کد خبر: 1217726
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
وزیر امور خارجه:
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اشاره به مواضع صلیب سرخ در تاکید بر توقف جنایت‌های رژیم  اسراییل در غزه و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه افزود: متاسفانه رویکردهای سیاسی مانع از این شده که تلاش‌های انسانی در این زمینه به نتیجه برسد.

جوان آنلاین: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه برنامه‌های خود در ژنو با خانم میریانا اسپولیاریک رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در خصوص بحران جاری غزه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان در سفر قبلی خود به ژنو در آبان ماه سال جاری نیز با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ دیدار و رایزنی کرده بود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد دوشنبه ۷ اسفندماه برای شرکت در  پنجاه و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد وارد ژنو شد.

 امیر عبداللهیان در ابتدای این دیدار با تشکر از تلاش‌های رییس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ارتباط با موضوع غزه گفت: ما از تلاش‌های  شما در این زمینه تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به مواضع این مقام صلیب سرخ در تاکید بر توقف جنایت‌های رژیم  اسراییل در غزه و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه افزود: متاسفانه رویکردهای سیاسی مانع از این شده که تلاش‌های انسانی در این زمینه به نتیجه برسد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان حضور در ژنو علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ، امروز (دوشنبه) در دو نشست «بخش عالی رتبه کنفرانس خلع سلاح » و همچنین نشستی با محوریت موضوع فلسطین نیز سخنرانی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار