کد خبر: 1204241
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
وزیرکشور:
وزیر کشور گفت: استحصال و مدیریت گاز‌های همراه نفت از مهمترین برنامه‌های قطعی وزارت نفت و مجموعه دولت است.

جوان آنلاین: "احمد وحیدی" روز پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان دهلران اظهار کرد: مدیریت و استفاده بهینه از این گاز‌ها باعث کاهش آلودگی محیط زیست می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: دولت مصمم است با استحصال و استفاده بهینه از این گاز‌ها در سایت‌های ان. جی. ال، در کاهش آلودگی‌ها گام بردارد و بخشی از خوراک صنایع پایین دستی را نیز تامین کند.

وحیدی بازدید از زیرساخت‌ها و وضعیت سه شهرستان دهلران، آبدانان و دره شهر را از اهداف سفر خود به استان ایلام برشمرد و بر پیگیری مطالبات و خواسته‌های مهم این شهرستان‌ها تاکید کرد.

بازدید از مجتمع ان. جی. ال ۳۱۰۰ پترو پالایش دهلران و حضور در جمع مردم شهرستان دهلران در ورزشگاه شهر دهلران از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان ایلام است.

وحیدی در ادامه سفر خود به استان ایلام در شهرستان‌های دره شهر و آبدانان حضور خواهد یافت.

بازدید از کارخانه استیل کرد دره شهر، کارخانه بیسکویت سازی و کارخانه سیف گستر دره شهر، بازدید از تونل کبیرکوه، حضور در مزار شهدای شهر آبدانان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته‌ای کشور، افتتاح مجتمع آموزشی آبدانان، بازدید از مجتمع علوم پزشکی آبدانان و حضور در جمع مردم این شهرستان و شرکت در کارگروه اجتماعی از جمله برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان ایلام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار