کد خبر: 1211978
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
شهردارمشهد اعلام کرد؛
شهردارمشهد گفت: بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خودروهای باری سنگین درون‌شهری شرق کشور فردا چهارشنبه 4 بهمن ماه افتتاح می شود.
بشکنی

محمدرضا قلندرشریف، دراین خصوص افزود: یکی از مشکلات موجود در کلان‌شهرها از جمله شهر مشهد آلودگی هوا است که برای کنترل این موضوع در حوزه حمل‌ونقل بار درون‌شهری اقدام به احداث مرکز معاینه فنی خودروهای باری سنگین درون‌شهری شد.

وی بابیان اینکه این مرکز در زمینی به وسعت 7500مترمربع واقع در ابتدای عصمتیه احداث‌شده است اظهار کرد: این مرکز که به‌نوعی بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین باری درون‌شهری در شرق کشور است.

شهردارمشهد با اشاره به هزینه 20میلیارد تومانی برای ساخت مرکز معاینه فنی 26 آذر اضافه کرد: این مرکز دارای دو خط انجام معاینه فنی است که روزانه به‌صورت میانگین ظرفیت پذیرش 40 خودرو سنگین را دارا است .

قلندر شریف تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز،خودروهای باری سنگین، و خودروهای عمومی مانند اتوبوس‌های شهری نیاز به خروج از شهر برای انجام معاینه فنی را ندارند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مزیت‌های مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین باری درون‌شهری هم‌جواری با توقفگاه‌ بزرگ سازمان اتوبوسرانی و همچنین یکی از توقفگاه‌ های خودروهای سنگین است.

شهردارمشهد افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی خودروهای باری سنگین درون‌شهری به اتمام رسیده و فردا چهارشنبه چهارم بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار