کد خبر: 475180
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
مهر: محمود احمدی نژاد در جریان سفر به استان اصفهان در افتتاح بزرگترین کارخانه تولید آهن اسفنجی کشور افزود: خبر پیشرفت ایران برای همه کسانی که بدنبال استقلال و آزادی هستند خوشحال کننده است.
 
رئیس جمهور ادامه داد: امروز ساختن ایران بالا بردن پرچم عزت و انسانیت در جهان است البته باید به موضوع عدالت، آزادی و کرامت نیز توجه شود و باید در جامعه فقر و بداخلاقی از بین برود.
 
ساختن ایران بالاترین کار انقلابی
 
وی تصریح کرد: امروز ساختن ایران بالاترین کار انقلابی است و باید ایران را با اندیشه ایرانی، همت ایرانی و کار ایرانی ساخت.
 
احمدی نژاد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: وقتی کاری را خودمان می توانیم انجام دهیم چرا یک ایرانی بدنبال تحقق اجرای آن نباشد و این موضوع را به کارشناسان دیگر در دنیا واگذار کنیم.
 
احمدی نژاد یادآور شد: در اصل مجموعه ساخته شده مجموعه ای بسیار فنی و پیچیده است که به دست و همت ایرانیان ساخته شده است.
 
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز ساختن ایران بالا بردن همه خوبی ها و ارزشهای الهی در عالم است. یک لحظه همه ملتها را تجسم کنید و تاریخ را در نظر بگیرید، آیا جز این است که ملت ایران تنها ملتی است که قابلیت حکومت جهانی را دارد.
 
وی تصریح کرد: امید همه ملت ها به ایران است چون یک عطر و شمیم خاصی از ایران با حضور امام خمینی (ره) منتشر شد و زمانی که امام آمد پیام او یک پیام الهی و پیام رهایی بخش بود.
 
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به سفری که به کشور برزیل و آمریکای جنوبی داشت اظهار داشت: صدها سال است که پرده ضخیم استکبار جهانی روی آن کشیده شده تا این کشور دیده نشود.
 
رئیس جمهور عنوان کرد: کشور برزیل بیش از از 8.5 میلیون کیلومتر مساحت دارد و دارای منابع بسیاری است اما با وجود داشتن 200 میلیون جمعیت نزدیک به 170 الی 180 میلیون نفر آنها فقیر هستند و تنها 10 میلیون از مهاجرین اروپایی در این کشور دارای ثروت هستند.
 
وی گفت: در جلسه ای که با 70 الی 80 نفر از نخبگان برزیل داشتم، تمام خواست و نگاه آنها به پیشرفتهای ملت ایران بود.
 
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اصفهان نصف جهان و پایتخت فرهنگ و تمدن است، اظهار داشت: اگر بخواهیم در خصوص وصف این استان سخن بگوییم باید ساعت ها وقت بگذاریم زیرا مردم اصفهان در استقلال، عزت و پیشرفت ایران عزیز یک سهم بی بدیل برعهده داشتند.
 
وی ادامه داد: اگر بخواهیم همه زیبایی های اصفهان را جمع کنیم باید گفت اصفهان دیار عاشقان و یاران امام زمان (عج) است.
 
رئیس جمهور این میلاد عظیم را به ملت ایران، جامعه بشری و عالم  هستی تبریک گفت و تصریح کرد: امام زمان خلاصه همه خوبی ها و تجلی همه زیبایی های هستی و تجلی اکمل خداوند است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قابلیت های بالای ایران در تولید فولادو آهن اظهار داشت: نیازمند حرکتی جهشی هستیم تا 21 میلیون تولید فولادی را که در کشور مصرف داریم را خودمان انجام دهیم چرا که اکنون تنها 14 میلیون آن با توانایی  و حمایت ملت ایران تولید می شود.
 
احمدی نژاد گفت: با افتخار دست تک تک کارگران فولاد را میبوسم تا فولاد تولید شود.
 
رئیس جمهوردر بخش پایانی سخنان خود افزود: هر کس هر کاری را انجام می دهد نیت کند که این کار را برای عزت ایران انجام می دهد که می خواهد پرچم امام زمان (عج) را بالا ببرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار