کد خبر: 1222738
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
وزارت امور خارجه پاکستان ضمن محکوم کردن حملات تروریستی در چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان، بر تداوم همکاری اسلام آباد با تهران برای مقابله با تروریسم تأکید کرد.

جوان آنلاین: وزارت امور خارجه پاکستان حملات تروریستی در چابهار و راسک در جنوب شرق ایران را محکوم کرد.

به گزارش مهر، وزارت امور خارجه پاکستان ضمن محکوم کردن حملات تروریستی در چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان ایران، بر عزم خود برای همکاری با تهران در مسیر مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

این خبر در حالی است که جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبرداد که عملیات تروریستی در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران هم اعلام کرد که در سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان در استان سیستان و بلوچستان انجام شد، ۱۸ نفر از تروریست‌ها کشته شدند و پنج نفر از نیرو‌های حافظ امنیت هم شهید شدند که سه نفر از آن‌ها از نیرو‌های فراجا و دو نفر نیرو‌های سپاه پاسداران بودند.

قرارگاه امنیتی سپاه پاسداران نیز با صدور بیانیه‌ای تأکید کردکه در پی حمله تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح به اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهر‌های چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از هلاکت مهاجمان و تامین امنیت و آرامش در این شهر‌ها خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار