کد خبر: 1204103
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
سردار سلیمانی اظهار داشت: شهدای غزه مظلومانه و معصومانه شهید می‌شوند و با مجاهدت اصحاب رسانه، بیداری و خیزش عجیب و بی‌نظیری شکل گرفته و دل ملت دنیا بیدار شده است.

جوان آنلاین: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین یادواره شهدای رسانه و گرامیداشت ۷۱ شهید خبرنگار غزه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بابل با بیان اینکه حوادث غزه آزمایشی برای همگان است، اظهار داشت: شهدای غزه مظلومانه و معصومانه شهید می‌شوند و با مجاهدت اصحاب رسانه، بیداری و خیزش عجیب و بی‌نظیری شکل گرفته و دل ملت دنیا بیدار شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، ‌وی با بیان اینکه اتفاقی که امروز در مقابل چشم جهان رخ می‌دهد، برای نخستین بار نیست، افزود: رسانه‌های طرفدار حق، مردمی و رسانه‌های طرفدار مظلومین توانستند در یک نبرد رسانه‌ای بر غول‌های رسانه‌ای دنیا غلبه کنند و روایت درست را انعکاس دهند. سرمایه‌گذاری نظام سلطه تلاش کرد؛ مسیر انتقال اخبار را در جنگ غزه طوری هدایت کند که افکار عمومی دنیا روایتی متفاوت ببینند، اما در طول حوادث غزه، نبرد بین رسانه‌های حق و باطل را شاهد بوده و هستیم.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه باید رسانه باشیم، تصریح کرد: برای مردم فلسطین و غزه طوری حوادث غم‌بار را تحلیل کنیم که مطابق واقعیت باشد؛ این نخستین بار نیست که مردم فلسطین قتل عام می‌شوند از سال ۱۹۱۷ تا قبل از عملیات طوفان‌الاقصی ۶۱ مورد حادثه بزرگ در تاریخ تقابل، حق‌جویی و آزادی طلبی مردم فلسطین در مقابل اشغال‌گران صهیونیستی وجود دارد که صهیونیست‌ها دست به قتل عام زدند.

وی افزود: در هدف‌گذاری غرب برای تسلط بر جهان اسلام و مسلمانان دو مرحله عمده داریم؛که یک مرحله ۲۷۰ سال با عنوان جنگ‌های صلیبی برای اشغال بیت‌المقدس به طول کشید، که همین تفکر صهیونیستی بوده است.

سردار سلیمانی اظهار داشت: تمام حملات به جهان اسلام نقطه آغازش اروپا و آمریکاست و از سمت شرق این اتفاق نیفتاده، هدف صهیونیست نابودی جهان اسلام است.

وی ادامه داد: در پروتکل‌های یهود نوشته شده و صهیونیست معتقدند که نژاد برترند و این اندیشه‌های صهیونیست و تلاش اصلی آن‌ها مقابله با اسلام است.

این مسئول با تحسین مقاومت مردم غزه آن را برگرفته از مقاومت مردم ایران دانست و اظهار داشت: مردم غزه با الگوپذیری از مقاومت ملت ایران در مقابل ظلم جهان غرب، مقاومت می‌کنند.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
0
0
عجببب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار