کد خبر: 1210002
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری:

جوان آنلاین: نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری تشکل‌های سیاسی در انتخابات، گفت: اگر حزب و تشکیلاتی بیاید و انتخابات را تحریم کند به اعتقاد من شلیک به شقیقه خود است.
محسن کوهکن در گفتگو با ایرنا، با اشاره به تأکید رهبری در دیدار با مردم قم مبنی بر اینکه همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند، گفت: ماهیت احزاب یک فعالیت سیاسی است. احزابی که کار حزبی انجام می‌دهند و از یک ساختار حزبی برخوردار هستند، کارهایشان را براساس اساسنامه و مرامنامه انجام می‌دهند. وی افزود: اوج رونق، تلاش و نتیجه فعالیت احزاب به صورت محیطی و ستادی خود را در انتخابات نشان می‌دهد یعنی اگر احزاب تلاش کنند، برنامه داشته باشند و بتوانند نظر اکثریت را جلب کنند در انتخابات موفق می‌شوند در غیر این‌صورت موفق نخواهند شد و این نتیجه کار آن‌ها است.
این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: ما حزب یا احزابی را نمی‌شناسیم که تحت هر عنوان نام حزب یا یک تشکل سیاسی روی خودشان گذاشته باشند، اما نسبت به امر انتخابات و آنچه که مربوط به انتخابی است که مردم انجام می‌دهند بی‌تفاوت باشند.
کوهکن با بیان اینکه در تعبیر عامیانه اگر حزبی به سمت و سویی برود که نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشد به خودش آسیب می‌زند و نفی خود و نفی آن تلاشی است که برای آن هدف تأسیس شده است، اظهار کرد: اگر حزب و تشکیلاتی بیاید و انتخابات را تحریم کند به اعتقاد من شلیک به شقیقه خود است و ماهیت خود را از بین برده است و منطق، عقل و کف فهم سیاسی نیز این را می‌گوید. وی افزود: پای صحبت هر کدام از احزاب و فعالان سیاسی اعم از اشخاص حقیقی که فعال سیاسی هستند و شخصیت‌های حقوقی که فعالیت‌های سیاسی دارند، بنشینید دغدغه و حرف آن‌ها مردم هستند یعنی می‌گویند ما برای مردم و کمک به توسعه و کمک به آنچه که ارزش و مورد نظر مردم است تشکیل شده‌ایم. نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: مگر می‌شود تشکیلاتی فلسفه وجودی خود را کمک و همراهی به مردم و برآورده شدن مطالبات مردمی ببیند، اما در جایی که باید کمک کند تا همین مردم به انتخاب مطلوب برسند ساکت باشد یا فعالیتی انجام ندهد؟ مهم‌ترین مسئله این است، احزابی که در یک کشور از مراجع قانونی مجوز اخذ می‌کنند عملاً زیر سایه آن حاکمیت فعالیت می‌کنند. کوهکن خاطرنشان کرد: بنابراین هیچ تشکیلاتی نمی‌تواند بگوید من در یک کشور مجوز گرفتم و فعالیت می‌کنم، اما نسبت به آنچه که به مردم مربوط می‌شود بی‌تفاوت باشد به خصوص در کشور ما به دلیل دشمنی‌هایی که بعد از انقلاب صورت گرفته انتخابات رنگ و بوی دیگری دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار