه گفت واقعا متاسفم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
3
دولت پیش کنونی باهعفقر خیلی ها پولدار شدن بعضی نه اب مید هند تازه کوزه را هم می شکنند
فرمان فرهادي
|
-
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
5
با سلام اولا ما عددي نيستيم كه نظر بدهيم .حالا به هر حال بند حقير شخصا مستاجر هستم با يك زير زمين 12 متري در واقع موتور خانه دارم زندگي مي كنم بدليل بيماري اعصاب و نداري و پول و هيچ حمايتي هم ندارم سالهاي پيش دفتر چه بيمه داشتم ولي حالا كسي نيست كه بپرسد مشكلت چيست .نه دفتر چه دارم برم دكتر متخصص اعصاب .به نظر بنده حقير اين كار نه خداپسنده است .و نه عادلانه
هر چه سنگه واسه پاي لنگه امروز يقين شد براي ما كه واقعا بي كس و تنهاييم .خواهشا از مسئولين محترم درخواست مي نماييم كه به فكر محتاجان نان شبشان هم باشيد به خاطر خدا (يا حق ) ارادتمند : با شماره ملي ....
rasol
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
be nazar man sabad kala kamelan na adelane ast. chera be rostaeian keshavarzan kargaran ...tallog nagerefte
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
5
این کار بسیار اشتباه است. همه باید به صورت یکسان از این خدمات بهره مند شوند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
6
فقط به نفع تولیدکنندگان کالاست وشکست میخوردازدولت تدبیر وامید بعید بود همچین طرح ....یعنی چی سبدکالا...
حسین ادیبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
اگر این یارانه ها سرانه های است از درآمد های ملی کشور هر فرد ایرانی اعم از آنکه در داخل کشور و خارج از کشور است و تابعیت ج.ا.ا را دارد از آن به طور مساوی سهم می برد. و فقیر و غنی بودن دلیلی برای حذف اقشار خاصی از جامعه نمی شود. اما اگر صدقه است که دولت اعتدال به مردم می دهد فقط صدقه به نیازمندان تعلق می گیرد.
کارگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
این یک ترفند جدیدی است برای وارد کنندگان مخصوصا برنج بعد اختلاف گذاشتن بین مردم من کارگرم تعلق نگرفته اما همسایه ام 100 هکتار زمین دارد و دو برادرند سه ماشین در خانه دارند تعلق گرفته و یا در آبادی ما کسی که نزدیک 170 راس گوسفند دارد تعلق گرفته و یا مغازه دار که مالیات یک سال او به اندازه یک ماه من نیست تعلق گرفته
جناب روحانی رئیس جمهور محترم چرا از من کارگر مالیات آنچنانی رقم ماهیانه بین 150 هزارتومان تا همکاران 250 هزارتومان می گیری و به خورد از ما بهتران می دهید
اصلا کجا مردم گفتند ما سبد کالایی می خواهیم
آیا این دکان جدیدی برای عده ای نیست پس فرق شما با دولت احمدی نژاد چیست هر چند او مملکت را به این فلاکت کشاند اما گلی به جمالش که دارا و ندار را به یک چشم دید اما شما چشم بسته شروع کرده اید
کرم فتحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
3
ولا من حقم نبود بگیرم ولی بهم دادن کاش اونو به کارگرایی که حقشونه و زیر دست من کار میکن میدادن
احمد
|
-
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
2
2
کار بسیار پسندیده ای است تا میتوانید از این کارها بکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
نارضایتی .بنده یک کارمند ساده ام وبهم تعلق نگرفته . دولت اعتدال تدبیر وامید همین است . بااین کار نارضایتی بیشتر می شود .حقوق بگیران تامین اجتماعی از قوم ... هستند .شامل نمیشو د. (جناب آقای روحانی .دولت تدبیر وامید)
مهرداد
|
-
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
با سلام
از منظر یک کارمند که به بنده نیز تعلق نگرفته نه بلکه از نظر یک کارشناس به این موضوع انتقاد دارم ؟؟
آیا در دولت تدبیر و امیییییید چند کارشناس وجود ندارد که موضوعات را بررسی و در نهایت با کمترین میزان خطا آن را ارایه کنند ؟؟؟
1- بد بخت ترین افراد کارگران و کارمندان هستند که حداقل 500 هزار تومان حقوق میگیرند
2- افرادی که حایز شرایط نبوده و دارای خانه و ... می باشند و هم خودشان کارمندهستند و هم همسرشان این سبد ناچیز را دریافت میکنند ولی کسانی که در حداقل شرایط هستند دریافت نمیکنند چرا ؟
3- چرا تا کنون هیچ زیر ساختاری در این زمینه طراحی نشده ؟؟؟
4-اصلا واجبه این همه حاشیه با ندانم کاری یک عده به اصطلاح نخبه در کشور به خاطر 10 کیلو برنج هندی و ... ایجاد کرد ؟؟؟
خواهش میکنم از نیروهای مستعد در این کشور جهت ارتقا مملکت اسلامی مان استفاده کنید و.
حق گو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
3
بايد ثابت مي شد كه اين دولت ... از جنس معتدله و حقوقدانيه و ... انجام هيچ كاري را ندارد كه بحمدالله براي كوچك و بزرگي اين موضوع . اثبات شد !!!
شهريار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
3
چون نداني دانش آهنگري، ريش و مو سوزد چو آنجا بگذري. آفرين بر كارشناسان دولت تدبير و اميد. آبدارچي كارگاه ما مستحق گرفتن سبد كالا نيست ولي مدير واحد جزء مشمولين دريافت سبد كالا مي باشد .آفرين صد آفرين به اين همه كار كارشناسي
بوالفضول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
5
جناب ...و خانواده محترمشان و تمامي كارمندان و ... . دولت آقاي احمدي نژاد را به دليل كمك به اقشار ضعيف و دادن يارانه نقدي به مردم . دولت گداپرور مي ناميدند.
اكنون كه اين دولت دست نشانده خودشان . برنج هندي آلوده را به مردم مي دهد. چيزي نمي گويند و گويا انگار زباني براي گفتن ندارند ؟!

چرا ؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
حتما" باعث بی ارزش شدن ریال و فقر وگرانی فقط دولت جدید هست ودولت پاک اصلا" تقصیری ندارد واختلاس وفقرو گرانی وبی تدبیری فقط در این دولت بوده ..؟
احمدی نژاد که یک برنامه مشخص نداشت یک جا می رفت وعد شهر شدن به یک روستای دوهزار نفری میدا یا یک فرمانداری ویژه یا ... همش بی قانونی وبی عدالتی بود وبس حتما" به همه سهام عدالت داد یادمان نرفته دم انتخابات به برخی ها وروستاها سهام عدالت داد وبقیه هم...
محمد غیور
|
-
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
3
الحمدلله که به ما از این دولت چیزی نرسید فقط میخوام بگم آقای روحانی فردای قیامت چطور میخوای جلوی علی(ع) مرد عدالت تقوا واعتدال جواب این همه عدالتی که در صرف بیت المال کردی جواب بدی.
واویلا........
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
اینجا لااقل هموطنان میخورند نهمثل یک یا دو نفر که 3هزار میلیارد و8 هزار میلیارد بخورد این مبلغ را بین ملت تقسیم کنببین صدها برابر بیشتر از این سبد کالا برای دولت هزینه دارد
ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
آقای ناشناس که پرچم انگلستان روباه رو زدی/به اطلاعتون برسونم این اختلاسا قبل از ریاست احمدی نژاد بود آفرین به اون که این اختلاسا رو رو کرد و مردم فهمیدن کی پشت ان ماجراهاست/گرانی یک نقشه از قبل تعیین شده بود که آقایان خاص در دوره ریاست او اجرا کردن و کشور رو به رکود بردن
محسن
|
-
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
3
من یک کارگر ارگان دولتی هستم ومستحق در یافت وکاملا ناراضی کاش احمدی نژاد هنوز بود
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
در دوران احمدی نزا د هم خوشه بندی اش بی نقص نبود من با دوهکتار زمین دیم در طبقه مرفین قرار داشتم ولی کشاورزی با 40 هکتار زمین آبی در بین فقرا .این برنامه تقسیم بندی هم با توجه به آن تقسیم بندی صورت گرفته واشتباه است
مهدي
|
-
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
3
واقعا نا اميد كننده بود
طرحي ناپخته، ناعادلانه، و مبتديانه
اين نشان ميدهد كه ما در مديران ارشد وزارت صنايع افراد هوشمند و متخصص بسيار كم داريم
متاسفانه در سالهاي اخير بخاطر گرايش به استفاده از افراد حزبي و دسته اي در پستهاي مديريتي حساس كشور دچار فقدان مدير متخصص و تواناست كه حاصل اين مديران ضعيف و بي تدبير چنين طرحهاي مبتديانه و ضعيف است ...من واقعا نااميد شدم و متاسف
محمد غیور
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
2
سلام الان چک کردم دیدم به من تعلق میگیره .اما:
فقط به خاطر این بی عدالتی بزرگ در پخش سبد کالائی عطاشو به لقاش میبخشم تا پیش کسائی که واقعا حقشونه و نمیگیرن شرمنده نباشم.
ولی خدائیش احمدی نژاد خیلی مرد بود که تو اون همه بحران برا دادن حق مردم یه بار نق نزد ولی روحانی از وقتی اومده داره برا مردم اشک بی پولی میریزه.
راستی نمیشه یه کم از اون پولی که دیروز آزاد شد خرج کنن که بقیه مردمم سبد دار شن.؟.؟.؟.؟.؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
خیر برای اینکه بی عدالتی به او ج رسید . به یک نفر که خودش و زنش کارمند است و 3 منزل مسکونی هم دارد که 2 تای آن را اجاره داده تعلق میگیرد به کار گر بالای 600 هزار تومان حقوق تعلق نمی گیرد.... اگر یارانه ها را هم میخواهید همینجور تقسیم کنید صد رحمت به دولت قبل .
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
وقتی پایه های تقسیم بندی نا عادلانه است . یعنی وقتی به کارگری با 600 هزار تومان حقوق در ماه با وجود اجاره نشین بودن تعلق نمیگیرد و به کارمند یا باز نشسته با داشتن 3 یا 4 منزل مسکونی تعلق میگیرد پس بیشتر به جک شبیه است تا تقسیم بندی عادلانه. پیشنهاد بنده این است که وقتی کوچکترین اطلاعات درستی از در آمد مردم و دارائی آنها ندارید بهتر است به همه یکسان بدهید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
سلام
من بادادن یارانه مخالفم شاید گفتن این جمله موافقان یارانه و همچنین نیازمندان را برنجاند ولی چنددلیل مهم دارم که مخالف یارانه دادن دولت هستم :
-یارانه نقدی خود ایجاد تورم می کند .
- دولت بجای صرف وقت وانرژی جهت دادن یارانه تلاش کند مالیات هارا وصول کند وبه طور اصولی در جهت محرومیت زدایی در خانوارها و وجامعه اقدام کند .
- حق وحقوق کارمندان و کارگران اصلاح شود .
-فرهنگ مصرف در جامعه اصلاح شود
- فرهنگ سازی جهت اینکه افراد متمول در پرداخت خمس وزکات ها اهتمام بیشتری داشته باشند .
- مهار تورم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
3
به نظر من این کار اصلا کارشناسی نشده دقیقا به مواردی که نسبت به احمدی نژاد ایراد داشتند به بدترین شکل ممکن خودشون دارن انجام میدن
عبدالرسول ملک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
من بازنشسته نفتم همکاران بازنشسته که حقوق انها بیشتر است یارانه تعلق گرفته ولی به بنده خیر علت چیست
جواد محمد زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
3
خدا ... كسي كه باعث اين كارها و اين دستورات مي شود و مردم را از مسائل اصلي دور مي كند.فكر مي كنند مردم ... هستند.
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
2
عادلانه نبود راضي هم نيستيم
توکلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
این پول مگر سرمایه ملی نیست پس باید به همه مردم تعلق بگیرد چون حق همه آنهاست مگر اینک سرمایدارها خود بصورت داوطلب انصراف بدهند نه اینکه کارمندان وبازنشستگان نیروهای مسلح با حقوقهای بلا دریافت کنند وبیکاران بیچاره محروم شوند بند بازنشسته تامین اجتماعی هستم وکاملا ناراضی
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
2
من بدليل بيمارى صعب العلاج از كار افتاده هستم سبدكالا به من تعلق نگرفته خيلي ناراحت هستم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
من بدليل بيمارى صعب العلاج از كار افتاده هستم سبدكالا به من تعلق نگرفته خيلي ناراحت هستم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
من بدليل بيمارى صعب العلاج از كار افتاده هستم سبدكالا به من تعلق نگرفته خيلي ناراحت هستم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
بدليل بيماري صعب العلاج از كار افتاده هستم سبدكالا به من تعلق نگرفت خيلي ناراحت هستم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
بدليل بيماري صعب العلاج از كار افتاده هستم سبدكالا به من تعلق نگرفت خيلي ناراحت هستم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
بدليل بيماري صعب العلاج از كار افتاده هستم سبدكالا به من تعلق نگرفت خيلي ناراحت هستم
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
2
باسمه تعالی سلام برشمادولت به همه حقوق های دریافتی کار مندان دولتی وغیر دولتی از کف حقوق تاسقف حقوق و کارگران وکارمندان بخش خصوصی موسسات وکارخانجات دسترسی دارد . و حقوق دریافتی با کدملی راهگشاست مثلا 2یا3برابر کف دریافتی حقوق کارمندان افراد مشخص و حذف گردند. باسپاس
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
4
چرا با این کار می خواهند آبروی مردم را ببرند و آنها را در صفهای دو سه قلم جنس رایگان به جان هم بیندازند. همان یارانه خودمان را بدهند کالاهای آنها را نمی خواهیم. مردم را مشتی گدا فرض کرده اند. به درد خودشان می خورد سبد کالایشان.
جوان بیکار متاهل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
5
سلام
من با امید درس خواندم و شاگرد اول دانشگاه شدم
با امید سربازی رفتم و تو بد ترین نقطه آب و هوایی خدمت کردم
با امید ازدواج کردم
با امید دنبال کار بوده و هستم و دو سالی هست که بیکارم....
جالب اینجاست مجبورم در بازار کار کنم از صبح تا شب و هیچ تعطیلات و مرخی و... ندارم ... 400ت حقوق دارم . و جالب اینجاست که این سبد به من تعلق نگرفته است...
یا علی مدد.... امیدواریم همه علی وار زندگی کنند
حسن احمدي رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
3
واقعا ازكار دولت محترم تعجب ميكنم؛ اگر دولت تشخيصش اين است كه كارگران شمل اين سبد كالا نمي شوند، پس شامل چه كساني مي شود!!! من با حقوق ثابت 569000 تومان به زور دارم زندگيمو ميچرخانم\ چطور امثال بنده رو از ليست سبد كالا حذف كردند!! واقعا دولت تدبير و اميد اين است!!!!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
3
با سلام به نظر من قشر کارگر را سر کار گذاشتن کار درستی نیست که انجام دادن به اسم کارگر ولی به کام دیگران در ضمن فکر کنم این جنس ته انبارشون مونده بود یه جوری میخواستن از شرش راحت بشن یه منتی هم بذارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
1
ازکمیسیون اقتصادی مجلس میخواهیم این سئوال راازدولت تدبیربپرسندکه باتوجه به اینکه یکی ازمشمولین دریافت کنندگان سبد کالا کارمندان هستن وهمگی آنها دارای کدپرسنلی بوده وشناسایی آنها تنهابایک جستجودرسامانه کارمندایران قابل دسترسی است پس چرا تعدادزیادی ازاین قشرراحذف کردن؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
5
با و جودیکه کارگرم و هیچ بیمه و شغل خاصی ندارم ولی به ما تعلق نگرفته این یعنی بی عدالتی محض.
ناراضی ناراضیم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
2
6
نمایندگان مجلس مگر خوابید تا کی ظلم به کارگر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
امام زمان بیا ...امین
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
2
4
سلام پدر من هم یه راننده سواری است وهیچگونه حقوقی از دولت دریافت نمی کنیم اما به ما هم تعلق نگرفته این اخر نا عدالتی است. تکلیف چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
اخه بی عدالتی تا کی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
0
سلام پدر من یک راننده سواری است که مدتی است از شرکت دراوردنش هیچ درامدی هم نداریم ومجبور هستیم بیمه تامین اجتماعیمان را خودمان آزاد بریزیم تا سابقه پدرم از بین نرو تا بتواند بازنشست شود به ما هم سبد کالا تعلق نگرفته است و حق مارا ضایع می کنند وبه همه انهایی که درامد های بالا دارند رسیدگی می شود از دولت انتظار می رود به حقوق ما هم رسیدگی شود ممنون می شم اگه جوابمو بدید.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
1
ببینیدسرو کارمون به کجاها کشیده شده ...واقعا با این همه منابع ودرامدهای کلان واین ثروت....میخوان بنزین رو گیرون کنند بجای اینکه یه کاری کنن یارو میگه بیا یه مخزن بخریم بنزین ذخیره کنیم.اگه فقر ازیه دری وارد شد ایمان از دری دیگر خارج می شود....
كارگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
چطور من يك كارگر ساده با حداقل حقوق سبد كالا نگيرم ولي ولي بغل دست من با حقوق 4 ميليوني وهمسر شاغل و وضع مالي توپ بگيرد ! واقعاً كه ...
رو ح ا لله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
0
سلام به کلیه کارمندان اداره ما حتی ریس سبد کالا تعلق گرفته اما به من نه عدالت کجاست
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
با سلام
فكر كنم خودشون هم نمي دانند چه مي كنند. اللهم عجل لوليك الفرج
کیوان رباطی از لرستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
به نظر من این طرح باید به خانوارهای آسیب پذیر جامعه خصوصا افراد بیکاری که تشکیل خانواده داده اند و هیچگونه منبع درامدی ندارندو جزء هیچ کدام ازین افرادی که دولت اعلام کرده نیستند تعلق بگیرد نه گردن کلفتان جامعه!!! لطفا منعکس فرمایید.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
کلیه کارکنان قراردادی مشمول تامین اجتماعی حذف گردیدند ولی کارکنان رسمی تعلق گرفته شده است
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
متاسفانه اين نوع يارانه ها بدست جامعه هدف نميرسد و موجب فساد ميشود بهتر است بودجه ان صرف تكميل زيرساختهاي اقتصادي و سلامت مردم گردد و نهادهايي كميته امداد و بهزيستي تقويت شود.
سعید110
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
وقت فرهنگ که به میان می آید همه میشوند خودی ...ولی بحث حمایت اقتصادی که میشه یک عده حذف می شوند و علی الخصوص مستضعفین
سعید110
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
وقت فرهنگ که به میان می آید همه میشوند خودی ...ولی بحث حمایت اقتصادی که میشه یک عده حذف می شوند و علی الخصوص مستضعفین
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
من یک کارمند هستم هم اتاقیم دراداره خودش وخانمش ماهیانه 3میلیون تومان حقوق میگیره سبد کالا بهش تعلق گرفته ولی بهمن باحقوق 800هزار تومان نگرفته کجایش عدالت است بخدا فردای رورقیامت باید پاسخگو باشند چه ریس جمهور کلیددار چه نماینده مجلس
ابراهيم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
3
مهم نيست كه من و خانوادم سبد كالا بهمون تعلق بگيره يا نگيره.
مهم اينكه حرمت و شان مردم در هنگام تحويل كالا رعايت بشه.
يه تعدادي از عكساي مردم رو كه در حال گرفتن سبد كالا بودند داخل يكي از سايتا ديدم واقعا زشت بود و فقط ميتونم بگم متاسفم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
2
ماهم جز قشر کم درامد جامعه هستیم ولی سبد کالا به ما تعلق نگرفت.واقعا بی عدالتی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
آقای روحانی مطمن باش سال 96رفتنی هستی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
آقا سزاوار نیست با مردم اینگونه برخورد شود بابا پول نفت دیگه ... حالا برای این سبد اینقد جار جنجال برای چی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
2
تازه اين دسته گل سال اول تدبير و اميده!!! صبر كنيد نتايج كار و دسته گل هاي سال بعد و سالهاي پس از آن را هم ببينيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
1
تازه اين دسته گل سال اول تدبير و اميده!!! صبر كنيد نتايج كار و دسته گل هاي سال بعد و سالهاي پس از آن را هم ببينيد.
مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
1
این سبد کالا همان شکلات است که فکر و ذهن مردم را از مسائل هسته ای کشور دور نگه داشته تا دولت با فشار آمریکا در خفا مراکز هسته ای را تعطیل کند.این همان دسته گل ژنرالهای دولت تدبیر و امید!!!میباشد.ژنرالهای پر ادعا!!!کجایند مردان بی ادعا!!!؟
شاهین
|
FINLAND
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
0
منابع ملی حق هر ایرانیست ساکنان ایران باید به طور مساوی ازمنابع بر خو ردار باشند چرا یک طلبه حق دارد یک پزشک نه یک کارگر حق دارد یک مهندس نه منابع ملی مال فرد یا گروه خاص نیست که بخواهد به فقرا ببخشد قرار بود یارانه نقدی شود چون اغنیا بیشتر از سهمشان برخوردار میشدند نه حق غنی را به زور به فقرا ببخشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
خوب نیست.عدالت نیست
كارمند بخش خصوصي
|
-
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
من كارمند بخض خصوصي هستم و سبد بهم تعلق نگرفته حقوقم هم با اضافه كار نهايتا 700 است. اما چندتا دكتر و مهندس مي شناسم كه سبد بهشان تعلق گرفته!!! ا جالبه كه وزارت صنعت و معدن حرف دولت را شكسته و گفته فقط زير 500 بايد بگيرند. دولت كه گفته بود همه حقوق بگيران تامين اجتماعي
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
خير نبينن اونايي كه سبد كالا را گذاشتند براي نيروهاي مسلح و افراد پولدار و براي يكي مثل من نگذاشتند. خدا از سرشون نگذره
ذوالفقاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
بنده کارمند پست ونامه رسان هستم که متاسفانه مشمول طرح حمایتی نشدم حال سوال من از مسولان ذیربط اینست که آیا این ازعدل وانصاف است که من مجبورم در سوز سرما و گرما در سطح شهر باموتور ودر هوای آلوده حتی بدون یک روز تعطیلی کار کنم ولی مورد حمایت واقع نشوم.این اجحاف در حق ماست
ذوالفقاری نامه رسان پست اهواز
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
بنده :من بعنوان یک کارگر لیسانس بیکار با بدترین شرایط زندگی میکنم .متاهل دارای دارای یک فرزند تعلق نگرفته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
0
بد ترین نوع توهین به مردم سبد کالا وبخصوص با این روش نا عادلانه توزیع وتعلق گرفتن است
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
.شما حالا از در صف بودن مردم ناراحت شدید ...
قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
1
این بود عدالت دولت تدبیروامید بنده کارمندهستم آیاسایرافراد جامعه ایرانی نیستند نیازی به رای شان نیست
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
من یک کارمند معمولی هستم جالبه مدیر و رییس قسمت ما که حقوقی حداقل دو برابر من دریافت میکنند سبد تعلق گرفته ولی به من با دو فرزند تعلق نگرفته منطق پرداخت چگونه میباشد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
0
اعتدال عدالت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
0
به من که تعلق نگرفته امروز تویه این هوایه سرد در یکی دوتا مغازه دیدم صف های تویلی درست شده بود که باخودم گتم اگه تعلقم میگرفت نمیرفتم بگیرم این چه وضعشه دیگه اصلا یزی ندید اگر ههم میخاین بدید درست بدید پول واریز میکردید به حساب خانوارها خودشون سر فرست واون چیزی که نیاز داشتن و میخریدند مثل سال قبل یا شایدم میخان برنجهایه هندیشونو بفروش برسونند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
هرسال دولت به کارمندانش سبد کالا میداد بهزیستی و کمیته امداد هرسال سبد حمایتی به افراد تحت پوشش میداد فقط امسال تعدادی اضافه شده حالا این همه هیاهو وتلیغ دولت ازبرج شش نمیدانم برای چی بود؟
تندزبان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
1
0
معلوم نيست هدفشان از اين سبد كالا چه بود ؟ ولي به نظر مي رسد با اين كار به مردم بفهمانند اين دولت اضافه بر يارانه سبد كالا نيز مي دهد ، پس بيشتر به فكر مردم است !!! ولي انيها كه مي گفتند خزانه خالي است ! ولي اين حربه خزانه خالي است براي اين بود كه اگر اين دولت با روش غير كارشناسي خود و صرف بودجه در همايش هايي كه ربطي به موضوع ندارد مثل همايش محيط زيست كه شركت كننده گان آن ارتباطي به محيط زيست نداشتند و ده ها نمونه ديگر ، خزانه را خالي كردند ، بگويند ما ابتدا گفتيم خزانه خالي است !!!
عبدالله منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
فكر مي كنم عمل دولت در دادن سبد كالا مثل اصحاب شنبه مي ماند ! اصحاب شنبه ...دستور داده بود روز هاي شنبه ماهي نگيرند ، حوضچه هايي كنار دريا درست كرده و ماهي ها را به آن حوضچه ها هدايت مي كردند و روز يكشنبه آن ها را صيد مي كردند . حال دولت بجاي اينكه در خصوص اجراي صحيح يارانه كه توسط مجلس شوراي اسلامي به تصويب رسيده و قانوني است برنامه ريزي نمايد تا يارانه به افراد دهك هاي پائين برسد ، آمده سبد كالا را آن هم بطور ناقص و با اين همه حاشيه مطرح كرده است .
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
0
این ژنرالهای اقتصادی شما سه ماهه که با سبد کالایشان این همه نارضایتی و مشکل آفریدند؛ دولت قبلی به راحتی پول این سبد شما را که این همه سر وصدا و آبروریزی می کنید تو حساب سرپرست خانواده قرار داد وتمام شد!
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
0
... بهتر بود به فکر تخم مرغ مردم بودید تا حالا ... شاهد تمسخر صفهای سبد کالا درتلوزیون های غرب نباشیم، ...
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
واقعا" متاسفم اين بود اين همه عدالت كه مي گفتي
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
به نظر من این سبد به کسانی که حقوق ثابت دارند و گرانی دلار کمر آنان را شکسته از جمله بازنشستگان لشکری و کشوری باید تعلق می گرفت.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
1
حیف که دولت قدر خودش رو نمی دونه مردم که رای دادند فکر می کردند دولت امید واعتدلال دلار را ارزان وعدالت و تساوی خواهد آورد برای دولت متاسفم که قدر خودش رو نمی داند.هی وقت کشی می کند داره بنزین را هم گران می کنه ووووووووووو
ناشناس بی پول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
1
سلام ببینید چه کردن..
اول اومدن همه چیو گرون کردن و ملت بدبخت رو با یارانه راضی کردن
بعدم الان همه چی گرونه و یارانه رو هم از همین ملت بدبخت گرفتن
الان وقتشه که قشر ضعیف و حتی متوسط بمیرن دیگه
متاسفم با این تدبیرهای...
نه ما و نه کل خانوادمون شامل نشدیم
دلم برای مادر و پدر پیرم میسوزه که خدابیش در آمدشون همین بوده و حالا میترسم محتاح این و اون بشن و تو این گرونی از کجا بیارن خدا داند خدایا کمکشون کن
رمضان غلامپور
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
0
راضي نيستيم
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
0
با سلام
موضوع رضايت يا عدم رضايت مندي شهروندي مطرح نيست.مشكل اين است:كه ما مراكز آماري موثق نداريم.
مشكل اين است كه مراكز دقيق برآورد ثروت شهروندي نداريم.مشكل اين است
نتوانسته ايم جامعه خود را شناسايي كنيم.هر شهروند چه دارد و ندارد؟درآمد
طبقه بالاي كشور چقدار؟طبقه متوسط چقدر؟طبقه پائين چقدار است.
افراد مد نظر هدفمندكردن يارانه ها/سبد
كالايي/اخذءماليات ؟و...چه گروهي هستند.اين مهم يكي از ضعف هاي جامعه ماست.اين نظام تقريبي و تخميني و...بايد جاي خود را به آمار تحقيقي و آكادميك بدهد.راننده تاكسي
ميشناسم سه تاكسي دارد.هرسه تا هميشه درب خانه ميليارد توانيش پارك شده اند.ازسهميه بنزين دولتي استفاده
ميكند .فروشگاه دارد.مكانيكي دارد. ارز هاي خارجي خريد وفروش ميكند.
در بازارچه هاي مرزي كالا به اسم با نام وبي نام صادر ميكند.و.ماهانه حداقل يك
الي دو واحد خانه خريد وفروس ميكند.
اين فرد مشمول يارانه و سبد كالا و...
ميشود.فرد بناي پير بيكاري هم مشناسم با 6 بچه قد و نيم قد از اين مزاياي قطره اي محروم است.مشكل كجاست.كه با سه صوت نميشود تشخيص دارد كه كي مستحق است يا ميليارددر؟!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
0
باسمه تعالی سلام برشما از 143 هزار میلیارد تومان حقوقی که از طرف دولت در بودجه به کارمندان در امسال اختصاص داده شده است . به سهولت میتوان به سقف پرداخت دولت به افراد تا کف پرداختی به افراد(در کشورهای پیشرفته 7برابر)دسترسی داشت و افراد با 2یا3برابر کف پرداختی به بالا را از پرداخت سبد ویارانه معاف نمود.(یک روش از چندین روشها) باسپاس
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
0
نه تدبیری تواین دولت است نه امیدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
1
متاسفانه این شیوه توزیع و تخصیص سبد کالا به افراد باعث شده اونهایی که به نام هم در اومده چندان رضایت قلبی از این موضوع ندارند یا با تلخی پیگیر این سبد یارانه های هستند . شتابزدگی نمود پیدا کرده در سیاستها و...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
0
باید به همه بدن
خراسانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
1
مردم خام حرفها وشعارهای تو خالی شدند انتخابات مجلس وانخاب ریس جمهوری 96 هم در پیش است
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
.شما حالا از در صف بودن مردم ناراحت شدید ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
1
کاملا ناراضی هستم.
حميد
|
ICELAND
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
1
به نظربنده اين كاراشتباه بوده اگربخواهيم ازامام علي ع درس بگريم ايشان شبانه به نيازمندان كمك مي كردن احتياج به اين همه جارروجنجال
نيست چون اين حق دوقشراست بهزيستي وكميته امداد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
1
1
انشائ الله خدا به ن. مولتی میلیاردر بیشتر بدهد البته جناب ریس جمهور نخوانند چون قراره با ویژه خواران برخورد نمایند؟ ولی حقیقتا با این نمایش سبد کالا بد جوری اختلاف و بد بینی بین مردم ایجاد کردند و سود میلیاردی از بابت ان...
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
1
1
با سلام
شايد يكي از بدترين شكل توزيع كالا دربين مردم
بوده است ،معمولا كساني كه حقوق بالاي 4ميليون تومان دريافت ميكنند شامل دريافت اين كالا شده اند .حالا خودتان قضاوت كنيد.
...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
1
0
...
یک کاگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
1
1
جناب و دولت تدبیر و امید .... آیا این انصافه ...

مائــ کارگاری که نون شبمون به زور در میاد .. برای همین نون شب کلی جون بکنیم .. اما سبد کالا تعلق نگیره و اونوقت همسایه نزدیک ما .. به خونه شیک و مجلسی تعلق بگیره ؟ اینه انصاف ؟ اینه تبدیر امید ؟
پاسخ ها
amir
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
lمن رازی نیستم عدالت را رعایت نمکند.خدا حقمون ازشان بکیر
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
هسته ای روبه صورت کاملا دیپلماتیک وخیلی شیک بستن برا اینکه مردم هم اعتراضی نکنن وسرشون جای دیگه گرم شه سریع یه فکری کردن وبدون هیچ برنامه ریزی درستی همینجوری یه کاری کردن که ....حق السکوت ملت ما همین قدره آیا آقایان دولتی ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
خودتان بیایید وببینید.چطور ابروی ایرانی برای دریافت سبد کالا چقدر زیر سوال میرود.ایرانی کرامت داشته ،اما دراین چندسال اخیر پاک ابروی وکرامت ایرانی ازبین رفت.ان بالا بالا ها میلیاردها اختلاس میشود..ودراین پایین برای سرگرم کردن ملت .سبد کالا توزیع میکنند.تا بلکه ملت ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
فقط باید بگویم : اللهم عجل الولیک الفرج ( امام زمان منتظریم بیا وعدالت را خودتان اجراء کنید تا مسئولین ببینند عدالت یعنی چه ( دست دولت درد نکنه این بود اعتماد مردم وکارگران به شما )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
دولت و مجلس نگاهشان را به مردم و مشکلات آنها عوض کنند و فقط کمی واقع بین باشند.آیا این سبد کالا جوابگوی این همه تورم است؟.آیا بودحه 93مشکلات مردم را بیشتر نمی کند؟
شمس
|
-
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
فقط ميتونم در اين مورد بگم :
خدا جاي حق نشسته . . .
صبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
آخه این چه وضعشه.پدر من یه کارگره بهش تعلق نگرفته .این انصافه .اونا که پولدارن فقط بهشون تعلق گرفته.خدا ...
حسن
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
دولت تدبیر و امید یا...!!!!!!!!!
پدر بنده راننده یه آقاییه!قابل توجه این فرد سه تا ماشین شنگین داره!با این وجود سبد کالای این دولت... به این شخص تعلق می گیره ولی به پدر ما که راننده یکی از ماشین های این آقاست نه! کلیدت ...!راستی کی بی سواده دکتر؟منتقدین یا مشاورین جناب عالی!!!!!!!!!!
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۵
0
1
فکر میکنم الان دیگه همه متوجه بی عدالتی در اختصاص این سبد در بین کارمندان دولت شدن ولی به نظر من باید به همه روستاییان و عشایر هم تعلق بگیره چون صداشون به جایی نمیرسه نمیتونن اعتراضشون به گوش کسی برسونن
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
1
سلام
یکی از بستگان از زنان سرپرست خانوار ه که از طریق همسر مرحومش بیمه خدمات درمانیه ولی این سبد کالا شامل حال اون ها نشده از مسئولان محترم تدبیر و امید خواهشمندیم تدبیری بیاندیشند که باعث نا امیدی ضعیفان جامعه نگردد اگرچه باعث امید وار شدن اغنیای جامعه شده اند .
میلاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
1
نازی آباد!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
2
سلام
همین آقایان در در زمان دولتهای نهم و دهم دائما اظهار نظر می کردند و می گفتند مملکت را نمی توان بصورت کمیته امدادی اداره کرد و دولت دارد به مردم صدقه می دهد و دوباره برگشتیمبه دوران کوپن و بسیاری از این مسائل و شروع کردند در وظایف خود کارشکنی بکنند
الان که قدرت را به دست گرفتند از همان ابتدای کار شروع کردند به تقسیم بندی پستها و مسئولیت ها بین خود و آشنایان البته بین تمام آنها آقای ت. از همه زرنگ تر بود بعد هم افزایش شدید قبوض آب برق گاز تلفن و هزاران توجیه که کار ما درست است و لا غیر تمام عزت و شرف و اقتدار مان هم که در توافق ژنو بر باد رفت الان هم آقای رئیس جمهور در کمال جسارت به منتقدان توهین و مردم ایران را بی سواد و کم سواد خطاب می کند
باید ترسید از روزی که این جناح سیاسی ضمام امور قوه مقننه را در انتخابات آتی مجلس به دست بگیرد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
1
اگر دولت بجای کالا پول انرا مستقیم به مردم میداد. با حذف هزینه های اضافی خرید کالا حمل و..... تعداد بیشتر از ان بهره می بردند.
پاسخ ها
Arash
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
نه دیگه مثلا" میخواست ابتکار داشته باشه .
شیخ اگر دنیا طلب شد خلق را مصلح نباشد
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
1
خوپ است اما كاش نصيپ محرومين ميشد نه اينكه اكثر اينا در رفاه پودن متاسفانه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
1
کارمند ساده ای هستم 760 هزار تومان می گیرم 500 تومان کرایه خونه و قسط میپردازم چرا باید سبد کالایم حذف شود؟ کسانی رو می شناسم که 3 4 میلیون تومان میگیرن با کلی مزایا ولی بهشون سبد کالا تعلق گرفته! من که از حقم نمی گذرم حلال نمی کنم کسی هم نیست صدامونو بشنوه؟
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
2
اصلا این روش نه تنها دردی را دوا نمی کند بلکه باعث بوجود اوردن واسطه ها و شغلهای کاذب و رانتهای خاص میگردد
و همچنین سرگرم کردن مردم و توهین به انهاست
پاسخ ها
Arash
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مثلا" میخواستند از دیگران جلو بزنند و خودشان را مظلوم تاریخ و دلسوز نشون بدن
سهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
1
به نظرم کلا بی خیال این قضیه بشن و برگردند به قبل از آغاز طرح هدفمندی یارانه ها بهتره!
بایستی بودجه قسمت تولید چه صنعت و چه کشاورزی را چند برابر کرد.بایستی به مردم ماهیگیری یاد داد نه اینکه ماهی داد.
بایستی تولید کشور زیاد شود تا هم بیکاری کم شود و هم نقدینگی ایجاد نشود.
تمامی هزینه ها و بودجه های یارانه را چه میخواهد نقدی باشد و چه غیر نقدی در خدمت تولید کالا و خوراک و پوشاک قرار دهیم.
فقط کار کار کار که حاصلش تولید تولید و تولید است ما را مثل ژاپن میکند.
Arash
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
ابدا" درست نیست مگر اینکه شخص خودش بخواهد انصراف بدهد در حال حاضر بدترین کار ممکن را دولت اخیر در این مدت چندین سال انجام داد.
عدالت یعنی حق همه و مال همه هست و هر کسی نخواست میتونه انصراف بده یا به دیگری ببخشه .
طبق قانون هم کسی حق نداره حقوق دیگری را پایمال کنه
مسلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
1
0
سلام.دلمون برای رهبری تنگ شده...هسته ای را می دیم سبد نمی خوایم ..ماهم ... می ریم یه گوشه کشاورزی می کنیم مثه مولامون علی.
محمد
|
-
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
0
0
به سامانه سبد کالا مراجعه کردم پس از وارد کردن کد ملی اعلام شد که: "سبد کالا به شما تعلق گرفته است اما شماره کارت شما برای تحویل سبدکالا به سامانه اعلام نشده است". حالا نمی دانم برای حل این مشکل چه کنم. خوب می شد اگر اعلام می کردند که به چه طریق این مشکل را حل کنیم. ما گرسنه ایم شما را به خدا راهنمایی کنید.
مدیر پایگاه شماره حسابي كه شما داريد
دفترچه» اي»
 است
بنابراين براي رفع اين مشكل به بانك مربوطه مراجعه كرده و
«كارت»
دريافت كنيد.
بعد مي توانيد شماره روي كارت را ارائه دهيد و
...
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
0
دولت قبل به هر نفر تحت عنوان عیدانه مبلغ 85000 تومان داد.
در حالیکه دولتی [جديد] تمام تقصیرها را گردن دولت قبل می اندازد
1- سبد کالا را به خانوار میدهد (میخواهد خانوار 1 یا 10 نفر باشند.
2- با بی عدالتی تمام به بعضی افراد که من نمی دانم با چه منطقی بوده داده و به بعضی دیگر که باز هم نمی دانم با کدام عدالت بوده نداده.(مثلا من یک میلیاردر را می شناسم که به او تعلق گرفته ولی به کارگرانش که زیر خط فقر بودند تعلق نگرفته!)
فرزانه جباریان صابر
|
UNITED STATES
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
0
0
‏‎ ‎باسلام خدمت شمامن زنی بی سرپرست دارای دوفرزندکه نه درآمدی دارم ونه مسکنی که به من سبدکالاتعلق نگرفته دولت بایدعدالت رارعایت کندمتشکرازشما
قاسم یزدانفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
این توزیع سبد کالااصلاسالم نیست.یادولت نمیتواند تشخیص دهدکه چه کسی محتاج سبد کالااست یااصلادولت بدون درنظرگرفتن این موضوع سبد کالاراتوزیع میکند.من باسند معتبرکسانی رامیشناسم که درآمدخیلی بالایی دارند اماسبد کالادریافت کرده اند ولی کسانی مثل خودمن که میتوانم حدودبیست نفرآنها راازمحله خودمان نشان دهم که شغل ازاد بادرآمد کم هنوز سبدکالا نگرفته اند این چه توزیع عادلانه ایست چراکسانی که باحقوق بالا سبد کالا ویارانه میگیرند امامن که شغل آزاد دارم وکسب وکارخوبی ندارم ودرآمدم بسیارادک است باید یارانه وسبد کالا نگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
0
سلام والله همیشه هرچی کمک از طرف دولته برای کارمندها وپول دارهاست اونای که کارمند بودن انقدریعنی نیازمندن که مای که هیچ بیمه ای نیستم بی نیازیم مای که یه کارگز ساده هستم ونون شبمون رو به زوردرمیاریماز نظر اقایون غنی ترین .باشه اشکال نداره اینم از قضاوتشونه دیگه.متاسفم ...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
0
0
دوست عزیز سبد کالابه فردی که 5میلیون تومان در ماه حقوق می گیرد .تعلق گرفته ولی به کسی که 500هزار تومان در حقوق دریافت می کند اختصاص نگرفته آخر این براساس چه قانونی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار