کد خبر: 1207967
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سردار شهید سلیمانی با مجاهدت صادقانه خود الگویی برتر برای جامعه کار و تولید کشور است.

جوان آنلاین: سیدصولت مرتضوی در اجتماع بزرگ کارگری «در مسیر حاج قاسم» با بیان اینکه سردار سلیمانی مکتب‌ساز مقاومت در منطقه بود، اظهار داشت: بررسی سیر زندگی سردار سلیمانی نشان می‌دهد، روستازاده‌ای متدین، از خانواده‌ای بزرگ و پرورش‌یافته در دامن مادری پرهیزکار، الگوی همه آزادی‌خواهان جهان شد.

به گزارش برنا، وی گفت: شهید سلیمانی به سبب حضور مستمر در میدان از برجسته‌ترین الگوها برای جامعه کار و تولید است.

وزیر کار با بیان اینکه شهید سلیمانی، پاسدار ارزش‌های نظام اسلامی بود، تأکید کرد: حاج قاسم برای تربیت نیروی انسانی مجاهد، مبارزه فی سبیل‌الله و ارتقای توان جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

مرتضوی افزود: باور سردار سلیمانی تبدیل تهدیدها به فرصت بود و این امر در مبارزه مخلصانه او با نیروهای داعش نمود داشت.

وی گفت: استکبار جهانی تفرقه را به‌عنوان راهبرد در جهان اسلامی عملیاتی کرد و داعش را به‌وجود آورد تا در جهان اسلام قطب‌بندی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شکست داعش توسط سردار سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه شخصیتی جامع و اثرگذار بود که هم در عرصه فرهنگی و هم در عرصه سیاسی نقش یک دیپلمات را بازی کرد.

مرتضوی، ثمره خون سردار سلیمانی را اتحاد مقاومت اسلامی و تقویت جبهه ضد استکبار در منطقه عنوان کرد و گفت: امروزه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در مسیر نابودی این رژیم جعلی است و روحیه ایثار، شهادت و جهاد برگرفته از مکتب انسان‌ساز اسلام است.

وی با اشاره به نقش پررنگ جامعه کارگری در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: کارگران در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن اثرگذار بوده‌اند و در انتخابات پیش‌رو نیز با تدبیر نقشه دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

در پایان این مراسم از جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و کارگران نمونه تقدیر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار