کد خبر: 1220238
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
ده‌ها شرکت عمومی و دولتی از طریق شبکه واسطه‌ای (دلالان آگهی!) که به اغلب روابط عمومی‌ها دسترسی دارند، حداقل ده‌ها میلیارد تومان به دنیای اقتصاد داده‌اند تا این شبه‌رسانه بتواند ویژه‌نامه‌ای نوروزی کار کند و در روی جلد آن با «ترامپ‌هراسی» ضمن گره زدن وضعیت داخلی ایران به انتخابات ریاست جمهوری امریکا، بازار را دچار تورم انتظاری از ماه‌ها قبل از انتخابات مذکور نماید. این، یک عملیات خرابکاری خاموش و بی‌سر و صداست.

جوان آنلاین: دنیای اقتصاد، یک رسانه اقتصادی مخالف دولت، ویژه‌نامه نوروزی خود را در ۶۰۰ صفحه، و همراه با ۱۰۰ صفحه آگهی دولتی و البته گفتگو با وزرای دولت منتشر کرده است! یعنی در عین حال که این رسانه به لحاظ سیاسی، عموماً دولت را تخریب می‌کند، از پول همین دولت برای ارتزاق خود استفاده می‌کند. 

‌ دولت را نمی‌خواهیم، اما پولش خوب است!

محمد ایمانی، روزنامه‌نگار، ضمن اشاره به طرح روی جلد ویژه‌نامه نوروزی دنیای اقتصاد می‌نویسد: ده‌ها شرکت عمومی و دولتی از طریق شبکه واسطه‌ای (دلالان آگهی!) که به اغلب روابط عمومی‌ها دسترسی دارند، حداقل ده‌ها میلیارد تومان به دنیای اقتصاد داده‌اند تا این شبه‌رسانه بتواند ویژه‌نامه‌ای نوروزی کار کند و در روی جلد آن با «ترامپ‌هراسی» ضمن گره زدن وضعیت داخلی ایران به انتخابات ریاست جمهوری امریکا، بازار را دچار تورم انتظاری از ماه‌ها قبل از انتخابات مذکور نماید. این، یک عملیات خرابکاری خاموش و بی‌سر و صداست؛ ولو بسیاری از بازیگران آن ندانند در کدام نقشه نقش بازی می‌کنند. 

او می‌نویسد: رسانه‌های مخالف دولت در عین حال که حاکمیت را به تلاش برای یکدست شدن و حذف دیگران و دولت را متهم به خالص‌سازی می‌کنند، تریبون خوبی برای آگهی‌های دولتی هستند و نمی‌توانند قدر انتقاد‌های خود از دولت، از پولش هم چشم‌پوشی کنند!

شبکه دلالان آگهی و خبر فراتر از هر جناح و حزبی کار خود را می‌کنند، اما عجب از مدیران این نهاد‌های دولتی که توجه نمی‌کنند که پول بیت‌المال را در حلقوم جریان‌های معا رض نریزند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
1
یکی اینها را از خواب بیدار کند
پاسخ ها
حسن سادات
| Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
این ها همه بیدارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار