کد خبر: 631178
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
به اتهام ضرب و جرح عمدی، شکنجه، توهین، لغو دستور...
متهم پرونده مرگ ستار بهشتي با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به زودي محاكمه مي‌شود.
به گزارش «جوان‌آنلاين»، متهم اين پرونده، یکی از ماموران پلیس فتا است كه به اتهام ضرب و جرح عمدی، شکنجه، توهین، لغو دستور، ایجادجو بدبینی نسبت به نیروهای مسلح و سهل‌انگاری در انجام وظیفه از سوي قاضي محمد شهرياري بازپرس ويژه قتل تهران مجرم شناخته شده و داديار اظهارنظر دادسراي امور جنايي پايتخت نيز براي وي با صدور كيفرخواست، از دادگاه عمومي جزايي تهران تقاضاي مجازات كرده است.

بر اساس اين گزارش، با توجه به اعلام مادر ستار بهشتي مبني بر عدم پيگيري، اين پرونده در خصوص قتل شبه عمدی مفتوح خواهد ماند.

همچنين با توجه به اينكه پدر ستار بهشتي به عنوان يكي از اولياي دم، از شروع تحقيقات تا کنون در وضعیت روحی و روانی نامناسبی به سر مي‌برده و ضمن بستري بودن در يك مركز درماني، قادر به تصمیم‌گيري نبوده، پس از اطمینان از این مساله طبق ماده 356 قانون مجازات اسلامي، دادستان از جانب وي در مورد پيگيري پرونده مرگ ستار بهشتي تصميم‌گيري خواهد كرد؛ به همين دليل وکالت گیتی پورفاضل - وكيل خانواده ستار بهشتي - در مورد پدر مرحوم، بلااثر اعلام شده و مراتب جهت اتخاذ تصمیم به دادستانی تهران گزارش شده تا در این خصوص نيز اقدام شود.

پورفاضل روز سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه خبر داده که در اعتراض به صدور قرار منع تعقیب در مورد اتهام قتل عمدی متهم به قتل ستار بهشتي، به دادستان تهران نامه‌ نوشته است .

به گزارش جوان آنلاین، ستار بهشتي يك كارگر وبلاگ‌نويس بود كه بيش از يك سال قبل از سوی ماموران پلیس فتا بازداشت شد و در زندان درگذشت .

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
1
4
اينم 200 هزارتومن جريمه ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| RUSSIAN FEDERATION
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
bayd midanam
بمب خنده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
جالبیش اینکه دیه اش از بیت المال مسلمین پرداخت میشه نه از جیب قاتل!
ناشناس
|
SWEDEN
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
2
3
... تا درس عبرت شود ...
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
1
3
جوک میگی مگر ممکن است محاکمه شود ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار