کد خبر: 1204057
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
نماینده عالی دولت در استان البرز :
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: علاوه بر دستاوردهای سفر اول، مصوبات بی نظیر سفر دوم رییس جمهور محترم و هیات همراه بزودی جمع بندی و در حضور رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی تشریح می شود.

مجتبی عبداللهی در حاشیه جلسه هماهنگی برای تشییع پیکر شهدای گمنام در استان، اتحاد و انسجام حاکم در استان را مثال زدنی اعلام کرد و افزود: این تعامل و هم افزایی در نظر ریاست محترم جمهور نیز قابل تقدیر بود و از سوی دیگر نیز استقبال پرشور و شعور مردم استان به واقع برگ زرینی بر افتخارات ایران کوچک بود.

وی ادامه داد: در سفر دوم رییس جمهور محترم 131 مصوبه با اعتباری بیش از 7 هزار و 300 میلیارد تومان مصوب شد که البته همچنان نیز این تعداد توافق به جمع بندی نرسیده چراکه چندین پروژه دیگر نیز به ارزش بیش از 6 هزار و 500 میلیارد تومان را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کرده ایم و در حال پیگیری برای تصویب آنها هستیم.

عبداللهی گفت: با توجه به این امر در انتظار مصوبات جدید هستیم و بزودی جمع بندی سفرهای اول و دوم رییس جمهور محترم را در حضور اصحاب فهیم رسانه استان بعنوان نماینده افکار عمومی تشریح و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه البرز، جزو استان های برتر کشور در تعدد تحقق پروژه های بزرگ است افزود: مردم باید بدانند که در دولت مردمی سیزدهم چه اقدامات بزرگی برای کشور و در ابعاد کوچک تر استان البرز محقق شده تا خدمتگزاران خود را با امید و اعتماد بیشتری یاری کنند.

استاندار البرز گفت: تا پایان دولت مردمی سیزدهم در استان البرز بیش از هزار و 400 تخت بیمارستانی به سرانه های ضعیف استان اضافه می شود و شاهد ارتقا شگرفی در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: ساخت 100 مدرسه که در سفر اول مصوب شده بود به انتها رسیده و اکنون در حال ساخت 100 مدرسه دیگر هستیم که در سفر دوم مصوب شد و بر این باور هستیم با انسجام و همراهی که بین مسئولان استان و خیرین نیک اندیش شکل گرفته این تعداد را به 300 مدرسه برسانیم.
عبداللهی گفت: اتصال 120 روستا در مناطق صعب العبور استان به شبکه گاز کشور از دیگر دستاوردهای این دولت است که در اوج مشکلات مالی شکل گرفت و گرما و امید را در روستاهای سرد و کوهستانی البرز به ارمغان آورد.

این مسئول اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در قرارگاه اجتماعی استان نیز در حضور رییس جمهور محترم تشریح شد و مورد تایید و تقدیر وی قرار گرفت که این امر نیز در راستای محرومیت زدایی بعنوان طرحی شاخص اعلام شد.

وی افزود: تمامی تلاش و عزم خود را برای کسب رضایتمندی مردم به کار بسته ایم و امید است که در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم با تبیین گری و امیدآفرینی، مردم را در مسیر توسعه کشور و به تبع آن استان همراه تر کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار