کد خبر: 622240
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
از سراوان تا لبنان، از پاكستان تا عراق، سوريه كه جولانگاه است، چه كسي نمي داند اين ترورها را عربستان و شخص بندر بن سلطان مديريت مي كند.

از سراوان تا لبنان، از پاكستان تا عراق، سوريه كه جولانگاه است، چه كسي نمي داند اين ترورها را عربستان، تفكرات سعوديسم و شخص بندر بن سلطان مديريت مي كند. چرا در محكوميت هاي بين المللي  نامي از سعودي و بندر ديده نمي شود. در حالي كه رژيم صهيونيستي و حتي آمريكا و اروپا در مواردي كه برخي ترورها كه منافع آنها را هدف گرفته در اولين فرصت زماني و حتي زماني كه هنوز انفجار ايجاد شده خاك هايش به زمين ننشسته به طور مستقيم جمهوري اسلامي ايران را هدف قرار مي دهند.

در صورتي كه در ميان دولتمردان منطقه و فرامنطقه همه مي دانند در خاورميانه و آفريقا گروه هايي وجود دارند كه با اسراييل چالش هويتي داشته و به خون آن تشنه اند. بنابراين هر يك از اين ترورهاي ضد اسراييلي، آمريكايي و حتي سعودي مي تواند از سوي اين گروه ها طراحي و انجام شود.  

آنها در برخي موارد همچون طرح ترور سفير عربستان سعودي در آمريكا ذره بين برداشته و مي گويند اين علائم نشان مي دهد كه مي تواند كار فلان كشور باشد و سپس بدون وقفه آن را محكوم مي كنند. دادگاهي كه خود تشكيل مي دهند، شكايت نامه اي مي نويسند و سپس حكم مي دهند و با پمپاژ رسانه هاي به تخريب چهره مي پردازند. حال چطور علائم ترورهاي سروان و لبنان، عراق و پاكستان، سويره و ... به چشم هاي تيزبين آنها نمي آيد و نامي از كشوري برده نمي شود. به قول ولاديمير پوتين «تروريست،‌ تروريست است. فرقي نمي كند. چرا آمريكا با تروريست هاي مالي مي جنگد اما از همان ها در سوريه حمايت مي كند.»

حتي در اين برهه كه عربستان بيشترين اختلاف رويكردي را با دولت آمريكا دارد،‌ واشنگتن تمايلي ندارد كه نامي از آن ببرد.  اسراييل كه خود مغز مديريت ترورهايي است كه بندر آن را مديريت مي كند بنابراين جايي براي بحث نمي ماند.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
0
0
مرگ بر بندر بن سلطان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
0
0
با سلام،واقعا در جهان تشیع یک نفر نیست تا این جرثومه ننگ و فساد را از روی زمین پاک کند؟ مگر بندر بن سلطان چقدر قدرت دارد که در چند کشور تشیع اینهمه آدمکشی و جنایت می کند و سردمداران آنها جرات ندارند نامی از این خوک وحشی بیارند؟چرا به [...] اجازه نمی دهند تا مثل آنها اقدامات انتحاری انجام بدهند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار