کد خبر: 1224978
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
تعقیب و گریز سرخابی‌ها در بالای جدول 
نتایج بازی‌های پنج‌شنبه لیگ برتر به گونه‌ای رقم خورد که بازی استقلال و شمس‌آذر حساسیت دو چندانی پیدا کرد. پرسپولیس شامگاه پنج شنبه در آبادان مقابل صنعت نفت ۳ بر صفر پیروز شده و به صدر جدول رفته بود و این یعنی تیم جواد نکونام برای بازپس‌گیری جایگاه قبلی خود باید مقابل شاگردان سعید دقیقی پیروز می‌شد. 

جوان آنلاین: نتایج بازی‌های پنج‌شنبه لیگ برتر به گونه‌ای رقم خورد که بازی استقلال و شمس‌آذر حساسیت دو چندانی پیدا کرد. پرسپولیس شامگاه پنج شنبه در آبادان مقابل صنعت نفت ۳ بر صفر پیروز شده و به صدر جدول رفته بود و این یعنی تیم جواد نکونام برای بازپس‌گیری جایگاه قبلی خود باید مقابل شاگردان سعید دقیقی پیروز می‌شد. 
استقلال که سرمربی خود را هم محروم می‌دید بازی را کاملاً تهاجمی آغاز کرد. آبی‌ها خوب می‌دانستند که اگر به حریف پرانگیزه و شگفتی‌سازشان مهلت بدهند ممکن است پشیمان شوند، بنابراین با سرعت دادن به بازی و اتکا به قدرت خط حمله خود بار‌ها دروازه شمس آذر را تهدید کردند تا اینکه در دقیقه ۲۰ مهرداد محمدی گلزنی کرد. تصمیمات عجیب و غریب کاظمی داور این مسابقه از جمله حاشیه‌های بازی بود؛ تصمیماتی که حتی در یک صحنه او را وادار کرد که رأی اشتباه خود به ضرر شمس آذر را عوض کند. با این حال نیمه اول با همان تک گل به سود استقلال  تمام شد. 
نیمه دوم استقلال خیلی زود نسخه شمس آذر را پیچید و مهرداد محمدی این بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا خیال نکونام روی سکو‌ها راحت شود. در ادامه هرچند شمس آذر حملات گسترده‌ای را روی دروازه استقلال برنامه‌ریزی کرد، اما بازهم این استقلال بود که به گل رسید و این بار مرادمند بود که کرنر ارسالی جلالی را دور از دستان گلر حریف به تور دروازه آن‌ها رساند. در حالیکه تصور می‌شد کار تمام است، اما شمس آذر در دقایق ۸۳ و ۸۵ دو بار به گل رسید تا شیرازه استقلال کاملاً از هم بپاشد و دقایق باقیمانده را با استرس تمام 
به پایان برساند.
به این ترتیب استقلال هر چند سخت، اما بعد از بیست و چهار ساعت صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت تا جدال دو تیم بر سر قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. 
اما پرسپولیس که این هفته‌ها با اوسمار خوب نتیجه می‌گیرد، پنج شنبه مقابل صنعت نفت کار چندان سختی نداشت. سرخ‌ها با سه گل پیروز شدند تا هم صنعت نفت را دوباره به ته جدول بفرستند و هم خود موقتاً صدرنشین شوند. پرسپولیس این هفته‌ها تنها درصدد اشتباه استقلال است تا بتواند صدرنشین شود؛ اشتباهی که فعلاً تیم نکونام آن را مرتکب نشده است. 
در سایر دیدار‌های انجام شده این هفته پیکان و هوادار به تساوی ۲ - ۲ دست یافتند. بازی گل گهر و استقلال خوزستان هم با همین نتیجه به پایان رسید. نساجی با یک گل تراکتور را شکست داد تا تبریزی‌ها بعد از جدایی خمس اولین باخت را با محمد نصرتی تجربه کنند. دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان هم با نتیجه یک بر صفر به سود مس  به پایان رسید.
دو بازی باقیمانده این هفته هم عصر امروز برگزار می‌شود که طبق برنامه ذوب آهن در اصفهان میزبان آلومینیوم اراک است و ملوان در انزلی از سپاهان پذیرایی می‌کند. اصفهانی‌های لیگ چهارشنبه گذشته بازی عقب افتاده خود از هفته هفدهم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند که سپاهان موفق شد با یک گل ذوب آهن را شکست دهد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار