کد خبر: 1207649
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
امام جمعه کوهدشت:
حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اهمیت و نقش مساجد در جامعه گفت: با احیای کارکردها مساجد به مرکز فرماندهی امور فرهنگی تبدیل شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امروز در گردهمایی  ائمه جماعات دستگاه های اجرایی شهرستان کوهدشت بر اهمیت احیای کارکردهای مساجد و تبدیل آن به مرکز فرماندهی امور فرهنگی تاکید کرد.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه نماز بازدارنده انسان از ناهنجاری‌های اخلاقی و رفتاری و فرهنگی و تربیتی است، افزود: اگر در جامعه ناهنجاری را در هر بُعدی ملاحظه کردید، در گرو عدم توجه به نماز است‌.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقامه نماز در ادارات شهرستان موضوعی است که باید مورد توجه باشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پیش قدم باشند چرا که این امر موجب ترغیب کارکنان به امر اقامه نماز می‌شود.

حجت الاسلام طهماسبی با تاکید بر اینکه در وقت نماز باید بازار و دستگاه های اجرایی تعطیل شوند، گفت: باید به گونه ای عمل شود که با بلند شدن صدای اذان همه مردم به سمت مساجد و صفوف به هم پیوسته به اقامه نماز جماعت هجوم بیاورند و دشمنان اسلام را مایوس سازند.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ نماز بهترین فضا را در جامعه حاکم می کند، گفت: همه دستگاه های اجرایی باید برای فراهم کردن زمینه های اقامه نماز در مجموعه واحدهای تابعه خود برنامه داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار