کد خبر: 1209975
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با  ۹۵۶۰ واحد رشد به ۲ میلیون و ۱۸۰  هزار و ۵۲۴ واحد و ارزش روز بازار به ۱۲ هزار و ۹۷۲ هزار میلیارد تومان رسید.
جواد عسکر

جوان آنلاین: شاخص بورس  اولین روز هفته را بدون اخبار منفی پیرامون درگیری‌های سیاسی با صعود پرقدرت آغاز کرد و توانست با رشد ۹ هزار و ۵۶۰ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۵۲۴ واحد برسد.

به نظر می‌رسد بازار بورس نسبت به ریسک‌های خارجی تاثیرپذیری کمتری از خود نشان می‌دهد و سرمایه‌گذاران بیشتر به سوددهی شرکت‌ها توجه دارند.

در بازار امروز ارزش معاملات نیز به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد و به بیش از ۱۲ هزار و ۹۷۲ میلیاردتومان رسید که رقم قابل توجهی است.

 به گزارش خبرنگارجوان آنلاین،   بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران،   شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با  ۹۵۶۰ واحد رشد به ۲ میلیون و ۱۸۰  هزار و ۵۲۴ واحد و ارزش روز بازار به ۱۲ هزار و ۹۷۲ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۰۰۴ واحد رشد   به ۴۵۷ هزار و ۱۱۲ واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۹۳۲ واحد صعود  به ۷۴۶ هزار و  ۱۴۳ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۵۲۷.۵۱ واحد صعود به ۴۳۲ هزار و  ۳۷۷ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با  ۱۵۱۸۸.۶ واحد رشد  به ۲ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۸۴۱ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با  ۱۰۸۴۰.۴۶ واحد رشد  به یک میلیون و ۶۵۵ هزار و ۵۹۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۷۹۱۲.۶ واحد رشد  به رقم  ۴ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۳۹۲ واحد رسید.

نماد  فملی، فولاد، پارسان، شپنا، شبندر، خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و کگل  بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.

 در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۶۲.۳۵ واحد رشد به رقم ۲۶ هزار  و ۳۳۷ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۹ میلیارد و ۸۸۴ میلیون برگ سهم در قالب ۳۰۷ هزار و ۴۱۵ فقره به ارزش ۱۴ هزار  و  ۱۱۸  میلیارد تومان با مجموع اوراق بدهی دولت داد و ستد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار