کد خبر: 1223834
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در نامه‌ای با دستور رئیس‌جمهور خطاب به وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد دانشگاهی تاسیس می‌شود.

جوان آنلاین:  شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در نامه‌ای با دستور رئیس‌جمهور خطاب به وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جهاد دانشگاهی تاسیس می‌شود.

در بخشی از این نامه آمده است،
با عنایت به تأثیر صنایع فرهنگی و خلاق در گسترش عناصر اصلی قدرت نرم کشورها متناسب با شرایط بومی و فرهنگی آنها و نیز تأثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و نظر به اهمیت و نقش این گونه از صنایع بر سرمایه های فرهنگی و تمدنی ایران اسلامی در پیشرفت کشور و ذیل سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و سایر دستگاه‌های ذی ربط نسبت به تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور اقدام کند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
0
0
جناب رئیس جمهور محترم فردی با تقوی و انقلابی ، جهادی است . اما این چه عنوانی است ؟ .شهر جهانی نو آوری !!!! یعنی چه ؟ ابتدا آماده سازی زیر ساخت سپس برآورد ها آنگاه ارائه برای افکار عمومی عجل چرا؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار