کد خبر: 1207682
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تأکید کرد تیراندازی در مراسم‌های عزا و عروسی جرم است و عاملان آن باید تحت تعقیب قرار بگیرند.

جوان آنلاین:سردار قاسم رضایی با حضور در کمیسیون عملیات شهرستان شوشتر گفت: معاونت اجتماعی باید نسبت به بدعت تیراندازی در مراسم عزا و عروسی واکنش اجتماعی گسترده‌ای داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه هیچ‌کس حق ندارد بگوید تیراندازی در مراسم عزا و عروسی رسم است، بلکه این یک نوع جرم است، ادامه داد: این فرهنگ نیست، بلکه اقدامی غیرقانونی است و باید نفرات مجرم تحت تعقیب قرار بگیرند. همچنین بخش‌های مختلف اجتماع، سخنرانی‌های دانشگاه، صحبت جامعه‌شناسان و نظرات همه قضات باید از جمیع جهات قبح سلاح را برای مردم مشخص کند. البته باید با اشراف اطلاعاتی، دارندگان سلاح غیرمجاز را جمع آوری کنیم.
سردار رضایی تصریح کرد: کسانی که سلاح مجاز دارند، اما تیراندازی غیرمجاز می‌کنند یا مجوز سلاح آن‌ها تمام شده حق داشتن سلاح ندارند و این مطالبه جدی پلیس است.
وی با تأکید بر آموزش کارکنان انتظامی ادامه داد: دانستنی‌های حقوقی، قضائی، نظامی و انتظامی کارکنان باید بالا برود. همچنین دانستنی‌های تعاملاتی با مردم، بازاریان، کسبه و کودکان و اینکه با چه ادبیات و کلامی صحبت کنیم. این موارد محور‌های اصلی آموزش هستند که باید لحاظ شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار