کد خبر: 1223960
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
نماینده بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید می‌رود وزارتخانه‌های نفت و نیرو در این زمینه پای کار بیایند.

جوان آنلاین: آیت الله سید هاشم حسینی‌بوشهری شامگاه شنبه در دیدار مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بوشهر اظهار کرد: جزیره خارگ یکی از کانون‌های مهم اقتصادی کشور و قلب تپنده صادرات نفت به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: برخی از مطالبات مردم جزیره خارگ همچنان بر روی زمین مانده که مدیران باید برای رفع آن اهتمام جدی بورزند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نگاه مسئولان به جزیره خارگ باید ویژه باشد تصریح کرد: بهبود سیمای جزیره خارگ با جدیت بیشتری در دستور کار مدیران قرار گیرد.

حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم محدود است عنوان کرد: انسان وقتی عهده دار مسئولیتی می‌شود باید برنامه ریزی هدفمند داشته باشد و اولویت‌ها را مشخص کند تا هنگامی که می‌خواهد مسئولیت را تحویل دهد اقداماتی که به سرانجام رسانده برای مردم ملموس باشد.

بر اساس این گزارش، به علت مشکلات حوزه تامین آب و نیز ساماندهی فاضلاب در جزیره خارگ، پیشتر در سال ۱۴۰۱ نیز نماینده مجلس نیز خواستار حل این مشکلات شده بود. عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفته بود: با توجه به اهمیت جزیره استراتژیک خارگ ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب و جمع آوری فاضلاب در این جزیره از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار