کد خبر: 1203658
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، بدتر شدن بحران هزینه‌های زندگی در کریسمس امسال بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود طوری که میلیون‌ها انگلیسی برای گرم‌کردن خانه‌های خود مشکل دارند و بسیاری نگرانی‌های مالی را تجربه می‌کنند.

جوان آنلاین: تحقیقات جدید که توسط «نشنال دبت‌لاین» انجام شده است، نشان داد، بدتر شدن بحران هزینه‌های زندگی خانواده‌های انگلیسی را مجبور کرده است تا کمتر هزینه کنند و بیشتر مراقب هزینه‌کردهای خود باشند.

به گزارش فارس، ‌به نوشته روزنامه گاردین، آمارها نشان می‌دهد حدود 6.5 میلیون نفر برای گرم کردن کافی خانه‌های خود در تعطیلات کریسمس با چالش مواجه هستند و 2.7 میلیون نفر نیز باید میان خرید غذا یا هدیه یکی را انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، بیش از 14 میلیون نفر در نظر دارند تا خرید هدایا را در سال جاری محدود کنند و تنها 6 میلیون نفر گفته که می‌توانند تنها برای بچه‌ها هدیه بخرند.

دیوید چیدل، سرپرست اجرایی «مانی ادوایس تراست» که «نشنال دبت‌لاین» را مدیریت می‌کند، گفت: «بحران هزینه‌های زندگی در کریسمس امسال بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، میلیون‌ها نفر برای گرم کردن خانه‌‌های خود مشکل دارند و بسیاری نگرانی‌های مالی را تجربه می‌کنند.»

این تحقیقات نشان می‌دهد، بیش از 24 میلیون انگلیسی می‌خواهند امسال با استفاده از اعتبار هدایای کریسمس را بخرند. از این 24 میلیون، 12 میلیون از کارت اعتباری استفاده می‌کنند و 4.7 میلیون نفر از وام‌های اکنون بخر و بعدا پرداخت‌کن استفاده خواهند کرد.

چیدل گفت: «ما عمیقا در مورد تاثیر بلندمدتی که افزایش معوقات بر امور مالی خانوارها تا سال 2024 و پس از آن خواهد داشت، نگران هستیم.»

پیش‌بینی می‌شود، بدهی خانواده‌های انگلیسی از میزان فعلی 73 میلیارد پوند (92 میلیارد دلار) در سال 2026 به 151 میلیارد پوند (190 میلیارد دلار) افزایش یابد.

بر اساس گزارش دفتر مسئولیت بودجه (OBR)، خانوارهای انگلیسی با بیشترین کاهش 5 ساله در استاندارهای زندگی از دهه 1950 تاکنون مواجه هستند.

این کشور را تحت تأثیر قرار داده است. درآمد سرانه قابل تصرف واقعی خانوارها 3.5 درصد کمتر از سطح قبل از همه گیری آن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار