کد خبر: 1216041
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اینکه شورای نگهبان می‌گفت قصد دارد انتخابات را رقابتی‌تر کند، اما باید افراد را با ذره‌بین پیدا کنیم، گفت: با این حال در شهرستان‌ها از نامزد‌های موردنظر خود حمایت خواهیم کرد.

جوان آنلاین: مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در بیست‌ودومین کنگره این حزب با اشاره به بیانیه ۱۱۰ نفری جبهه اصلاحات، تاکید کرد: این بیانیه به معنای نفی سیدمحمد خاتمی نیست و نباید منجر به سواستفاده جریان‌ها شود. ما از روزنه‌ای که امیدی به گشایش ایجاد کند استقبال خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به دیدار فعالان سیاسی با آیت‌الله رئیسی، افزود: به رئیس‌جمهور نیز اعلام کردیم که با قانون مجلس یازدهم امکان ثبت نام در انتخابات از بسیاری از افراد سلب شد و این منحصر به اصلاح‌طلبان نیست، نامزد‌های مستقل هم امکان حضور پبدا نکردند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری اظهار کرد: رئیس جمهور سابق که سه دوره در مجلس خبرگان حضور داشته چرا الان رد صلاحیت شده است؟ اصل بر بقای صلاحیت است اکنون چه چیزی اتفاق افتاده که وی رد صلاحیت شد؟

کواکبیان با اشاره به اینکه شورای نگهبان می‌گفت قصد دارد انتخابات را رقابتی‌تر کند، اما باید افراد را با ذره‌بین پیدا کنیم، افزود: با این حال در شهرستان‌ها از نامزد‌های موردنظر خود حمایت خواهیم کرد.

وی ضمن گلایه از تصمیمات مجلس یازدهم، تصریح کرد: در این مجلس بیشترین ضربه به حقوق ملت و حیثیت مجلس وارد شد.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری سپس به برگزاری کنگره «حمایت از جوانان اصلاح طلب از غزه» در یکصد و سی‌امین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت ۱۳۰ خبرنگار اشاره کرد و گفت: حزب مردم سالاری هم از نظر شرعی و اسلامی و هم از بعد حقوق بشری و انسانی حمایت از مردم مظلوم غزه را وظیفه خود می‌داند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار