کد خبر: 1209871
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
مدیر کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از صدور ۴۷ موافقت اصولی با پیش بینی حجم سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۶۳ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۳۹۷ نفر از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان البرز خبر داد.

رحیم خاکی با اعلام این خبر اظهارداشت : از این تعداد ۵ موافقت اصولی برای هتل، ۳ واحد پذیرایی سنتی، ۱۲ بومگردی، ۱۰ مجتمع گردشگری، ۲ مجتمع پذیرایی اقامتی و گردشگری، یک اقامتگاه سنتی و ۲ طرح گردشگری تفریحی است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بیشترین این موافقت اصولی‌ها را در زمینه بوم‌گردی دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای البرز در زمینه گردشگری روستا و تاکید استاندار محترم بر رونق گردشگری روستایی و بوم‌گردی حمایت ویژه‌ای در این زمینه وجود دارد.

خاکی حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها را ۵ هزار و ۶۳ میلیارد تومان عنوان کرد و مساحت کل عرصه این تعداد تاسیسات را ۵۷۲ هزار و ۴۵۱ متر مربع و مساحت بنای احداثی را ۱۲۵ هزار و ۵۲۹ متر مربع عنوان کرد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در پایان با تاکید بر حمایت تمام قد میراث‌فرهنگی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های گردشگری استان، همکاری و تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط برای صدور مجوز احداث این مجموعه‌های گردشگری را از موضوعات حائز اهمیت برای حصول نتیجه در این زمینه‌ برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار